Chcesz zwiększyć sprzedaż B2B? Weź udział w konferencji E-commerce B2B
19 listopada odbędzie się w Warszawie konferencja E-commerce B2B poświęcona cyfryzacji handlu między przedsiębiorstwami. Wydarzenie to skierowane jest zarówno do firm, które zamierzają rozpocząć działania e-commerce B2B, jak też do tych, które je już prowadzą i chcą zwiększyć ich efektywność.
Co można zyskać dzięki udziałowi w Konferencji?
– Zdobć konkretną, praktyczną wiedzę na temat strategii biznesowych i kierunków rozwoju w e-commerce.
– Dopasować firmę do zmian pokoleniowych i zabezpieczyć się, wprowadzając automatyzację do biznesu.
– Nawiązać relacje z ekspertami e-commerce B2B i wymienić
się doświadczeniami w zakresie sprzedaży przez internet z innymi uczestnikami Konferencji – przedstawicielami firm sprzedających hurtowo.
– Poznać narzędzia do optymalizacji w e-commerce B2B i zwiększania efektywności, dopasowując je dzięki indywidualnym konsultacjom do potrzeb swojej firmy.
– Spędzić miło czas w świetnej atmosferze, zyskać nowe inspiracje i motywację do wdrażania innowacyjnych rozwiązań w swojej firmie.
Kto najbardziej skorzysta z udziału w wydarzeniu?
– Dyrektorzy i specjaliści e-commerce.
– Menedżerowie sprzedaży i marketingu.
– Prezesi i właściciele firm.
Udział w konferencji jest bezpłatny dla firm z wszystkich branż, z wyjątkiem dostawców usług dla e-commerce. Wymagana jest wcześniejsza rejestracja i uzyskanie akceptacji przez organizatora. Więcej informacji: https://www.ecommerceb2b.pl/
opr. HB