CENTRALNY SERWIS ELEKTRONARZĘDZI BOSCH UHONOROWANY GODŁEM „DBAMY O JAKOŚĆ OBSŁUGI 2016”
Centralny serwis elektronarzędzi Bosch (BSC) został nagrodzony godłem „Dbamy o Jakość Obsługi 2016”. Niezależny audyt certyfikujący potwierdził wysokie standardy i wysoką jakość obsługi klientów w serwisie.
Przeprowadzony w serwisie audyt miał na celu weryfikację jakości obsługi klientów. Niezależna firma VSC w badaniu ankietowym zapytała klientów o ocenę działania i oferty serwisu. Elementem audytu było także porównanie usług świadczonych przez serwis Bosch z usługami konkurencji. Centralny serwis elektronarzędzi Bosch uzyskał w badaniu bardzo wysoką ocenę wynoszącą 90,4%. Klienci docenili przede wszystkim uprzejmość i zaangażowanie pracowników oraz ich wiedzę i fachowość. Wysokie oceny przyznano serwisowi także za organizację i czas obsługi. Bardzo dobre
wyniki audytu zadecydowały o przyznaniu serwisowi przez Polski Program Jakości Obsługi godła „Dbamy o Jakość Obsługi 2016.” – W naszej codziennej pracy staramy się potwierdzać, że jakość Bosch, to nie tylko innowacyjne produkty, ale także najwyższe standardy obsługi klienta. Cieszy, że klienci doceniają pracę naszego serwisu. Jest to doskonała motywacja do dalszego doskonalenia naszych usług – powiedział Piotr Nowak, kierownik BSC.Centralny serwis elektronarzędzi Bosch w Warszawie istnieje od roku 1992 i jest częścią Działu Elektronarzędzi firmy Robert Bosch. Zespół serwisu liczący 40 pracowników wykonuje naprawy elektronarzędzi Bosch, Skil, Dremel, CST Berger oraz dostarcza części zamienne na rynek polski. Ciągłe udoskonalanie oferty produktów i usług to jeden z najważniejszych elementów strategii Działu Elektronarzędzi Bosch.
Autor: opr. LP (mat. Bosch)