Black+Decker w nowej tożsamości wizualnej
Black+Decker zmienia swoją identyfikację wizualną na bardziej wyrazistą.
Black+Decker cieszy się już ponad 100-letnim dorobkiem jako jedna z najbardziej godnych zaufania marek na świecie. Oferowane przez Black+Decker produkty to wzbudzające emocje rozwiązania, tworzone z najwyższej jakości materiałów, atrakcyjne wizualnie i cenowo.
Taki wizerunek marki i jej produktów starano się oddać w nowej identyfikacji wizualnej Black+Decker. Przy projektowaniu logotypu zasięgano opinii pracowników firmy, jej klientów, użytkowników finalnych i innych kluczowych partnerów marki. Na tej podstawie stworzono logo, które cechuje nowoczesność, prostota, przejrzystość i siła. Nawiązuje ono do najważniejszych atrybutów marki.
Black+Decker, wieloletniej
tradycji firmy oraz takich cech, jak: innowacyjność, niezawodność, emocje i rzetelność. – Nowe logo będzie inspiracją dla naszych wieloletnich, jak również nowych klientów do sięgnięcia po produkty spełniające ich potrzeby i zgodne z nowoczesnym stylem życia, a więc takie, jakie oferuje Black+Decker – mówi Agnieszka Owczarczyk, trade marketing specialist marki Black+Decker w Polsce. Nowa identyfikacja wizualna Black+Decker została stworzona przez globalną agencjęLippincott.