Bezpiecznie i modnie z Lahti Pro

Kreatywny pokaz ubrań ochronnych i roboczych Lahti Pro był przysłowiową wisienką na torcie, którą mogli rozkoszować się uczestnicy VI Kongresu Stolarki Polskiej. Impreza odbyła się 21 maja 2015 roku w Ożarowie Mazowieckim.


W tym roku PROFIX jeden z wiodących dystrybutorów narzędzi, elektronarzędzi i ubrań ochronnych na polskim rynku, prowadzi dynamiczne działania marketingowe, które mają za zadanie zwiększyć rozpoznawalność marek Proline, Tryton i Lahti Pro. W tym celu warszawska firma sięga po różnorodne narzędzia. W ostatnich dniach kwietnia wystartowała kampania telewizyjna marki Proline. W jej ramach w

stacjach telewizyjnych wchodzących w skład największych działających w Polsce grup medialnych: TVP, TVN i Polsat emitowany jest billboard sponsorski. Marka Tryton natomiast otrzymała wsparcie w postaci reklam wielkopowierzchniowych, które systematycznie pojawiają się na tablicach reklamowych usytuowanych w pobliżu popularnych dróg krajowych.

Rynek ubrań ochronnych i roboczych, choć teoretycznie mocno związany z branżą narzędziową, potrzebuje nieco innego podejścia w kwestii promocji. – Zależy nam bardzo na tym, aby marka Lahti Pro była dobrze rozpoznawalna w grupie średnich i dużych przedsiębiorstw, które muszą zapewniać ubrania ochronne i robocze swoim pracownikom. Nasz udział w tegorocznej edycji Kongresu Stolarki Polskiej jest próbą zaznaczenia naszej obecności pośród sprawdzonych dostawców wysokiej jakości środków ochrony indywidualnej – wyjaśnia Mirosław Cichecki, wiceprezes PROFIX.
 
W czasie wieczornego pokazu wystąpiły urocze modelki. Jednak zaskoczeniem dla widzów były eleganckie, nieco ekstrawaganckie ubiory, które miały na sobie. Kreacje wykonane zostały z ubrań i akcesoriów pochodzących ze standardowej linii produktów LAHTI PRO. – Na początku roku otrzymaliśmy zaproszenie do udziału w VI Kongresie Stolarki.

 

Zastanawialiśmy się, jak wykorzystać udział w tej imprezie. Postanowiliśmy zrobić coś oryginalnego. Tak narodził się pomysł pokazu. W oparciu o dostępne w standardowej ofercie produkty zostało zaprojektowanych 12 kreacji. Do ich uszycia wykorzystano m.in. rękawice, koszule flanelowe, bezrękawniki, kamizelki odblaskowe, ogrodniczki, bluzy robocze. Projektanci umiejętnie połączyli je, a efekt ich pracy w połączeniu z pięknymi dziewczynami wywołał ciepłe reakcje gości wieczornej gali. Jednym słowem udowodniliśmy, że slogan reklamowy marki Lahti Pro „Bezpieczeństwo w Modzie” doskonale oddaje filozofię marki. Ubrania ochronne Lahti Pro pozwalają pracować bezpiecznie i jednocześnie są miłe dla oka, estetyczne i wygodne – powiedziała Joanna Woźniak, dyrektor marketingu w firmie Profix.

W czasie pokazu wystąpiła także grupa Street Workout. Sportowcy, ubrani od stóp do głów w odzież ochronną Lahti Pro, wykonali serię skomplikowanych ćwiczeń i akrobacji. – Pokaz, który przedstawiliśmy gościom wieczornej gali, to tylko wycinek z naszego cyklu treningowego. Na zawodach występujemy w strojach sportowych, jednak z całą odpowiedzialnością mogę przyznać, że ubrania robocze Lahti Pro, które mieliśmy na sobie, są bardzo dobrze skrojone. Nie krępują ruchów, a materiały użyte do ich uszycia są mocne i jednocześnie przewiewne – powiedział Marcin Mańkowski, menedżer grupy Street Workout Kazuń.
Kongres Stolarki Polskiej to największe wydarzenie w polskiej branży stolarki budowlanej. VI edycja Kongresu odbyła się w dniach 21-22 maja 2015 roku i przyciągnęła rekordową liczbę uczestników. Gościem specjalnym imprezy był Janusz Piechociński, wicepremier i minister gospodarki. W Kongresie wzięło udział ponad 350 osób.

 

ZOBACZ TAKŻE

Dodaj komentarz

avatar