BEST WEEKEND Z PÓŁNOCNĄ GRUPĄ NARZĘDZIOWĄ
W tym roku Północna Grupa Narzędziowa (PGN) zaprosiła swoich partnerów handlowych na BEST Weekend do warszawskiego hotelu Boss. W konferencji wzięli udział przedstawiciele ponad 70 firm, które swój biznes rozwijają razem z PGN-em.
Konferencję „BEST Weekend” otworzył Bronisław Chwała, prezes zarządu PGN-u. Najpierw podziękował zebranym partnerom handlowym za dotychczasową owocną współpracę i udział w spotkaniu. – Codziennie staramy się udoskonalać swoją pracę, aby móc coraz lepiej obsługiwać klientów – powiedział Bronisław Chwała. – Temu też służą podejmowane przez nas w każdym dniu pracy wybory i na tym skupiamy całą naszą energię.
O PGN opowiedziała Anna Jankowska, wiceprezes zarządu ostródzkiej firmy: – Jesteśmy
firmą stabilną i rzetelną, z 30-letnim doświadczeniem i jednocześnie aktywnie kreującą swoją przyszłość. Działamy na terenie całego kraju. Mamy 60 tys. produktów w ofercie, z czego 36 tys. jest dostępnych od ręki. W ostatnim czasie skupiliśmy się na usprawnieniu procesów logistycznych, kluczowym obszarze dla firm dystrybucyjnych. Wynajęliśmy w ostródzkiej Arenie nowo wybudowaną halę o powierzchni 2000 m kw., w której utworzyliśmy nowoczesny, zautomatyzowany magazyn. Każdego dnia wchodzi do niego kilkadziesiąt palet i tyleż go opuszcza. Co tydzień wysyłamy produkty do co najmniej 800 sklepów. W sumie miesięcznie nasz magazyn hurtowy nadaje ponad 3500 przesyłek kurierskich, drugie tyle rozwozimy własnym transportem. Mamy w naszym kraju pozycję czołowego dystrybutora ponad 50 najlepszych profesjonalnych marek. Do tego jesteśmy w dobrej i stabilnej kondycji finansowej. Naszym największym kapitałem jest zgrany i doświadczony zespół liczący ponad 100 osób, z którym razem kreujemy rynek narzędziowy w Polsce.Nasza praca i kondycja zostały szeroko docenione – przyznano nam certyfikaty „Złotego Płatnika”, wiarygodności finansowej, „Rzetelnej Firmy”. Jesteśmy w gronie Gazeli Biznesu i członkiem Business Centre Club. Udział PGN-u w rozwoju rodzimego biznesu docenili ministrowie skarbu i gospodarki, a prezes PGN Bronisław Chwała został odznaczony za wkład w rozwój polskiej gospodarki. Jesteśmy firmą rodzinną, tak jak spory odsetek podmiotów w Polsce i większość naszych partnerów handlowych, i dzięki temu możemy w pełni korzystać z doświadczeń starszego pokolenia oraz efektywnie kształtować przyszłość. Dzisiaj Północna Grupa Narzędziowa to siła, rzetelność, doświadczenie, nowoczesność i partnerstwo – konkludowała Anna Jankowska.
Następnie o marce Best należącej do PGN-u opowiedzieli Katarzyna Chwała, wiceprezes zarządu PGN, i Jacek Pereszczako, dyrektor handlowy. – Wartości, które wciela marka Best, to Bezpieczeństwo, Efektywność, Satysfakcja i Trwałość – powiedziała Katarzyna Chwała. – Tymi wartościami kierujemy się, dobierając produkty, które oznaczamy jej logo. Dokładnie ofertę marki Best omówił Jacek Pereszczako: – Obecnie pod marką Best sprzedajemy 216 produktów w ramach czterech grup: Best Tools, Best Air, Best Welding i Best Garden. Są to odkurzacze wielofunkcyjne, kompresory olejowe, pilarki do drewna, szlifierki stołowe przecinarki, agregaty prądotwórcze, drut spawalniczy, drabiny, poziomnice, łaty, kątownice, stoły warsztatowe, osprzęt, urządzenia i akcesoria ogrodowe, wózki transportowe. Sprzedaż produktów Best stale rośnie i obecnie są one piątą marką w naszym asortymencie pod względem wielkości obrotów. Dystrybuuje je już 600 sklepów w Polsce.
Podczas konferencji uhonorowano 40 najlepszych dystrybutorów produktów Best, nadając im tytuł autoryzowanego dystrybutora tej marki. Następnie swoje nowe produkty zaprezentowały marki, których PGN jest czołowym dystrybutorem w kraju. Najpierw Bosch przedstawił swoje nowe młotowiertarki, wiertarko-wkrętarki,
oscylacyjne urządzenia wielofunkcyjne z systemem StarLock oraz urządzenia laserowe. Omówił je obszernie Adam Grzybowski, doradca techniczny w Bosch Elektronarzędzia.Potem Mateusz Kaczmarski, kierownik marketingu Hitachi Power Tools Polska, zapoznał partnerów handlowych PGN-u z koncernem Hitachi i jego ofertą elektronarzędzi. Opowiedział m.in. o nowych elektronarzędziach bezprzewodowych i przewodowych z silnikami bezszczotkowymi: wiertarko-wkrętarkach 18 V, w tym spełniających normę pyło- wodoszczelności IP56, pilarkach 18 V, młotowiertarkach 36 V, młotach kombi i wyburzeniowych SDS-max oraz gamie kluczy udarowych o zróżnicowanych momentach siły.
Część teoretyczną konferencji zakończyła prezentacja nowych urządzeń Makity. Przeprowadzili ją Przemysław Dudziak, regionalny dyrektor sprzedaży i dyrektor marketingu w Makita Sp. z o.o., i Paweł Zając, doradca techniczny. Najpierw pokazali odkurzacze hybrydowe o zasilaniu sieciowym i akumulatorowym, ergonomiczny odkurzacz plecakowy oraz robot sprzątający. Potem omówili nowe wiertarko-wkrętarki, wkrętarki udarowe o rozbudowanych funkcjach, klucz udarowy 18 V generujący moment 1000 Nm oraz mocne urządzenia 36 V zasilane z dwóch akumulatorów 18 V.
W części praktycznej konferencji partnerzy handlowi PGN-u sprawdzali, co potrafią nowe produkty marek Best, Bosch, Hitachi i Makita. Próby i pokazy praktyczne odbywały się na stanowiskach prezentacyjno-testowych specjalnie przygotowanych na placu przed hotelem Boss. Pokazane produkty spotkały się z dużym zainteresowaniem. Dlatego, jak przewidujemy, wkrótce znajdą się półkach sklepów, które zaopatruje PGN.
BEST Weekend z Północną Grupą Narzędziową zakończył uroczysty bankiet w teatrze Sabat Małgorzaty Potockiej, którego integralną częścią był spektakl „The Best of Sabat”.
pins