B-SAFE4BUSINESS-VILLAGE – BEZPIECZNE TARGI W KOLONII

Koelnmesse pokazało, jak można zorganizować targi zgodne ze standardami ochrony przed koronawirusem Nadrenii Północnej-Westfalii, demonstrując „Wioskę B-SAFE4business” na powierzchni 5.000 m kw. w jednej z hal swojego centrum wystawienniczego.

#B-SAFE4business-village Koelnmesse pokazuje jak działają targi w czasach korony

Posługując się hasłem „#B-SAFE4business”, w czerwcu br. Koelnmesse rozpoczęło kampanię mającą na celu wyjaśnienie kompleksowych działań mających na celu ochronę wystawców i zwiedzających targi w Kolonii. Dzięki „Wiosce #B-SAFE4business” kampania została wzbogacona o praktyczne doświadczenia. – Wielu naszych klientów jest

zaniepokojonych rozbieżnymi przepisami dotyczącymi ochrony w różnych krajach związkowych i gminach – wyjaśnił Gerald Böse, prezes Koelnmesse GmbH. – Dzięki „Wiosce #B-SAFE4business” przedstawiliśmy konkretne praktyczne przykłady i wzmocniliśmy zaufanie do nas jako organizatora targów. Pokazujemy, jak to się robi. I mówimy jasno: targi są możliwe. Targi #B-SAFE4business-village były otwarte dla klientów Koelnmesse na zaproszenie do końca października br.

Dystans społeczny, higiena, ochrona twarzy, wentylacja i aplikacja koronawirusowa – to proste działania behawioralne, które stały się częścią obecnego życia codziennego. Przestrzeganie tych zasad stanowi duże wyzwanie dla organizatorów targów na całym świecie. Dzięki #B-SAFE4business-village Koelnmesse pokazuje, że potrafi pracować w warunkach epidemii i że jako organizator targów jest doskonale przygotowane do imprez z udziałem kilku tysięcy uczestników z całego świata. W #B-SAFE4business-village cała podróż gościa targów została zmapowana, począwszy od bezpapierowego wydawania biletów i nowo opracowanej aplikacji eGuard służącej do kierowania przepływem zwiedzających, aż po różnorodne koncepcje budowy stoisk, które uwzględniają zasady oddalenia nawet przy ograniczonej przestrzeni. Nowe formaty imprez i technologie cyfrowe pokazują, jak wystawcy mogą zwiększyć swój zasięg dzięki hybrydowym stoiskom wystawienniczym. Jeśli chodzi o usługi, Koelnmesse zaprezentowało m.in. swoją koncepcję gastronomii i higieny. Poza kilkoma oddziałami firmy Koelnmesse, w wiosce uczestniczyli również różni usługodawcy kooperujący z targami.

Jak wiadomo, wznowienie targów jest niezbędne dla Koelnmesse i całej branży wystawienniczej, a także dla hoteli, restauracji i firm taksówkarskich. #B-SAFE4business-village udowadnia, że targi są możliwe nawet w czasach koronawirusa – jest więc nie tylko ważnym sygnałem dla wystawców uczestniczących w targach, ale także dla całej gospodarki.

opr.pins

 

ZOBACZ TAKŻE

Dodaj komentarz

avatar