AKUMULATOROWA REWOLUCJA ZNACZNIE PRZYSPIESZA. KONFERENCJA PARTNERÓW HANDLOWYCH MILWAUKEE® W MONAKO

W pierwszej połowie lutego tego roku odbyła się konferencja partnerów handlowych marki MILWAUKEE® z Europy, Afryki i Bliskiego Wschodu. Podczas wydarzenia zaprezentowany został innowacyjny bezprzewodowy system MX FUEL™, który rewolucjonizuje rynek sprzętu budowlanego.

Dynamiczny rozwój i strategia marki MILWAUKEE®

Tradycyjnie w lutym marka MILWAUKEE® należąca do TTI Group zaprasza na coroczną konferencję partnerów handlowych z Europy. W tym roku odbyła się ona w Monako i zgromadziła 2500 dystrybutorów, w tym 70 z Polski. Tegoroczne spotkanie było wyjątkowe nie tylko ze względu na prestiż samego miejsca, ale także z powodu rewolucyjnego znaczenia innowacji, które na nim zaprezentowano i które wzbudziły duże zainteresowanie oraz

podziw wśród uczestników. Zanim jednak je pokazano, Jason Chiswell – Vice President Marketing & Key Accounts EMEA w Techtronic Industries – opowiedział o sukcesach marki MILWAUKEE® w 2019 roku i jej planach na najbliższe lata: – Na rynku, który odnotował znaczne spowolnienie w drugiej połowie 2019 r., MILWAUKEE® osiągnęło w Europie wzrost sprzedaży na poziomie +24%. To oznacza, że rośniemy znacznie szybciej niż rynek i jesteśmy najdynamiczniej rozwijającą się marką elektronarzędzi.

 

W 2019 r. MILWAUKEE® postanowiło zainwestować w opracowanie źródeł zasilania elektronarzędzi bezprzewodowych o zwiększonej efektywności i mocy. Efektem tych prac były akumulatory High Output. – Dostarczają one o 50% więcej mocy i nie nagrzewają się podczas pracy – poinformował Jason Chiswell. – To pierwsze na świecie innowacyjne baterie Li-Ion wyznaczające nowy, wysoki poziom trwałości, czasu pracy i wydajności.


W 2020 r. MILWAUKEE® planuje dalej rewolucjonizować rynek i umocnić się na pozycji najbardziej innowacyjnej marki elektronarzędzi i osprzętu. – W 2020 r. system MILWAUKEE® M18 FUEL™ zostanie rozbudowany o kolejne 23 elektronarzędzia akumulatorowe do ponad 165 maszyn, zaś M12 FUEL™ – o 11 urządzeń do 80. A to dopiero początek. W kategorii narzędzi ręcznych i magazynowania w tym roku wprowadzimy na rynek ponad 40 nowych produktów, zaś w wypadku akcesoriów ich liczba wyniesie 600.

 

Jednakże, aby móc efektywnie konkurować i wygrywać na nowoczesnym rynku, nie wystarczy mieć innowacyjne i doskonałe jakościowo produkty. – Muszą być one ściśle powiązane ze sprzedażą, serwisem, marketingiem, działem wsparcia użytkowników końcowych JSS, łańcuchem dostaw IT i finansami – stwierdził Jason Chiswell. – W branży, którą obsługujemy, trwa wyścig, który nigdy się nie kończy. Dlatego ważne jest odpowiednie nastawienie umysłu i team złożony z wybitnych fachowców. Łącząc te wszystkie elementy w jedną dobrze funkcjonującą całość, nieustannie rozwijamy się jako marka i utrzymujemy wysoką dynamikę wzrostu. Dzięki temu w 2020 r. możemy znacznie przyspieszyć, wprowadzając nowy bezprzewodowy system sprzętu budowlanego dużej mocy MILWAUKEE® MX FUEL™.

 

W ramach bezprzewodowego systemu sprzętu budowlanego MX FUEL™ marka MILWAUKEE® oferuje 5 urządzeń: przecinarkę MXF COS350-601, młot wyburzeniowy MXF DH2528H-601, wiertnicę diamentową MXF DCD150-302C, przepychacz do rur MXF LSDP-301 i mobilny maszt oświetleniowy MXF TL-601. Należy tu odnotować, że są to pierwsze na świecie w pełni funkcjonalne akumulatorowe urządzenia wysokiej mocy w odpowiadających im klasach sprzętu przewodowego, spalinowego lub pneumatycznego.


Światowe nowości marki MILWAUKEE®

Oprócz systemu sprzętu budowlanego MX FUEL™ marka MILWAUKEE® pokazała w Monako kilkadziesiąt nowości. W przypadku linii elektronarzędzi M12 FUEL™ są to m.in. kompaktowa wiertarko-wkrętarka „D”, cyfrowy klucz dynamometryczny M12 ONEFTR, kątowe klucze grzechotkowe, szlifierki kątowa i prosta, zaś w przypadku M18 FUEL™ – sztyfciarka, gwoździarka, ukośnica, frezarka górnowrzecionowa, przecinarka 230 mm i 1-calowe klucze udarowe dużej mocy. Oferta osprzętu MILWAUKEE® w 2020 r. wzbogaci się o wspomniane 600 nowych produktów, wśród nich są zaprezentowane w Monako bity shockwave trzeciej generacji, wiertła Rapid HEX, cienkościenne korony diamentowe i tarcze pilarskie. Z kolei

system PACKOUT™ przeznaczony do przechowywania i transportu narzędzi zostanie powiększony o pojemniki, organizery i radioładowarkę. Nie zabraknie też nowości w dziale narzędzi ręcznych i produktów BHP. Na półkach dystrybutorów marki MILWAUKEE® pojawią się wkrótce nowe kurtki ogrzewane, miarki zwijane, wkrętaki, klucze grzechotkowe i poziomnice elektroniczne, jak też okulary oraz rękawice ochronne, smycze do zabezpieczania narzędzi i elektronarzędzi przed upadkiem z wysokości itd. Tegoroczną konferencję marki MILWAUKEE® zakończyła uroczysta kolacja w prestiżowej restauracji Cafè de Paris oraz wizyta w Casino Monte Carlo.


Reasumując, monakijska konferencja pokazała, że marka MILWAUKEE® osiągnęła pozycję światowego lidera w technologiach akumulatorowych i wyraźnie wyprzedziła konkurencję, wchodząc mocnym krokiem w rynkowe segmenty urządzeń spalinowych. Potwierdziła ponownie, że jest najbardziej dynamicznie rozwijającym się globalnym producentem elektronarzędzi bezprzewodowych, który stale inwestuje w innowacyjne technologie i poszerza swoją ofertę o nowy rewolucyjny sprzęt.

pins

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ZOBACZ TAKŻE
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments