Agares – gdański serwis z tradycjami

Agares rozpoczął działalność w 1991 r. W czasie wielkich przemian wykorzystał swój potencjał i na stałe wpisał się w gospodarczy krajobraz Trójmiasta. Już w 1994 r. firma rozpoczęła rekonstrukcję dworku przy ul. Leczkowa 21 (wpisanego do rejestru zabytków jako najstarszy budynek Gdańska-Wrzeszcza), gdzie do dzisiaj mieści się jej okazała siedziba.

 

Usługi serwisowe Agares prowadzi od 1995 r. Można tam naprawić właściwie każde urządzenie. – Już na samym początku działalności założyliśmy, że będziemy serwisować wszystkie maszyny, które mamy w sprzedaży – informuje Jerzy Schmidt, właściciel firmy. – I tak jest do

tej pory. Jesteśmy w stanie naprawić właściwie każdą maszynę. Jedynie serwis precyzyjnego sprzętu optycznego zlecamy warsztatowi wyspecjalizowanemu w naprawie tego typu urządzeń. Serwis Agares jest otwarty na sugestię i zróżnicowane potrzeby klientów. Jerzy Schmidt podkreśla, że to priorytet w jego firmie: – Staramy się zapewnić nie tylko najlepszą i błyskawiczną obsługę. Wprowadziliśmy również udogodnienia, które sprawiają, że klient nie musi przerywać rozpoczętej pracy. Na przykład oferujemy maszyny zastępcze na czas naprawy – usługa ta dostępna jest od początku naszej działalności serwisowej. Z biegiem lat baza sprzętu zastępczego tak się rozrosła, że uruchomiliśmy również jego wypożyczalnię.


W działalności serwisowej niezwykle istotną kwestią jest szybkość obsługi. Właściciele firmy przywiązują ogromną wagę do tego, aby klienci otrzymywali naprawione narzędzia najszybciej, jak to możliwe. – Przy lekkich uszkodzeniach, takich jak: przerwany przewód, zużyte szczotki lub łożyska czy niesprawny włącznik, naprawy realizujemy ekspresowo – podkreśla Jerzy Schmidt. – Jeśli zaś chodzi o poważniejsze uszkodzenia, to w ciągu dwóch dni następuje weryfikacja usterki i klient otrzymuje informację, co jest do naprawy i jaki będzie jej koszt. Jeśli cena przekracza 40% wartości maszyny, klient musi potwierdzić zlecenie naprawy. Po otrzymaniu akceptacji kosztów maszyna jest gotowa do odbioru w ciągu 48 godz. Serwis prowadzi również magazyn części zamiennych, dzięki czemu wszystkie szybko rotujące części są zawsze na stanie.
Warsztat wyposażony jest we wszystkie narzędzia i urządzenia potrzebne do naprawy elektronarzędzi i sprzętu budowlanego: wkrętarki, zakrętarki, wszelkiego rodzaju klucze, prasę do wyciskania łożysk i trzpieni. – Mamy również urządzenia do badania bezpieczeństwa elektrycznego elektronarzędzi. Regularnie wystawiamy certyfikaty bezpieczeństwa narzędzi dla naszych klientów. Miesięcznie wykonujemy ok. 1000 napraw – mówi właściciel firmy.

Łukasz Kasperek, kierownik serwisu firmy Agares, podczas oględzin pilarki Makity

Serwis Agares zatrudnia czterech pracowników: kierownika serwisu oraz trzech serwisantów. Mechanicy specjalizują się w naprawach konkretnych grup urządzeń. Pracownicy regularnie szkolą się w centralnych serwisach producentów. – W ostatnim czasie nasi pracownicy uczestniczyli między innymi w dwóch szkoleniach w Centralnym Serwisie Makity w Bielsku-Białej. Pierwsze z nich dotyczyło elektronarzędzi, natomiast drugie obejmowało swoją tematyką urządzenia spalinowe. Od roku jesteśmy autoryzowanym serwisem gwarancyjnym Makity. Podjęliśmy tę współpracę ze względu na potrzeby naszych klientów. Ponieważ sprzedajemy coraz więcej urządzeń marki Makita, należało więc odpowiednio zadbać o obsługę posprzedażową japońskich maszyn. Stąd idea powstania serwisu autoryzowanego.
Jerzy Schmidt bardzo chwali sobie współpracę z Makitą: – Współpraca układa nam się bezproblemowo. Makita ma bardzo dobrze zorganizowaną logistykę dostaw części zamiennych, dzięki temu dostajemy je na bieżąco. Znakomicie współpracuje nam się również z Serwisem Centralnym Makity, regularne szkolenia i stały kontakt pozwalają nam świadczyć usługi serwisowe na najwyższym poziomie.

ZOBACZ TAKŻE
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments