3M łączy pasję i innowacje

Prężnie rozwijający się polski oddział amerykańskiego koncernu 3M od lat przekształca nowe idee w tysiące pomysłowych produktów, wprowadzając przy tym wiele innowacji. Celem firmy jest unowocześnianie oferty przy równoczesnej dbałości o jakość wyrobów. Fakt ten został doceniony i przyczynił się do przyznania marce 3M Złotego Godła w ogólnopolskim Programie Konsumenckim Lider Jakości 2012 w kategorii narzędzi ściernych.

 

 

 

Podczas pracy nad produktami specjaliści w firmie 3M Poland skupiają się na jakości i wydajności pracy narzędzi, jak też na ich

trwałości, łatwości stosowania oraz wygodzie operowania. Cechy te, jak wiadomo, określają tzw. ogólną jakość narzędzi. W 2011 r. w portfolio firmy 3M Poland znalazła się technologia ziaren ściernych Cubitron II, która użytkownikom narzędzi przyniosła wymierne korzyści. – Od lat rozwijamy nasze produkty i dbamy o ich funkcjonalność – mówi Kamil Babski, inżynier serwisu technicznego w 3M Poland. – Modyfikujemy je pod względem właściwości i przydatności dla użytkowników. Dzięki temu możemy klientom zaoferować rozwiązania innowacyjne, zachowujące najwyższe standardy jakości. To samo dotyczy nowej technologii ziaren ściernych Cubitron II.
Narzędzia 3M wykorzystujące ziarna ścierne Cubitron II podniosły jakościową poprzeczkę i wyznaczyły nowe standardy szlifowania. Cubitron II to tylko jedna z najbardziej innowacyjnych  technologii, która jest wykorzystywana w produktach marki 3M. Produkty znajdujące się w ofercie przedsiębiorstwa dostarczają klientom marki 3M unikalną jakość i wydajność. To zaś zostało zauważone przez jury Programu Konsumenckiego Lider Jakości 2012, które firmie 3M przyznało Złote Godło za tę technologię. Przypomnijmy, Program Konsumencki Lider Jakości 2012 jest ogólnopolskim projektem realizowanym w celu wyłonienia przez konsumentów najlepszych marek i firm działających na rynku polskim. Nagroda jest potwierdzeniem skuteczności projakościowej strategii firmy (więcej na www.3m.pl).

ZOBACZ TAKŻE
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments