27 lat Leroy Merlin Polska

78 sklepów w 52 miastach, blisko 70 tys. produktów i ponad 600 usług, prawie 13 tys. pracowników, a także 11 lat działań społecznych i środowiskowych fundacji, to 27-letni dorobek Leroy Merlin na polskim rynku DIY.

Pozytywna energia, współpraca i otwartość na poszukiwanie nowych rozwiązań

Dokładnie 12 czerwca 1996 r. w Piasecznie pod Warszawą został otwarty pierwszy sklep Leroy Merlin Polska. Ponad ćwierć wieku działalności to dobra okazja do świętowania, podsumowania osiągnięć, ale też otwarcia na nowe wyzwania biznesowe. – 27 lat Leroy Merlin w Polsce to niezwykły jubileusz, który skłania do refleksji, ale też otwiera ciekawe perspektywy rozwoju na

kolejne lata – powiedział Krzysztof Kordulewski, dyrektor generalny Leroy Merlin Polska, który pracuje w firmie od jej początku i otwierał jej pierwszy polski sklep. – Jestem dumny, że dla naszych klientów mogę tworzyć tę firmę razem z 13 tys. wyjątkowych i zaangażowanych pracowników. Pamiętam, jak w 1996 r. otwieraliśmy pierwszy sklep w Piasecznie, pamiętam pierwszego klienta, a także wyjątkową atmosferę, moc współdziałania i niezwykły zapał do pracy i rozwoju firmy. Ta pozytywna energia, współpraca i otwartość na poszukiwanie nowych rozwiązań są cały czas w nas od ponad ćwierć wieku. I budujące jest to, że mimo trudności po drodze, zawsze wychodziliśmy wzmocnieni, bo bez wątpienia naszą siłą są ludzie, ich proaktywna postawa i możliwość wpływu na swój rozwój. Bo chcę podkreślić, że prawie 90% pracowników Leroy Merlin Polska jest akcjonariuszami przedsiębiorstwa i każdy z nich ma poczucie, że pracuje „na swoim”. Akcjonariat pracowniczy to bardzo dobra forma budowania zaangażowania pracowników, ale też doskonała forma gromadzenia kapitału na przyszłość.

Krzysztof Kordulewski, dyrektor generalny Leroy Merlin Polska

Leroy Merlin Polska wyznacza trendy na rynku DIY

W ciągu 27 lat na rynku budowlano-dekoracyjnym i handlu detalicznego wiele się zmieniło – m.in. od ewolucji potrzeb i postaw klientów, przez rozwój cyfrowych technologii po automatyzację procesów sprzedażowych i integrację kanałów sprzedaży. To był także czas wprowadzenia wielu nowoczesnych narzędzi i innowacyjnych rozwiązań, które dziś ułatwiają zakupy klientom i usprawniają ich obsługę. Dla Leroy Merlin Polska 27 lat to okres dynamicznego rozwoju biznesowego. Od ponad ćwierć wieku firma wdraża wiele kompleksowych udogodnień i wyznacza trendy dla całej branży DIY (do it yourself), zarówno w podejściu do biznesu, jak i rozwiązaniach proklienckich. W 2009 roku uruchomiła program lojalnościowy dla klientów indywidualnych, a w 2010 dla prowadzących firmę. Obecnie zarejestrowanych jest 3 miliony kont w Klubie DOM i Klubie PRO. W W 2011 r. Leroy Merlin Polska wprowadziło kasy samoobsługowe w sklepach, zaś w 2015 r. uruchomiło usługę projektowania kuchni i łazienek w specjalnych strefach inspiracji. Od 2016 r. klienci mają możliwość robienia zakupów w sklepie wraz ze swoim czworonogami, zaś od 2021 r. mogą korzystać szybkomatów (obecnie jest ich już 77). W 2022 r. Leroy Merlin Polska wprowadziło kompleksowe rozwiązanie dla wykonawców i klientów, którzy korzystają z tzw. preferencyjnej stawki zakupowej VAT 8%, co jest możliwe w przypadku połączenia zakupu produktu z montażem, zaś w 2023 r rozszerzyło ofertę o meble na wymiar (biurowe, pokojowe, łazienkowe, współpraca z firmą Meble.pl S.A.).

12 czerwca 1996 roku w Piasecznie pod Warszawą został otwarty pierwszy sklep Leroy Merlin Polska

Niezmiennie od 27 lat wspieramy naszych klientów na każdym etapie prac związanych z budową, remontem czy odświeżaniem domu – od inspiracji, przez doradztwo i projektowanie po specjalistyczne usługi. Ciągle się rozwijamy, dopasowujemy do zmieniającego się rynku i potrzeb kupujących, stawiamy na kompleksowość, dostępność, ale także fachowe doradztwo. To nas wyróżnia na rynku DIY i motywuje do

ciągłego dbania o satysfakcję i pozytywne doświadczenia naszych klientów – podsumowuje Krzysztof Kordulewski, dyrektor generalny Leroy Merlin Polska.

opr. HB (materiały Leroy Merlin Polska)

ZOBACZ TAKŻE
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments