CELMA zmienia swoje oblicze

Jedyny polski producent elektronarzędzi ZEM-EN CELMA odświeża swój wizerunek. W ramach trwającego rebrandingu zostało zmienione logo firmy, opakowania produktów oraz materiały reklamowe. Jest to jeden z elementów nowej strategii rozwoju spółki.

 

CELMA jako jedyny polski producent od ponad 50 lat dostarcza elektronarzędzia dla profesjonalistów. Od dłuższego czasu spółka stale wprowadza nowe produkty do swojej oferty, dba o jakość, rozszerza sieć serwisów pogwarancyjnych oraz podejmuje inne działania, które mają na celu umocnienie pozycji rynkowej.

Obecnie trwa szeroko zakrojony rebranding marki, mający na celu zwiększenie jej znajomości wśród konsumentów z grupy 25+, którzy nie znają

produktów CELMA, jak również wzmocnienie jej wizerunku. Za nowy projekt logotypu oraz opakowania odpowiedzialna była agencja Nice Day. Przy okazji powstania nowego logotypu udało się stworzyć osobny znak „moc polskich narzędzi”.

– Nowy znak graficzny łączy w sobie elementy tradycji i bogatego doświadczenia – podkreśla Dariusz Hytroś, wiceprezes ZEM-EN CELMA. – Nie odcinamy się nim od naszej historii, z której jesteśmy dumni, zaś z nowoczesnym podejściem jesteśmy w stanie zagwarantować najwyższą jakość i niezawodność naszych narzędzi, które – moim zdaniem – niczym nie ustępują znanym markom zachodnim. Rebranding powiązany jest z długofalowymi planami pozyskania kapitału przez wejście spółki na warszawską giełdę.

Zmiany wizerunkowe prowadzone są cyklicznie. Spółka szacuje, iż wszystkie linie produktowe CELMY będą dostępne w nowym, odświeżonym opakowaniu do końca 2013 roku. W przyszłym roku o CELMIE będzie głośno w mediach elektronicznych oraz tradycyjnych. Długofalowa strategia Spółki zakłada m.in. skuteczne konkurowanie z zachodnimi producentami w Polsce oraz ekspansję na rynki zagraniczne. Stale poszerzana jest także sieć dystrybucji. Ponad rok temu CELMA otworzyła się na segment sklepów wielkopowierzchniowych. Poza sklepami dla profesjonalistów, narzędzia marki dostępne są w sieci Leroy-Merlin. Zarząd nie wyklucza również współpracy z innymi marketami z sektora DIY.

– W ramach trwającego rebrandingu zmienia się nie tylko logo i opakowania produktów, ale też materiały POS – regały produktowe, flagi, kasetony, banery – informuje Karolina Wesołowska, dyrektor marketingu. – Cały proces zmiany wizerunku obejmuje docelowo znacznie szerszy aspekt naszej działalności – od zmiany całej filozofii firmy, poprzez przebudowę struktur, organizacji do wsparcia sprzedaży i nastawienia na klienta. W najbliższej przyszłości spółka planuje też modernizację zakładu produkcyjnego oraz ciągłe wdrażanie nowych produktów. Dbałość o jakość produktów będzie nadal dla nas kwestiąnadrzędną.

ZOBACZ TAKŻE
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments