INTERGEO 2012

W dniach 9-11 października odbyły się w Hanowerze największe w regionie targi dla geodezji i budownictwa – INTERGEO 2012. Na powierzchni 28 tys. m. kw. swoją ofertę zaprezentowało 520 wystawców z 31 krajów. Stoiska wystawowe w ciągu trzech dni targów odwiedziło 16 tys. osób

 

 

W tym roku do Hanoweru przyjechali wystawcy z całego świata: Europy, Indii, Chin, Hongkongu, Korei Południowej, Tajwanu, Japonii, Kanady, Stanów Zjednoczonych i Austaralii. Zaprezentowali się producenci  i dystrybutorzy specjalistycznego sprzętu, usługodawcy, instytucje badawcze, wyższe uczelnie. Oferta produktów i usług prezentowanych na targach była bardzo szeroka. Dużym

zainteresowaniem zwiedzających cieszyły się m.in. specjalistyczne urządzenia pomiarowe, urządzenia GPS, plotery, kamery, tachimetry, samochody do przewożenia sprzętu geodezyjnego, a także usługi takie jak wykonywanie zdjęć lotniczych, tworzenie geoportali, korekta danych GNSS.
Jednym z wystawców była znana polskim budowniczym od ponad 20 lat renomowana marka specjalistycznych urządzeń pomiarowych geo-FENNEL. Personel niemieckiej firmy prezentował najnowszą gamę precyzyjnych niwelatorów optycznych i laserowych oraz akcesoriów. Największym zainteresowaniem zwiedzających cieszyły się przeznaczone dla profesjonalistów nowoczesne lasery krzyżowo-liniowe oraz lasery rotacyjne do prac w terenie. W tym roku główny nacisk położono na kwestię doboru odpowiednich urządzeń do profesjonalnych zastosowań – klienci bowiem błądzą niejednokrotnie wokół nieodpowiednich rozwiązań przeznaczonych stricte do zastosowań amatorskich. Targi były ponadto znakomitą okazją do spotkań biznesowych z klientami oraz dystrybutorami. Udział w nich wzięła również firma Budmiar – wyłączny importer marki geo-FENNEL na Polskę. Wizyta ta zaowocuje już w najbliższym czasie dostępnością najnowszych światowych nowości geo-FENNEL dla polskich użytkowników.
NTERGEO to wystawa z kilkunastoletnią tradycją, która od 1995 r. odbywa się co roku w innym niemieckim mieście. Ubiegłoroczna wystawa w Norymberdze zgromadziła blisko 500 wystawców z ponad 30 państw z całego świata i 17,5 tys. zwiedzających. Tegoroczne hanowerskie spotkanie róniez zgromadziło pokaźną liczbę zarówno wystawców, jak i zwiedzających. Organizatorzy już w tym roku promowali przyszłoroczne spotkanie, które odbędzie się w dniach 8-10 października w Essen. Kolejne zaś, 20. targi INTERGEO zostaną zorganizowane w Berlinie.

Przedstawiciele firm geo-FENNEL oraz Budmiar
(wyłączny importer na rynekpolski)

ZOBACZ TAKŻE
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments

Grupa Divante rozszerza współpracę z Praktiker

Spółki Divante poszerzają współpracę z Praktiker w związku ze skuteczną realizacją celów wizerunkowych oraz zwiększeniem obrotów ze sprzedaży internetowej.

 

Silnik rekomendacji i e-mail marketing

Współpraca z Praktiker rozpoczęła się od wdrożenia systemu rekomendacji Quartic w sklepie internetowym praktiker.pl. Następnie połączono rekomendacje z e-mail marketingiem od Sendingo, uzyskując bardzo wysokie wskaźniki skuteczności. Udział email marketingu w przychodzie kanału online osiągnął 11,45%. Wartość wizyty z email marketingu została zwiększona w stosunku do średniej wizyty o 51,01%.

 

Unikalne opisy produktów

Równolegle zrealizowano pilotażowy projekt

tworzenia przez Divante dedykowanych opisów produktów dla asortymentu dostępnego online na Praktiker.pl. W ciągu miesiąca o 120% wzrósł ruch z Google po wybranych słowach kluczowych. Odnotowano 3-krotny wzrost sprzedaży na produktach z rozbudowanymi opisami. Dodatkowo 33% sprzedaży pochodzi z SEO. Obecnie Divante w sposób ciągły co miesiąc dostarcza zestaw dedykowanych opisów produktów do kluczowego asortymentu klienta.

 

Kompleksowy e-marketing

Powyższe sukcesy zachęciły obie firmy do rozszerzania zakresu współpracy o stałą obsługę kampanii reklamowych klienta w Internecie. Agencja interaktywna Ideactokompleksowo obsługuje kampanię Maciek Gajwer, który jest nowym, zaradnym bohaterem kampanii reklamowej marki Praktiker. Maciek Gajwer na stałe obecny jest w telewizji, radio, outdoor oraz oczywiście w internecie.

W całym projekcie Ideacto realizuje kreacje reklamowe oraz prowadzi kompleksową komunikacji w social-media. Bohater marki – Maciej Gajwer – wyróżnia się zaradnością oraz pozytywnym podejściem do życia, dzięki czemu ma ogromny potencjał komunikacyjny. Kluczowym obszarem aktywności skierowanych do użytkowników jest dostarczanie im korzyści w postaci użytecznej, praktycznej wiedzy związanej z szeroko rozumianą tematyką DIY. – Duży nacisk położony został na treści prezentowane na blogu takie jak poradniki, checklisty oraz instrukcje umożliwiające nawet osobom z niewielką wiedza na temat majsterkowania samodzielna realizację tzw. prac domowych – mówi Nikodem Krajewski, CEO w Ideacto. – W kolejnych krokach umożliwiliśmy każdemu konsumentowi zapoznanie się z katalogiem i gazetką produktową on-line.

Kompleksowym przygotowaniem koncepcji, technologii oraz rozwojem aplikacji zajęło się Sendingo. W tym momencie w zakresie informacji o gazetce/katalogach obsługujemy łącznie 7 kanałów komunikacji.

 

Kolejne kroki – synergia i wielokanałowość

– Wiemy, że w branży Home & Garden internet wpływa na ponad 50% decyzji zakupowych podejmowanych w sklepach offline. Dlatego obecnie mocno skupiamy się na wykorzystaniu efektu ROPO (Research Online Purchase Offline) dla firmy Praktiker, która obsługuje 24 markety budowlane w 20 miastach Polski. A sklep internetowy Praktiker.pl w tym procesie będzie naturalnym miejscem zdobywania informacji dla konsumentów, decydujących się na zakup materiałów budowlano-remontowych zarówno w kanale tradycyjnym ,jaki i kanale internetowym – mówi Marek Górecki, Doradca ds. eCommerce w Divante.

Kanał e-commerce Praktiker.pl, który z sukcesem funkcjonuje od ponad roku, osiągnął już poziom pewnej dojrzałości. Teraz, aby zapewnić mu stały rozwój i przewagę konkurencyjną na rynku, patrzymy całościowo na kluczowe aspekty jego działania w wymiarze „wielokanałowym”. Strategiczne plany rozwoju zaprezentowaliśmy w prezentacji na konferencji eCommerce Development, zorganizowanej przez PulsBiznesu.

ZOBACZ TAKŻE
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
copyright 2025 portalnarzedzi.pl | wykonanie monikawolinska.eu