Jesienne szkolenia A&M Elektronarzędzia

We wrześniu odbyła się jesienna runda regionalnych szkoleń produktowych organizowanych przez A&M Elektronarzędzia dla dealerów elektronarzędzi i akcesoriów Milwaukee i AEG. Program szkoleń obejmował wszystkie nowości produktowe zarówno z segmentu osprzętu, jak i elektronarzędzi.

 

Każdej wiosny i jesieni A&M Elektronarzędzia organizuje cykle pięciu szkoleń regionalnych dla przedstawicieli swoich partnerów handlowych. Aby każdy z nich mógł przybyć na szkolenie i jeszcze tego samego dnia wrócić do domu, spotkania organizowane były w różnych regionach kraju. Podczas jesiennej ich edycji nowości z oferty Milwaukee i AEG poznali przedstawiciele 110 dystrybutorów tych marek z całej Polski. Szkolenia odbyły

się w Broku, Sypniewie, Krotoszynie, Bełchatowie i Krakowie.
Spotkania prowadzili: Jerzy Ejtel, dyrektor dyrektor generalny A&M Elektronarzędzia Sp. z o.o., oraz Alicja Glinkowska, manedżer ds. akcesoriów. Każde szkolenie rozpoczynało się krótką prezentacją dotyczącą rozwoju Grupy TTI oraz marek należących do tego koncernu. Przypomnijmy, Milwaukee to marka narzędzi przeznaczona dla przemysłu, a AEG to narzędzia dla profesjonalnych użytkowników. W dalszej części spotkań zaprezentowano nowości wprowadzane na rynek przez wszystkie trzy marki w 2012 r. Pokazane zostały m.in.: nowe narzędzia, elektronarzędzia, urządzenia i narzędzia ręczne marki Milwaukee, m.in. obcinak do tworzyw sztucznych, torba narzędziowa, koronki bimetaliczne, klucze udarowe z silnikami bezszczotkowymi oraz kamera termowizyjna.
Wszystkie narzędzia, maszyny i akcesoria goście mogli obejrzeć podczas części praktycznej spotkania, które poprowadzili Sławomir Nowacki, doradca techniczny, oraz Alicja Glinkowska przy wsparciu przedstawicieli handlowych. Każdy z uczestników mógł też wypróbować prezentowane urządzenia w czasie pracy. Spotkanie zakończył Jerzy Ejtel, dziękując wszystkim za przybycie i wyrażając nadzieję, że wiedzę zdobytą w czasie szkoleń będą mieli okazję często wykorzystywać podczas pracy ze swoimi klientami.

Zajęcia teoretyczne i praktyczne

 

László Sánta, regional marketing manager TTI CEE, omawia

zagadnienia wsparcia sprzedaży narzędzi Milwaukee iAEG

ZOBACZ TAKŻE
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments

SZKOLENIA REGIONALNE HIKOKI 2019

Wrzesień 2019 r. był miesiącem szkoleń Hikoki. To już tradycja, że pod koniec lata Hikoki organizuje cykl regionalnych szkoleń dla swojej sieci dealerskiej. Corocznie zaprasza na nie pracowników działów sprzedaży i serwisu swoich dealerów. Celem spotkań jest prezentacja najnowszych produktów japońskiego koncernu i przekazanie wiedzy o najnowszych technologiach stosowanych w branży elektronarzędziowej.

Nie inaczej było i w tym roku. Hikoki jako lider technologiczny stawia sobie też za cel szerzenie wiedzy technicznej. – Podczas sześciu szkoleń zorganizowanych w dogodnych lokalizacjach dla partnerów handlowych zaprezentowaliśmy to, co najnowsze i najlepsze w naszej ofercie – poinformował Mateusz Kaczmarski, kierownik marketingu w HiKOKI Power Tools

Polska. – Rozwijana już od kilku lat technologia silników bezszczotkowych trafiła w tym roku do jednego z najbardziej popularnych narzędzi. Mowa tu o klasie 2-kilogramowych młotowiertarek. Podczas szkoleń zaprezentowaliśmy model DH28PEC – 2-kilogramową młotowiertarkę SDS-plus wykorzystującą właśnie do swojego napędu silnik bezszczotlowy. Dzięki nowoczesnej konstrukcji młotowiertarka ta ma znakomite parametry techniczne, jak również kryje w sobie nowe rozwiązania niedostępne do tej pory w tej klasie urządzeń. Mowa tu przede wszystkim o systemie AUTO pozwalającym na programowanie czasu pracy. Jest to znakomite rozwiązanie zwłaszcza dla prac powtarzalnych, takich jak np. wykonywanie dużej liczby takich samych otworów (czyli o takiej samej średnicy oraz głębokości i w takim samym materiale). Pokazaliśmy również nowy młot wyburzeniowy H41ME też napędzany silnikiem bezszczotkowym.

 

Podczas szkoleń omówiono też stale rosnącą ofertę platformy akumulatorowej MultiVolt. – Wszechstronność, a co najważniejsze, możliwość stosowania tych akumulatorów zarówno w klasach 18 V, jak i 36 V zyskuje coraz więcej entuzjastów – stwierdził Mateusz Kaczmarski. – Nie bez znaczenia jest więc rozszerzenie naszej oferty produktowej o m.in. akumulatorową ukośnicę C3610DRA, piłę szablastą CR36DA czy odkurzacz RP3608DA, a wkrótce również o jego wersję z łącznością bezprzewodową Bluetooth. Rewolucyjnym wręcz narzędziem czy właściwie akcesorium jest adapter ET36A. Umożliwia on podłączenie narzędzi akumulatorowych z serii Mulitvolt 36 V do sieci elektrycznej. Urządzenie to zamienia narzędzia akumulatorowe w narzędzia sieciowe, dając użytkownikom niesamowitą swobodę w wyborze źródła zasilania.


We wrześniowych szkoleniach wzięło udział blisko 200 osób z sieci dealerskiej HiKOKI Power Tools Polska. – To potwierdza potrzebę organizacji i kontynuacji takich działań. Już dziś zaczynamy planować przyszłoroczne spotkania. Do zobaczenia więc za rok – konkluduje Mateusz Kaczmarski.

opr. HB

 

 

 

 

 

 

ZOBACZ TAKŻE
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
copyright 2024 portalnarzedzi.pl | wykonanie monikawolinska.eu