Jesienne szkolenia A&M Elektronarzędzia

We wrześniu odbyła się jesienna runda regionalnych szkoleń produktowych organizowanych przez A&M Elektronarzędzia dla dealerów elektronarzędzi i akcesoriów Milwaukee i AEG. Program szkoleń obejmował wszystkie nowości produktowe zarówno z segmentu osprzętu, jak i elektronarzędzi.

 

Każdej wiosny i jesieni A&M Elektronarzędzia organizuje cykle pięciu szkoleń regionalnych dla przedstawicieli swoich partnerów handlowych. Aby każdy z nich mógł przybyć na szkolenie i jeszcze tego samego dnia wrócić do domu, spotkania organizowane były w różnych regionach kraju. Podczas jesiennej ich edycji nowości z oferty Milwaukee i AEG poznali przedstawiciele 110 dystrybutorów tych marek z całej Polski. Szkolenia odbyły

się w Broku, Sypniewie, Krotoszynie, Bełchatowie i Krakowie.
Spotkania prowadzili: Jerzy Ejtel, dyrektor dyrektor generalny A&M Elektronarzędzia Sp. z o.o., oraz Alicja Glinkowska, manedżer ds. akcesoriów. Każde szkolenie rozpoczynało się krótką prezentacją dotyczącą rozwoju Grupy TTI oraz marek należących do tego koncernu. Przypomnijmy, Milwaukee to marka narzędzi przeznaczona dla przemysłu, a AEG to narzędzia dla profesjonalnych użytkowników. W dalszej części spotkań zaprezentowano nowości wprowadzane na rynek przez wszystkie trzy marki w 2012 r. Pokazane zostały m.in.: nowe narzędzia, elektronarzędzia, urządzenia i narzędzia ręczne marki Milwaukee, m.in. obcinak do tworzyw sztucznych, torba narzędziowa, koronki bimetaliczne, klucze udarowe z silnikami bezszczotkowymi oraz kamera termowizyjna.
Wszystkie narzędzia, maszyny i akcesoria goście mogli obejrzeć podczas części praktycznej spotkania, które poprowadzili Sławomir Nowacki, doradca techniczny, oraz Alicja Glinkowska przy wsparciu przedstawicieli handlowych. Każdy z uczestników mógł też wypróbować prezentowane urządzenia w czasie pracy. Spotkanie zakończył Jerzy Ejtel, dziękując wszystkim za przybycie i wyrażając nadzieję, że wiedzę zdobytą w czasie szkoleń będą mieli okazję często wykorzystywać podczas pracy ze swoimi klientami.

Zajęcia teoretyczne i praktyczne

 

László Sánta, regional marketing manager TTI CEE, omawia

zagadnienia wsparcia sprzedaży narzędzi Milwaukee iAEG

ZOBACZ TAKŻE
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments

DEDRA DEMOCAR SAMOCHÓD DO ZADAŃ SPECJALNYCH

Tylko w ubiegłym roku w okresie od maja do listopada DEDRA przeprowadziła aż 142 pokazy produktowe z użyciem Democara. Samochód przejechał 40 tys. km i był efektywnym centrum szkoleń, które odbyły się w Polsce, Czechach, na Litwie, Słowacji i Węgrzech. Duża skala zainteresowania mobilną ekspozycją i szkoleniami pokazała, że Democar stanowi ważne ogniwo w procesie efektywnej dystrybucji narzędzi.

Mobilny showroom

Democar, czyli samochód demonstracyjny, jakim dysponuje DEDRA, to modelowe narzędzie pozwalające budować przewagę konkurencyjną na rynku. Jest znakomitym środkiem wspierającym sprzedaż. Jego wyposażenie obejmuje jednostki regałowe podobne do tych, w które DEDRA wyposaża sklepy partnerskie, co pozwala na zapoznanie się klientów z

firmową wizualizacją asortymentu. Na regałach znajduje się szeroki wachlarz sprzętu oferowanego przez DEDRĘ. Nawet otwierane skrzydła Democara służą do prezentacji jej produktów. Łącznie w mobilnym showroomie mieści się blisko 700 pozycji z asortymentu DEDRY.

 

IMG_3274
Democar wykorzystywany jest od maja do listopada, gdy warunki atmosferyczne pozwalają na plenerowe prezentacje. Rozsuwana markiza, w którą pojazd został wyposażony, zapewnia komfortowe warunki prowadzenia pokazów w granicach jego obrysu i do tego niezależnie od panującej pogody – upału czy opadów deszczu.

Objazdowa szkoła

Samochód demonstracyjny DEDRY to też mobilna sala szkoleniowa i ekspozycyjna oraz centrum testowe. Odbywają się w nim szkolenia asortymentowe i prezentacje produktów oraz ich testy, w których biorą udział klienci ostateczni. Jak działa sprzęt DEDRY, sprawdzić też mogą w Democarze pracownicy sklepów, którzy nie zawsze mają okazję do przetestowania sprzedawanych narzędzi i bezpośredniego zapoznania się z ich funkcjonalnościami.

 

IMG_3253
– Przyjazd Democaru zbiegł się w czasie z koniecznością przygotowania do pracy nowego pracownika – wspomina Mateusz Stempień, właściciel PSB Mrówka Brzeziny. – Korzystając z możliwości mobilnej sali szkoleniowej, pracownik miał okazję poznać też nowe produkty. Myślę, że szkolenie w Democarze jest znacznie bardziej atrakcyjne niż tradycyjne, które zwykle przeprowadza przedstawiciel handlowy. Samochód zdecydowanie bardziej przyciąga uwagę i oferuje wiele możliwości, którymi nie dysponuje operujący zwykle samochodem osobowym doradca techniczny czy przedstawiciel handlowy. Prowadzenie szkoleń ułatwiają zamontowany w Democarze telewizor, pozwalający na wyświetlanie prezentacji produktowych, oraz mikrofony i głośniki ułatwiające werbalne przekazywanie informacji wielu osobom.

Zauważalna obecność

Na zaproszenie partnerów DEDRY Democar uczestniczy w różnego rodzaju eventach. Obecny był m.in. na Targach Grupy PSB czy Targach ABC Majster. Brał też udział w takich wydarzeniach, jak urodziny sklepu, otwarcia nowych punktów handlowych, dni otwarte, „dni dyszla”, targi lokalne czy miasteczka namiotowe. Podczas takich eventów zatrzymywał się na parkingach przysklepowych, gdzie wprost z jego wnętrza prezentowane były produkty i prowadzone pokazy oraz szkolenia. Zaś klienci ostateczni mogli bezpośrednio od prezentera zasięgnąć fachowych porad dotyczących sposobów użytkowania narzędzi, a także przetestować ich funkcjonalności.

 

bty

– Democar okazał się bardzo przydatny – ocenia Katarzyna Nawrot, współwłaścicielka sklepu Pilarus w Chęcinach. – W pełni wyposażony samochód demonstracyjny DEDRY uczestniczył w naszych dniach otwartych i cieszył się dużym zainteresowaniem. Klienci mogli wypróbować wiele narzędzi dostarczanych przez firmę, co zwiększyło zauważalnie ich sprzedaż. Nie wszyscy zakupili sprzęt tego samego dnia, ale wielu z nich wróciło do nas po pewnym czasie, mówiąc, że mieli właśnie okazję wypróbować już kupowany sprzęt w Democarze. Auto jest dobrze wyposażone technicznie, wygląda efektownie i tak też się prezentuje. Imponujące jest również jego zaopatrzenie produktowe – niemal z każdego asortymentu dostarczanego przez DEDRĘ w samochodzie dostępne są egzemplarze demonstracyjne, które można też samemu wypróbować – konkluduje Katarzyna Nawrot.
Dużym atutem Democaru jest fakt, że stanowi też mobilną reklamę. Znajdująca się

na nim dynamiczna wizualizacja graficzna przyciąga wzrok zarówno na drodze, jak i parkingu. Pozwala więc skutecznie budować świadomości marki i wzmacniać jej wizerunek. – Dzięki Democarowi docieramy do szerokiego grona klientów – podsumowuje Sławomir Piec, koordynator ds. wsparcia sprzedaży, szef projektu Democar i jednocześnie koordynator pokazów organizowanych w Polsce i zagranicą. – Zastosowanie tak dynamicznego narzędzia marketingowego daje nam dużą przewagę konkurencyjną – ocenia Sławomir Piec.

 

bty

 

DEDRA nie zamierza jednak poprzestać na inwestycji w jeden samochód demonstracyjny. W odpowiedzi na duże zainteresowanie Democarem i liczne jego rezerwacje przygotowuje kolejną, nieco mniejszą mobilną ekspozycję. – Zależy nam na tym, aby dotrzeć z naszymi produktami do każdego klienta – deklaruje szef projektu Democar. – Samochody demonstracyjne to bowiem doskonały środek wsparcia partnerów handlowych i bezpośredniej komunikacji z użytkownikami naszych produktów oraz pielęgnowania nawiązanych kontaktów i relacji biznesowych.

DŻ,pins
ZOBACZ TAKŻE
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
copyright 2025 portalnarzedzi.pl | wykonanie monikawolinska.eu