KONFERENCJA, POKAZ, WYCIECZKA i GALA: PROFIX ŚWIĘTUJE ZDOBYCIE ZŁOTEGO LAURU KONSUMENTA
Najwięksi dystrybutorzy narzędzi, elektronarzędzi i artykułów BHP spotkali się 17 maja w podwarszawskiej miejscowości Łomna Las. Okazją do wspólnego spędzenia czasu był dzień otwarty Profix. Cykliczna impreza, która każdego roku gromadzi blisko pół tysiąca firm branży narzędziowej z Polski i z zagranicy. Tegoroczna edycja stała się też okazją do uczczenia zdobycia przez markę Proline Złotego Laura Konsumenta.
Jesienią zeszłego roku Profix uroczyście przyjął do użytkowania nową część centrum logistyczno-handlowego w podwarszawskiej miejscowości Łomna Las. Zakończony pierwszy etap inwestycji znacząco zwiększył możliwości logistyczno-usługowe firmy. Przestrzeń magazynowa zwiększyła się do 20 tys. m kw. Powstał także specjalnie wydzielony budynek o powierzchni 3 tys.
m kw. przeznaczony na działalność serwisowo-badawczo-usługową. Swoją siedzibę mają w nim trzy bardzo istotne dla klientów działy: serwis, dział logowania oraz jednostka badawczo-rozwojowa.Rozbudowana część magazynowa oraz centrum serwisowo-badawczo-usługowe robi wrażenie. Dlatego też tegoroczna edycja dni otwartych odbyła się właśnie tam. Profix postanowił pokazać swoim klientom, jak wygląda strona logistyczna działalności, a także pochwalił się zapleczem serwisowym, badawczym i usługowym.
Klimatyczna konferencja
W tym roku część konferencyjna odbyła się w specjalnie na tę okazję wydzielonej części nowej hali magazynowej. Na to jedno popołudnie zmieniła się ona we wszechstronną, stylowo oświetloną i urządzoną salę konferencyjną. Gości przywitał Mirosław Cichecki, prezes zarządu Profix, – Jest mi niezmiernie miło, że tę konferencję możemy zorganizować w nowej, rozbudowanej części naszej firmy. Pokażemy państwu, jak działamy, jak funkcjonujemy. To będzie dosłownie dzień drzwi otwartych.
Kolejnym punktem konferencji była premiera nowego filmu korporacyjnego pt. „Profix – osiągnij więcej”. Opowiada on o rozbudowie oraz ostatnich osiągnięciach firmy. Można się też dowiedzieć, jakimi zasadami kieruje się Profix w prowadzeniu biznesu.
Złoto dla Proline
Ten rok jest wyjątkowy dla marki Proline. Głosami konsumentów została ona uznana za najlepszą markę narzędzi ręcznych w Polsce. Gościem dnia otwartego Profix była przedstawicielka kapituły ogólnopolskiego projektu konsumenckiego Laur Konsumenta. Pogratulowała ona osobiście marce Proline zdobycia tego prestiżowego wyróżnienia oraz przybliżyła zasady przyznawania tej nagrody oraz jej wpływu na decyzje konsumenckie podejmowane w miejscu sprzedaży.
Pokaz mody
Kolejnym punktem programu był pokaz najnowszej kolekcji ubrań roboczych Lahti Pro,
w którym zaprezentowano stylizacje przeznaczone do prac w okresie wiosenno-letnim. Pokaz uatrakcyjniła grupa akrobatyczna. Akrobaci wystąpili w ubraniach roboczych Lahti Pro z linii slim-fit. Są to modele, w których zastosowano specjalne elastyczne wstawki. Nie krępują one ruchów i pozwalają wygodnie pracować oraz, co pokazał występ – także wykonywać niesamowite ewolucje akrobatyczne.
Zwiedzanie firmy
Po konferencji zaproszeni goście mogli zwiedzić firmę z przewodnikiem. Trasa godzinnego spaceru rozpoczynała się w pomieszczeniach nowej wzorcowni, wiodła przez stary i nowy magazyn. Dodatkową atrakcją była możliwość zwiedzenia serwisu, działu badań i kontroli jakości oraz działu logowania.
Nowa, powiększona wzorcownia prezentuje niemalże wszystkie produkty marek własnych Profix. Podzielona jest na trzy strefy – narzędziową, elektronarzędziową oraz BHP. Produkty ułożone są tematycznie, co pozwala na szybkie poznanie oferty.
Powierzchnie magazynowe, którymi dysponuje Profix, to prawie 14.000 miejsc paletowych. Pozwala to optymalnie
Część targowa
Do dyspozycji gości przez cały czas trwania imprezy pozostawał namiot wystawowy. Znajdowały się w nim stoiska marek: Proline, Lahti Pro, Tryton, Mega, oraz m.in. Stanley Black & Decker Polska, Fiskars, Juco, Tesa. Profix oprócz nowości produktowych zaprezentował także nowy system ekspozycyjny dla produktów swoich marek własnych, w którym większy nacisk położono na warstwę informacyjną. Dużym zainteresowaniem cieszyły się także stanowiska testowe, na których można było samodzielnie przetestować wybrane produkty Proline i Tryton.
Wieczorna gala
Część wieczorna konferencji odbyła się w hotelu Mazurkas w Ożarowie Mazowieckim. W czasie wieczornej gali wręczono statuetki Prolion 2019 dla firm oraz osób, które swoją pracą przyczyniły się do rozwoju marek własnych Profix. Wśród wyróżnionych znalazł się także Krzysztof Sobieraj, prezes zarządu Profix w latach 2010–2018.
Dzień otwarty Profix każdego roku gromadzi największych detalicznych i hurtowych dystrybutorów narzędzi, elektronarzędzi i artykułów BHP. Spotkanie daje możliwość poznania nowości, skorzystania z licznych ofert specjalnych. Jest też swoistą rodzaju platformą wymiany informacji, skonfrontowania założeń biznesowych z opiniami i spostrzeżeniami podmiotów działających w branży narzędziowej. Jest okazją do licznych formalnych i mniej formalnych rozmów, podzielenia się uwagami o produktach, a także zasugerowania potrzeb rynkowych. Dla organizatorów spotkania niesie możliwość wsłuchania się w głosy najważniejszych partnerów handlowych.
Profix należy do grona największych producentów i dystrybutorów narzędzi, elektronarzędzi i artykułów BHP w Polsce
Za swoją działalność w 2015 r. z rąk ówczesnego wicepremiera otrzymał odznakę honorową za zasługi dla rozwoju gospodarki Rzeczpospolitej. Od pierwszych dni działalności strategia rynkowa firmy koncentruje się na jakości produktu jako centralnym punkcie działań. Dzięki temu wyroby sygnowane nazwami Proline, Tryton, Lahti Pro to produkty wykonane z materiałów najwyższej jakości w oparciu o restrykcyjne założenia jakościowe. Wielokrotnie kontrolowane i sprawdzane na każdym etapie poprzedzającym wprowadzenie do sprzedaży. Rynkowy wizerunek marek własnych Profix jest budowany przez pozytywne doświadczenia użytkowników, których grono dynamicznie się rozszerza o kolejne grupy zawodowe. Narzędzie ręczne Proline, elektronarzędzia Tryton oraz odzież i artykuły BHP Lahti Pro pracują na budowach, w zakładach przemysłowych, warsztatach samochodowych. Są również w torbach narzędziowych, serwisantów i „złotych rączek”. Po produkty z oferty Profix sięgają profesjonaliści, którzy pracują nimi zawodowo – to dla firmy jest najlepszą rekomendacją i potwierdzeniem, że przyjęta strategia rynkowa zaspokaja potrzeby ostatecznych użytkowników. Godne podkreślenia jest to, że sukces rynkowy Profix jest budowany także przez znakomitą sieć dystrybucji. Partnerskie relacje z właścicielami sklepów, które zaopatrują profesjonalistów, oraz liczne programy wspierające sprzedaż pozwoliły w ciągu ćwierćwiecza zbudować rodzinę blisko 8000 stałych odbiorców. Dzięki nim Polacy mogą każdego dnia korzystać z liczącej blisko 20.000 produktów oferty asortymentowej Profix. Tak kompleksową ofertą mogą poszczycić się nieliczne przedsiębiorstwa.