HANNOVER MESSE 2011

W kwietniu br. W Hanowerze odbyła się najważniejsza międzynarodowa impreza technologiczna – HANNOVER MESSE 2011. Targi te zanotowały najwyższe wskaźniki ekonomiczne od dziesięciu lat. Na tegorocznej edycji HANNOVER MESSE 2011 swoje produkty i usługi zaprezentowało aż 6500 firm z 65 krajów świata.

 

 

HANNOVER MESSE 2011 to aż trzynaście wystaw branżowych zgromadzonych pod jednym dachem: Industrial Automation, Motion, Drive & Automation, Energy, Power Plant Technology, Wind, MobiliTec, Digital Factory, ComVac, Industrial Supply, CoilTechnica, SurfaceTechnology, MicroNanoTec oraz Research & Technology.

W br. w centrum uwagi znalazła się tematyka związana z automatyką przemysłową, energetyką, technologią napędów i mechaniką płynów, dostawami dla przemysłu i usługami branżowymi oraz innowacyjnymi technologiami i rozwiązaniami jutra. Dr Wolfram von Fritsch, prezes zarządu Deutsche Messe, skomentował przebieg HANNOVER MESSE 2011, mówiąc: – Firmy przemysłowe zatankowały w Hanowerze tyle nowej energii, że bez problemu włączyć mogły piąty bieg, tak ważny dla poprawy koniunktury, i z impetem ruszyć do przodu. Na tegorocznej imprezie widać było ogromną dynamikę rozwoju i wyraźne przyspieszenie gospodarcze.

Wystawcy przyjechali do Hanoweru z dużymi oczekiwaniami związanymi z coraz bardziej pozytywnymi prognozami dotyczącymi poprawy koniunktury. – Udało nam się nie tylko spełnić te oczekiwania, ale nawet dać firmom więcej niż się spodziewały, a to dzięki trafnemu doborowi kluczowych tematów, prezentacjom ponad 5000 przełomowych nowości i zgromadzeniu gości z całego świata – podkreślił Wolfram von Fritsch.

Główne hasło targów „Smart Efficiency” obecne było we wszystkich obszarach imprezy, bowiem inteligentne rozwiązania poprawiające efektywność można było zobaczyć na wielu różnych stoiskach, poświęcono im też sporo uwagi w ramach paneli dyskusyjnych. – W ponad 60 forach odbywających się w ramach targów udział wzięła rekordowa liczba uczestników – było ich o 30% więcej niż w roku 2009 – stwierdził Wolfram von Fritsch. – Potwierdziło to rolę imprezy jako najważniejszej platformy transferu wiedzy i know-how z zakresu nowych technologii.

Ogromnym zainteresowaniem gości cieszyły się w tym roku obszary związane z energetyką i szeroko rozumiana automatyka przemysłowa. – W czasie ostatnich kilku dni intensywnie dyskutowaliśmy o miksie energetycznym jutra, o rozwiązaniach spełniających wymagania, które stawia przed nami przyszłość, oraz o technologiach pozwalających zwiększyć efektywność energetyczną – poinformował Wolfram von Fritsch. – Wiemy już, że oszczędzać energię warto zacząć od dzisiaj; możliwe jest to bez konieczności zmiany całej infrastruktury zaopatrzenia w prąd. Wystawcy udowodnili na HANNOVER MESSE, że są w stanie zaoferować wydajne i oszczędne technologie niewymagające rewolucyjnych zmian – wystarczy wdrożyć je i zacząć stosować. Według ekspertów pozwolą one zaoszczędzić nawet do 30% energii. W tym roku szczególnie dobrze widać było, jak wiele korzyści mogą uzyskać wystawcy i goście targów dzięki poszerzeniu tematyki związanej z energetyką i powiązaniu jej z innymi zakresami imprezy, co organizatorzy targów czynią konsekwentnie już od kilku lat.

Mówiąc o planach związanych z kolejnymi edycjami targów, Wolfram von Fritsch zapowiedział rozbudowę Metropolitan Solutions – obszaru poświęconego technologiom stworzonym z myślą o miastach jutra: – Zainteresowanie tą tematyką przerosło nasze najśmielsze oczekiwania. Urbanistyka rozwija się w ostatnich latach niezwykle dynamicznie, a firmy przemysłowe mogą zaoferować rozwiązania wielu problemów stających przed architektami i budowniczymi miast przyszłości. Dlatego właśnie HANNOVER MESSE to najlepsze miejsce do spotkania urbanistów z dostawcami nowych technologii.

Portfolio imprezy zostanie uzupełnione w roku 2012 o kolejną wystawę branżową. – W ramach nowej platformy IndustrialGreenTec stworzymy miejsce prezentacji ekologicznych technologii stosowanych w przemyśle – zapowiedział Wolfram von Fritsch. – W centrum uwagi znajdą się tam takie tematy, jak nowoczesne zarządzanie obiegiem surowców, utylizacja odpadów oraz oczyszczanie wody i powietrza w ramach procesów przemysłowych. Motto IndustrialGreenTec brzmieć będzie „Gospodarka cyrkulacyjna: od przemysłu dla przemysłu”.

HANNOVER

MESSE 2011 odwiedziło ponad 230.000 zwiedzających. Oznacza to niemal 15-proc. wzrost w porównaniu z rokiem 2009. Aż 60.000 gości przyjechało spoza granic Niemiec. – Same tylko osoby, które przybyły z zagranicy, zapełniłyby ponad 150 dużych samolotów – poinformował Wolfram von Fritsch. – W tym roku zwiększyła się liczba zwiedzających z każdego z reprezentowanych na targach krajów, z czego skorzystali wystawcy ze wszystkich obszarów tematycznych imprezy. Co trzeci gość targów był managerem wyższego szczebla. W tym roku HANNOVER MESSE odwiedziło o 20% więcej osób z zarządów firm.

3 kwietnia 2011 r. imprezę zainaugurowali wspólnie kanclerz Niemiec Angela Merkel i premier Francji Francois Fillon. W jej uroczystym otwarciu udział wzięło 2400 gości. Targi odwiedziło w sumie ponad 120 międzynarodowych delegacji polityczno-gospodarczych z całego świata. – Francja – tegoroczny kraj partnerski targów – zaprezentowała się jako lider w zakresie innowacji i ważny partner gospodarczy Niemiec – podkreślił Wolfram von Fritsch. Kolejna edycja targów HANNOVER MESSE odbędzie się w dniach 23-27 kwietnia 2012 r.

 

 

 

 

 

ZOBACZ TAKŻE
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments

Narzędzia PROLINE uhonorowane tytułem Odkrycie Roku 2015

Wystarczył rok dynamicznych działań wizerunkowych, aby narzędzia PROLINE zostały wyróżnione godłem „Odkrycie Roku 2015” w ogólnopolskim plebiscycie popularności produktów i usług Laur Konsumenta.

Laur Konsumenta to ogólnopolskie badanie konsumenckie, którego celem jest wyłonienie najpopularniejszych produktów i marek. Opinie konsumentów zbierane są podczas rozmów telefonicznych, głosowania na stronie www.laur-konsumenta.pl, a także za pomocą ankiet zamieszczonych na portalach branżowych oraz w serwisach tematycznych AGORA S.A.

W kategorii „Odkrycie Roku” wyróżniane są innowacyjne produkty, które objęła ciekawa i skuteczna kampania reklamowa, przeszły lifting marketingowy (nowe opakowanie, etc.) lub zostały po raz pierwszy wskazane przez konsumentów w

ogólnopolskim projekcie Laur Konsumenta. Wyróżnienie otrzymują tylko nieliczni producenci.

– W 2014 roku, wdrożyliśmy nową atrakcyjną dla oka komunikację marketingową. Nowe materiały reklamowe PROLINE bazują na wizerunkach 10 profesjonalistów: PROmechanika, PROinstalatora, PRObudowlańca, PROdekarza, PROstolarza, PROhydraulika, PROmajsterkowicza, PROelektryka, PROogrodnika oraz PROglazurnika. Każda z tych grup zawodowych wykorzystuje inny zestaw narzędzi oraz posiada specyficzny, dany tylko jej etos. Koncepcję tę doskonale oddaje dotychczasowe hasło marki „PROLINE – narzędzia z charakterem”. Jak się okazało nasze działania przypadły do gustu naszym klientom, a marka Proline stała się lepiej rozpoznawalna. Sukces naszych działań reklamowych, ma bardzo dobre fundamenty. Opiera się na produktach wysokiej jakości, ładnie opakowanych i dostępnych w bardzo wielu miejscach w Polsce – mówi Joanna Woźniak, dyrektor marketingu w firmie PROFIX

Ubiegły rok to także duże zmiany w sklepach współpracujących z firmą Profix, właścicielem marki Proline. Producent narzędzi zdecydował się bowiem na odświeżenie estetyki ekspozycji w punktach handlowych. Zadanie to zostało powierzone działowi marketingu. Powstał zespół zadaniowy, który przygotował nowe wzory eskpozytorów i czuwał nad sprawną adaptacją powierzchni sklepowych. W tej chwili są już zakończone bądź trwają przebudowy w wielu punktach handlowych.

Jak już informowaliśmy w 2014 roku, minęło 20 lat od rozpoczęcia przez Profix działalności handlowej. W tym czasie udało się stworzyć dobrze dopasowaną do branży koncepcję działalności. Firma zainwestowała w infrastrukturę i kadrę. Zbudowała szeroką sieć dystrybucji i zyskała zaufanie odbiorców.

Wkład marki PROLINE w rozwój polskiej branży narzędziowej to nie tylko zaawansowane jakościowo produkty. To także szereg programów stworzonych z myślą o partnerach biznesowych. Jednym z nich jest powołanie do życia sieci dobrze zaopatrzonych sklepów i salonów technicznych działających pod jednolitym szyldem „Sklep Patronacki Proline”. Dziś to ponad 320 takich placówek w Polsce. Potwierdzeniem unikalności Programu Sklep Patronacki Proline jest uzyskane w 2014 roku Godło Najwyższa Jakość w kategorii Autorski Model Współpracy Sklep Patronacki PROLINE. A teraz do nagród i wyróżnień dołączył także Laur Klienta w kategorii Odkrycie Roku2015.

ZOBACZ TAKŻE
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
copyright 2024 portalnarzedzi.pl | wykonanie monikawolinska.eu