TARGI ASIA-PACIFIC SOURCING 2019

W dniach 25-27 lutego 2019 r. w Kolonii miały miejsce targi Asia-Pacific Sourcing. Były one większe i bardziej międzynarodowe niż poprzednie ich edycje.

W tegorocznych targach Asia-Pacific Sourcing wzięło udział 786 wystawców (w 2017 r. – 644) z 18 krajów (w 2017 r. – z 14), czyli o 22% więcej niż w 2017 r. Z Chin przyjechało 639 wystawców, z Hongkongu – 51, Tajwanu – 40, i Indi – 20. Uwzględniając szacunki dotyczące ostatniego dnia targów, na targach Asia-Pacific

Sourcing 2019 odnotowano około 7700 odwiedzających (w 2017 r. – 7300) z 84 krajów (w 2017 r. – z 65), co oznacza 5-proc. wzrost. Wystawcy zaprezentowali na 31.500 m kw. powierzchni wystawowej głównie elektronarzędzia, narzędzia pomiarowe, ręczne, pneumatyczne, akcesoria, wyposażenie warsztatów i wyroby metalowe oraz sprzęt użytkowany w domach, ogrodach i w szeroko rozumianej rekreacji. W tegorocznej edycji targi Asia-Pacific Sourcing odnotowały ponad 30-procentowy wzrost umiędzynarodowienia. – Asia-Pacific Sourcing w formie skondensowanej w Kolonii łączy ofertę rozwijających się rynków azjatyckich z rosnącym popytem ze strony Europy i Ameryki Północnej – powiedziała Catja Caspary, wiceprezes ds. zarządzania targami w Koelnmesse GmbH. – Wzrost wystawców i zwiedzających potwierdza, że nasz strategia rozwoju tych targów zaspokaja potrzeby rynku na całym świecie.
Podczas targów czołowi ich wystawcy już po raz drugi zaprezentowali wysokiej jakości produkty na ekskluzywnej platformie „Best of China”. Dodatkowo został rozszerzony segment produktowy imprezy. Zmiany te zakomunikowały zwiedzającym nowego logo Asia-Pacific Sourcing i istotne ich elementy wizualne.
Uzupełnieniem i rozszerzeniem Asia-Pacific Sourcing była oferta Międzynarodowych Targów Promocji Handlu Detalicznego i Importu (IAW Fair), które odbywały się równocześnie w hali 10. Zaprezentowano na nich produkty z segmentów ogrodowego, sportu i rekreacji, dekoracji stołowych, artykułów gospodarstwa domowego i sprzętu kuchennego, upominkowego itp. Zwiedzający Asia-Pacific Sourcing mogli też skorzystać z bardzo dużej oferty produktów promocyjnych, artykułów trendowych i sezonowych.
Targi Asia-Pacific Sourcing zostały wysoko ocenione pod względem jakości. Według niezależnego badania opinii publiczności targowej 71% zwiedzających było zadowolonych lub wręcz bardzo zadowolonych z realizacji swoich celów na imprezie. Ponadto prawie 68% z nich było zadowolonych lub bardzo zadowolonych z targów jako całości. Wystawcy, którzy wzięli udział w Asia-Pacific Sourcing, ocenili również ozytywnie wielkość zamówień na produkty z regionu Azji i Pacyfiku. Ponad 70% z nich zapowiedziało, że z pewnością lub prawdopodobnie ponownie wystawi się na targach Asia-Pacific Sourcing w 2021 roku. Odpowiednio wysoki był również wskaźnik rekomendacji: niecałe 87% ankietowanych wystawców poleciłoby te targi współpracującym podmiotom.
Jak wiadomo, Asia-Pacific Sourcing jest częścią portfolio targowego Koelnmesse, do którego należą kolońskie EISENWARENMESSE (Międzynarodowe Targi Wyrobów Metalowych), Hardware Forum w Mediolanie i CHIS (China International Hardware Show) w Szanghaju. Aby silniej podkreślić znaczenie targów Asia-Pacific Sourcing na globalnym rynku ich organizator Koelnmesse GmbH opracowało nowy ich znak graficzny i logo oparte na logotypie EISENWARENMESSE. Zaprezentowano je po raz pierwszy podczas otwarcia Asia-Pacific Sourcing 2019. Następne targi Asia-Pacific Sourcing odbędą się w Kolonii w dniach 2-4 marca 2021 r.

pins

 

 

 

 

ZOBACZ TAKŻE
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments