Ogólnopolska konferencja Makity

Na tegoroczną konferencję Makita zaprosiła swoich partnerów handlowych do Dźwirzyna. Spotkanie odbyło się w hotelu HAVET Resort & Spa w dniach 26-27 maja br. W imprezie wzięło udział ponad 150 przedstawicieli dystrybutorów japońskiej marki w Polsce.

 


Konferencję rozpoczął Artur Królikowski, dyrektor handlowy Makita Sp. z o.o., witając serdecznie wszystkich jej uczestników i informując o programie spotkania. W dalszej części wystąpienia Artur Królikowski omówił wyniki ekonomiczne przedsiębiorstw oraz ubiegłoroczną sytuację na rynku elektronarzędzi. Japoński koncern odnotował w Polsce w 2011 r. kilkuprocentowy wzrost sprzedaży w segmencie elektronarzędzi i

kilkunastoprocentowy wzrost w segmencie akcesoriów. – Mimo nie najlepszej sytuacji na rynku, a co za tym idzie sporych wahań popytu, nasza spółka utrzymała tendencję wzrostową w sprzedaży swoich marek: Makita, Dolmar oraz Maktec. Ten kilkuprocentowy wzrost uznajemy za sukces, biorąc pod uwagę fakt, że wielu producentów narzędzi odnotowało w ubiegłym roku duże spadki obrotów – stwierdził Artur Królikowski.

Od lewej: Artur Królikowski – dyrektor handlowy Makita Sp. z o.o, Hiroshi Hoshino – asystent prezesa Makita Sp .z o.o.,

Kenichi Ohara – prezes Makita Polska Sp. z o.o., i Przemysław Dudziak – regionalny dyrektor sprzeaży Makita Sp. z o.o.


Ważnym punktem spotkania była prezentacja nowości produktowych. Obszernie przedstawili je regionalni koordynatorzy sprzedaży: Zbigniew Kogut i Sławomir Gronuś. Z oferty marki Makita zaprezentowali m.in. nowe młoto-wiertarki (HR2300 i HR2600) oraz młoto-wiertarki z funkcją kucia (HR2610/T, HR2611F/FT), pilarkę LH1200FL, która łączy w sobie funkcje pilarki stołowej i ukośnicy, tarczowe pilarki ręczne (HS6100, HS7100 i HS7101), frezarkę do rowków (PJ7000) i frezarko-wycinarkę (RT0700CX2). Omawianie elektronarzędzi akumulatorowych rozpoczęto od przedstawienia piły posuwowej JR100DZ/DWE i wiertarko-wkrętarki udarowej HP330DWE. Zaprezentowano także: 2-biegową wiertarko-wkrętarkę udarową BHP446RFE, frezarki do rowków (BPJ140Z i BPJ180Z/RFE), odbiornik radiowy BMR050, młoto-wiertarkę SDS-plus BHR243RFE, wkrętarkę BFS451RFE, pilarkę tarczową BHS630Z/RFE, latarkę BML800 oraz młoto-wiertarki SDS-plus z opcją kucia (BHR262RDE, BHR262Z2C, HR262TDWBE). Sporo uwagi poświęcono również akumulatorowym narzędziom wielofunkcyjnym oraz zestawom COMBO, a także gwoździarce pneumatycznej Makita AN902. Podczas prezentacji nie zabrakło również nowości z oferty marki Maktec: wiertarek udarowych (MT870X1, MT811, MT812), akumulatorowych wiertarko-wkrętarek udarowych (MT960E, MT961E), szlifierki oscylacyjnej MT923 oraz dmuchawy MT400. Możliwości robocze prezentowanych narzędzi partnerzy handlowi sprawdzali podczas części praktycznej konferencji.

Jak wiadomo, Makita wspiera w Polsce sportową rywalizację drwali, sponsorując zarówno zawody, jak i zawodników. Jest również głównym sponsorem najlepszej w Polsce drużyny drwali. Tę część aktywności japońskiego koncernu w Polsce omówił Sławomir Gronuś, pełniący funkcję opiekuna firmowej drużyny drwali. Najpierw przedstawił partnerom handlowym zawodników reprezentujących barwy Makity na wielu polskich i międzynarodowych zawodach: Jacka Stochniałka, Tomasza Kowola, Romana Szalę, Kamila Szarmacha. – Podczas zmagań konkursowych zawodnicy muszą nie tylko wykonać swoje zadanie w jak najkrótszym czasie, ale również wykazać się bardzo dużą precyzją operowania piłą łańcuchową – podkreślił Słowomir Gronuś. – Jednakże aby osiągnąć sukces, poza niezwykłymi umiejętnościami, potrzebują odpowiedniego sprzętu. Zapewnienie im najlepszych maszyn i osprzętu oraz wsparcia organizacyjno-logistycznego to nasze zadanie. Przypomnijmy, zawodnicy z teamu japońskiego koncernu startują na piłach łańcuchowych Makita 7901 oraz Dolmar PS 7900 HS i wielokrotnie już na nich wygrywali w Mistrzostwach Polski. Zawody te dzięki ich udziałowi zyskują coraz większy prestiż, a profesjonalne pilarki łańcuchowe Makita i Dolmar są coraz bardziej cenione przez polskich drwali. W ubiegłym roku Roman Szala wygrał XII Międzynarodowe Zawody Drwali w Bobrowej, a Jacek Stochniałek zajął drugie miejsce w kategorii otwartej w Europejskich Zawodach Drwali, które odbyły się w Tucholi. – Zawody te przyniosły nam również dwa pierwsze miejsca w kategorii narodowej, a zajęli je odpowiednio Jacek Stochniałek i Kamil Szarmach –

przypomniał Sławomir Goronuś. – Z Mistrzostw Polski Drwali organizowanych przez SPL nasi zawodnicy również wrócili z medalami. Złoto wywalczył Jacek Stochniałek, a brąz Tomasz Kowol.

Makita nie tylko wspiera zawodników-drwali, ale również kierowcę rajdowego Radosława Typę z Radex Rally Teamu, o którym opowiedział Artur Królikowski: – Radosław Typa rozpoczął swoją karierę kierowcy rajdowego w 2001 r., startując w zawodach okręgowych na fiacie 126p. Konsekwencja, upór i przede wszystkim dobre wyniki pozwoliły mu szybko rozpocząć rywalizację w zawodach wyższej rangi, w tym w Rajdowych Samochodowych Mistrzostwach Polski. W chwili obecnej Radosław Typa ma na swoim koncie udział w dużej liczbie rajdów odbywających się w Polsce i poza granicami kraju. W wielu z nich zajmował czołowe miejsca. Młody sportowiec był również gościem majowej konferencji. Podczas zajęć praktycznych miłośnicy sportów samochodowych mogli zapytać go o interesujące ich kwestie dotyczące dyscypliny, którą uprawia, jak również przyjrzeć się z bliska rajdowemu mitsubishi, które zaprezentował na placu hotelowym.

Konferencję zakończył uroczysty bankiet, którego wiodącym tematem była kultura i kuchnia Japonii. Uczestnicy spotkania mogli więc nie tylko zapoznać się ze sztukami walki i ich filozofią wywodzącą się z buddyzmu zen, ale także spróbować tradycyjnych japońskich trunków – sake i morelowego wina – oraz skosztować sushi. Organizatorzy dla swoich gości przygotowali także ekspresowy kurs robienia sushi, który spotkał się z dużym zainteresowaniem.

 

ZOBACZ TAKŻE
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments

84. BRICOMARCHÉ w Polsce

5 września sieć supermarketów typu „dom i ogród” Bricomarché powiększyła się o placówkę w Miechowie (woj. małopolskie). Łącznie z nowym punktem Grupa Muszkieterów w Polsce posiada 84 supermarkety Bricomarché.

 

Nowy sklep dla majsterkowiczów i miłośników własnych ogrodów znajduje się niedaleko supermarketu spożywczego Intermarché, tworząc w ten sposób Rynek Muszkieterów. Dzięki takiemu rozwiązaniu mieszkańcy Miechowa mogą robić kompleksowe zakupy w jednym miejscu. – Koncepcja budowania obok siebie supermarketów Bricomarché i Intermarché, a także stacji paliw jest doceniana przez naszych klientów i dlatego w najbliższych latach chcemy ją konsekwentnie realizować wszędzie, gdzie będzie to możliwe – mówi Marek

Feruga, prezes Grupy Muszkieterów.

W Bricomarché na ponad 1534 m kw. powierzchni sprzedaży kupujący mają do wyboru około 20.000 artykułów budowlanych, dekoracyjnych oraz ogrodowych. Muszkieterowie oferują również wybór produktów dla majsterkowiczów, jak i akcesoria motoryzacyjne. Przy sklepie znajduje się również ogród zewnętrzny o powierzchni 2010 m kw. Klienci Bricomarché mogą skorzystać także z dodatkowych usług, jak np. cięcie drewna, pomoc w załadunku i transporcie zakupionych towarów czy sprzedaż ratalna. Za zakupy płaci się w jednej z trzech znajdujących się na terenie supermarketu kas. Obok sklepu znajduje się darmowy parking na 229 samochodów. Bricomarché w Miechowie jest zarejestrowane w miejscowym urzędzie, do którego odprowadzane są wszystkie podatki. W nowym sklepie zatrudnienie znalazło 28 osób.

Bricomarché poszerza cały czas sieć dostawców, poszukując dla swoich klientów najbardziej atrakcyjnych produktów w najbardziej korzystnych cenach. Sklepy sieci Bricomarché lokowane są najczęściej w małych i średnich miastach, co pozwala właścicielom poznać potrzeby i problemy mieszkańców, a przez to dostosować ofertę i politykę cenową do ich możliwości. Współpraca z samorządem pomaga lokalizować kolejne sklepy zgodnie z potrzebami mieszkańców.

ZOBACZ TAKŻE
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments

Targi BUILDING SOLUTIONS

Targi Building Solutions, które odbyły się w dniach 15-17 kwietnia 2016 roku w Międzynarodowym Centrum Targowo-Kongresowym Ptak Warsaw Expo w Nadarzynie, zorganizowano dla firm budowlanych działających w aglomeracji warszawskiej.

Celem organizatorów było przedstawienie i wypromowanie najnowszych trendów w budownictwie. Do grona wystawców zaproszono zarówno firmy o ugruntowanej pozycji rynkowej, jak i dynamicznie się rozwijające mniejsze podmioty. Ważną częścią targów były pokazy rozwiązań stosowanych w budownictwie. Targi Building Solutions były doskonałą okazją do wymiany doświadczeń, opinii o kierunkach rozwoju branży, jak i do nawiązania kontaktów biznesowych. W targach licznie wzięły udział firmy narzędziowe: Akala Faraone, Bosch, Festool,

Hitachi, Metabo, LŁ, Narzędziownia BIS, Profix, Stalco i Topex.
Targi Building Solutions odbyły się w nowoczesnym Centrum Targowo-Kongresowym Ptak Warsaw Expo w Nadarzynie pod Warszawą. To największy tego typu obiekt w Europie Środkowej. Jednak 143.000 m kw. powierzchni wystawienniczej to nie jedyny atut Ptak Warsaw Expo. Drugim jest dogodne komunikacyjnie położenie przy nowym węźle łączącym drogi S7, S8 i A2, z którego do centrum Warszawy można dojechać w 15-20 minut.

ZOBACZ TAKŻE
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
copyright 2024 portalnarzedzi.pl | wykonanie monikawolinska.eu