Festiwal firm w PAJMIE

W kwietniau br. w salonie firmy PAJM w Radomiu przy ul. Kierzkowskiej 2 odbył się dzień otwarty. Podczas imprezy można było zapoznać się z ofertą i przetestować narzędzia wielu marek. Organizatorzy przewidzieli także sporo atrakcji, w tym konkursy z cennymi nagrodami.

 

 

Właściciele PAJMU zaprosili do Radomia imponującą liczbę firm. Dzięki temu dzień otwarty radomskiego dystrybutora przerodził się w prawdziwy festiwal marek. Obecni byli przedstawiciele wielu znanych i cenionych producentów i importerów narzędzi, nie zabrakło takich firm, jak: Baier, Bosch, Black&Decker, Celma,

DeWalt, Fachowiec, Festool, Flex, Fogo, Hitachi, Honda, Lange Łukaszuk, Makita, Metabo, Oleo-Mac, Proline, Rubi, Stanley, Stihl, Topex i Victus. Radomscy użytkownicy narzędzi mieli okazję porozmawiać z nimi o interesujących ich produktach i uzyskać wiele informacji na ten temat. Nie zabrakło także okazji do wypróbowania narzędzi w praktyce. Duże zainteresowanie zwiedzających wzbudziło także losowanie atrakcyjnych nagród ufundowanych przez organizatorów. – Bardzo się cieszę, że zdecydowaliśmy się na organizację tej imprezy, zwłaszcza że dotychczas w naszym mieście nie było tradycji przygotowywania tego typu spotkań. Zarówno przedstawiciele firm, z którymi współpracujemy, jak i nasi klienci wypowiadali się bardzo pozytywnie na temat tego typu inicjatyw, dlatego już zapadła decyzja o organizacji podobnego spotkania również w przyszłym roku – powiedział Paweł Kaźmierczak, właściciel firmy.

Pierwszy salon narzędziowy PAJM powstał w Wierzbicy w 2005 r., ale początek działalności przedsiębiorstwa datuje się dużo wcześniej. Właściciel firmy pierwsze szlify w handlu zdobywał już w latach 90., pracując w firmie ojca, która zajmowała się sprzedażą części do ciągników, narzędzi spalinowych i kosiarek. Potem przyszedł czas na samodzielną działalność.  – Dzięki pracy w firmie ojca poznałem dość dobrze część asortymentu, którym chciałem się zająć. Jednak postanowiłem skupić się na sprzedaży narzędzi, bo to mnie w jakiś sposób fascynowało. Uznałem też, że mam wystarczającą wiedzę, by podołać temu zadaniu, ale równocześnie chciałem kontynuować rozpoczętą drogę w sprzedaży kosiarek, pilarek i kos  – wspomina Paweł Kaźmierczak. Firma PAJM powstała 1998 roku i na początku sprzedaż prowadzona była na giełdach i targowiskach. Potem powstał sklep w Wierzbicy. Wynajęty lokal ma 120 m kw. powierzchni w sklepie oraz 200 m kw. powierzchni magazynowej i znajduje się w bardzo dobrej lokalizacji przy trasie przelotowej. Różnorodność asortymentu i wysoka jakość obsługi sprawiły, że PAJM dość szybko zdobył grono lojalnych klientów. Po dwóch latach firma rozpoczęła także sprzedaż internetową. W maju 2010 r. został otwarty salon w Radomiu. – Dość długo szukaliśmy odpowiedniego budynku, ale nie chcieliśmy być ograniczeni wynajęciem, szukaliśmy lokalu, który moglibyśmy kupić.  Ten obiekt wydał nam się idealny na nasze potrzeby – ma 370 m. kw. powierzchni oraz duży parking – mówi Agnieszka Kaźmierczak, właścicielka firmy.

Swoją ofertę PAJM kieruje do klientów indywidualnych i niewielkich przedsiębiorstw, ale obsługuje również duże zakłady, a także klientów hurtowych. Atutem firmy jest bardzo szeroki asortyment, duży wybór marek i dostępność produktów właściwie od ręki. Większość zamówień jest realizowana tego samego dnia. – Od początku mieliśmy duży asortyment marek. Postawiłem na to, żeby klient miał jak największy wybór.  My oczywiście staramy się podpowiadać, pomóc w doborze odpowiedniego narzędzia, ale klient ma możliwość kupienia maszyny tej marki, do której jest przywiązany – podkreśla właściciel firmy. Poza dwoma salonami sprzedaży PAJM posiada duży magazyn narzędzi oraz części zamiennych, prowadzi również wypożyczalnię sprzętu oraz serwis gwarancyjny i pogwarancyjny większości marek ze swojej oferty. Klienci na preferencyjnych warunkach, lub całkowicie nieodpłatnie, mają możliwość korzystania z kilkudziesięciu maszyn zastępczych, w ramach usług serwisowych, jak również na w/w warunkach mogą one służyć do testów przed ich zakupem.

Właściciele PAJMU kładą duży nacisk na szkolenia pracowników, ich oczkiem w głowie jest również solidność obsługi i wykonywanych napraw. Stosunki zespołu firmy PAJM z klientami, jak mówią właściciele, to przede wszystkim relacje partnerskie, co przekłada się na zaufanie klientów do przedsiębiorstwa. Te wszystkie działania pozwalają firmie bardzo dynamicznie się rozwijać i zdobywają jej coraz większe grono klientów.

Właściciele i pracownicy nie osiadają jednak na laurach. W najbliższym czasie chcą mocno rozwinąć asotryment w sklepie internetowym www.pajm.pl, bo aktualnie jest tam ok. 10% faktycznie oferowanego sprzętu. W planach jest wprowadzenie comiesięcznych, bardzo atrakcyjnych akcji promocyjnych, a także rozbudowa radomskiego obiektu.

 

ZOBACZ TAKŻE
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments

INTERNATIONAL HARDWARE FAIR COLOGNE 2024

INTERNATIONAL HARDWARE FAIR COLOGNE (EISENWARENMESSE) powracają do starego rytmu: wystawa ma ponownie odbywać się w cyklu 2-letnim i następna jej edycja zostanie zorganizowana od 3 do 6 marca 2024 roku. Weźmie w niej udział ponad 3000 wystawców.

Ponad 3000 firm z 51 krajów zaprezentuje na INTERNATIONAL HARDWARE FAIR COLOGNE (EISENWARENMESSE) swoje najnowsze produkty i innowacje – od narzędzi, akcesoriów, materiałów budowlanych i artykułów dla majsterkowiczów po okucia, mocowania i elementy złączne. Po tym, jak jesienią ubiegłego roku odbyły się jako

wystawa specjalna, wiodące na świecie targi branży metalowej powracają do swojego regularnego, 2-letniego cyklu z 90-proc. udziałem wystawców zagranicznych w najbliższej edycji.

Ekscytujący program wydarzenia – DIY Boulevard w centrum uwagi

INTERNATIONAL HARDWARE FAIR COLOGNE 2024 to nie tylko globalna prezentacja oferty wystawców, ale także najważniejsze międzynarodowe miejsce spotkań branży metalowej. Najważniejsi światowi gracze zbierają się tutaj, aby nawiązać ważne kontakty biznesowe i wymienić się pomysłami. Targi zapewniają również kupującym i sprzedawcom detalicznym na całym świecie wyjątkową okazję, aby jako pierwsi mogli zapoznać się z najnowszymi produktami i trendami w branży metalowej. Uzupełnieniem ogromnej różnorodności globalnej oferty jest bogaty program obejmujący interesujące prezentacje branżowe, wydarzenia specjalne i nagrody.
Bardzo oczekiwana odsłona DIY Boulevard 2024 już cieszy się dużą popularnością, zaś 56 firm zapewniło sobie miejsca w strefie prezentacji w hali 11. Poprzez DIY Boulevard INTERNATIONAL HARDWARE FAIR COLOGNE 2024 we współpracy z Niemieckim Stowarzyszeniem Producentów Domów i Ogrodów (HHG) daje firmom możliwość zaprezentowania swoich produktów w środowisku punktu sprzedaży (POS). Umożliwia autentyczną, naturalną prezentację produktów dla odwiedzających targi.

Nagroda EISEN za innowacje i postęp techniczny

Zwycięzcy targowego konkursu EISENaward zostaną wybrani przez jury złożone z wysokiej klasy przedstawicieli handlu, badań, mediów, wzornictwa i handlu detalicznego. Zaś uroczystą ceremonię wręczenia nagród zaplanowano podczas EISENforum w godzinach rannych w niedzielę 3 marca 2024 r. Przez cały czas trwania EISENWARENMESSE dziesięć nominowanych do EISENaward produktów będzie prezentowanych w specjalnym stoisku w przejściu między halami 10 i 11.

EISENforum rzuci więcej światła na aktualne tematy branżowe

Jako centralna scena wydarzeń na INTERNATIONAL HARDWARE FAIR COLOGNE po raz kolejny EISENforum zaprezentuje specjalny program wydarzeń. Skierowany jest on zarówno do wystawców, jak i odwiedzających. Oferuje platformę wymiany wiedzy branżowej na temat aktualnych problemów i wyzwań. Oprócz interesujących prezentacji i paneli, odbędą się specjalne wydarzenia, takie jak wspomniane EISENaward 2024 powered by ZHH. Głównymi tematami nadchodzącej edycji EISENforum są: e-commerce, rozwój rynku i kariera zawodowej. Zapewne dyskusja tych tematów dostarczy cennych spostrzeżeń i przemyśleń dla osób zainteresowanych przyszłością branży metalowej i najnowszymi trendami.

Lead+Meet łączy wystawców i odwiedzających

Nowością nadchodzącej edycji jest ulepszona aplikacja targowa. Firmy wystawiające się na INTERNATIONAL HARDWARE FAIR COLOGNE mogą po raz pierwszy skorzystać z aplikacji, aby spotkać się z kluczowymi grupami odwiedzających. Lead+Meet to cyfrowa funkcja, która łączy wystawców i odwiedzających na terenie targów w sposób wydajny, prosty i indywidualny za pomocą spersonalizowanych wiadomości push wysyłanych za pośrednictwem ulepszonej aplikacji targowej.
Lead+Meet umożliwia wystawcom bezpośrednie dotarcie do najważniejszych grup docelowych odwiedzających targi i zaproszenie ich na swoje stoisko. Przy zakupie biletów odwiedzający dobrowolnie podają takie informacje jak zainteresowania produktem, branża czy kraj pochodzenia. Pozwala to wystawcom określić, którzy odwiedzający są odpowiedni dla ich produktów i usług. Po wejściu do hali wystawienniczej odwiedzający otrzymują wiadomość push z zaproszeniem na stoisko targowe bezpośrednio na swój smartfon za pośrednictwem aplikacji targowej, jeśli aktywnie wybrali tę opcję. Odwiedzający mogą następnie skorzystać z nowej funkcji nawigacji wewnętrznej w planie hali aplikacji, aby szybko i łatwo znaleźć drogę do interesującego ich stoiska.

Reasumując, INTERNATIONAL HARDWARE

FAIR COLOGNE to kluczowe wydarzenie targowe w okresie po pandemii. Zapewne pokaże ono wyraźnie przyszłość nie tylko branży metalowej, ale także targowej, która boryka się z trudnościami wynikłymi z coraz większej preferencji przez uczestników rynku komunikacji elektronicznej i internetu.

opr. HB (materiały Koelnmesse)

ZOBACZ TAKŻE
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
copyright 2024 portalnarzedzi.pl | wykonanie monikawolinska.eu