Międzynarodowe grono ekspertów rynku stali spotkało się w Sosnowcu

O kierunkach ewolucji europejskiego i globalnego rynku stali dyskutowali 19 października eksperci na Międzynarodowych Targach Stali, Metali Nieżelaznych, Technologii i Produktów SteelMET oraz Międzynarodowych Targach Zabezpieczeń Powierzchni SURFPROTECT, które trwały od 18 do 20 października w centrum targowo-konferencyjnym Expo Silesia w Sosnowcu.

 

 

Targi SteelMET wyróżniają w tym roku dwa salony poszerzające ich zakres branżowy. Pierwszy z nich – Międzynarodowy Salon Recyklingu Metali InterSCRAP – jest odpowiedzią na zapotrzebowanie branży recyklingowej. To prezentacja w jednym miejscu i czasie oferty produkcyjno-handlowej i usługowej firm branży złomu stali oraz

metali kolorowych krajów Unii Europejskiej oraz ofert firm związanych z rynkiem recyklingowym. Udział w niej mieli liderzy w tej dziedzinie, m.in. firmy: Terex Fuchs, Cronimet PL czy Bax Baumaschinen.

Salon Polskich Hut Stali miał na celu pokazanie potencjału przemysłu hutniczego oraz ukazanie perspektyw i wyzwań, które stoją przed producentami stali w Polsce. Tutaj także Expo Silesia gościło liderów branży, m.in.: Severstallat Silesia, Alchemię SA, Walcownię Rur Silesia, Walcownię Rur Andrzej czy Hutę Bankową.

Doskonałym uzupełnieniem oferty była organizowana po raz kolejny w Expo Silesia konferencja Partnera Strategicznego Targów – Polskiej Unii Dystrybutorów Stali pt. „Rynek stali w Europie Środkowo-Wschodniej”. Nad konferencją patronat objęło Ministerstwo Gospodarki, a przedstawiciele sektora stalowego mieli okazję dyskutować nad obecną kondycją branży oraz kierunkiem w jakim ona zmierza. Prelegenci przedstawili sektor stalowy w Polsce i naszym regionie Europy, omówili sytuację rynkową u głównych odbiorców stali oraz zaprezentowali globalne tendencje w przemyśle stalowym. Wśród prelegentów konferencji znaleźli się: Robert Wojdyła – prezes PUDS i Konsorcjum Stali SA, Andrzej Ciepiela – dyrektor PUDS, Peter Klein – przedstawiciel Komisji Europejskiej, Sanjay Samaddar – prezes ArcelorMittal Poland SA, Jerzy Bernhard – prezes Stalprofil SA, Roman Czyżykowski – wiceprezes Zarządu ThyssenKrupp Energostal SA, oraz przedstawiciele zagranicznych organizacji zrzeszających dystrybutorów stali: Jörg Feger z Bundesverband Deutscher Stahlhandel i Miroslav Horák z Association of Czech and Slovak Steel Stockholders.

Targi SURFPROTECT zdominowały cztery kluczowe tematy: przygotowanie powierzchni, powłoki galwaniczne i ochronne cynkowanie, farby i lakiery antykorozyjne, ochrona betonu przed korozją. Poszerzony zakres tematyczny wydarzenia świetnie uzupełniło seminarium Instytutu Mechaniki Precyzyjnej pt. „Metalizacja natryskowa dziś i jutro” (więcej na www.steelmet.pl oraz www.surfprotect.pl).

 

ZOBACZ TAKŻE
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments

MIĘDZYNARODOWE DNI MEDIÓW 2018 GRUPY FISCHER

W dniach 11-14 czerwca w centrali fischer w Waldachtal odbyły się Międzynarodowe Dni Mediów 2018. Wśród zaproszonych gości nie zabrakło przedstawicieli polskiego oddziału firmy oraz branżowych liderów opinii – dziennikarzy i influencerów.

Siedziba główna rodzinnego przedsiębiorstwa, które od ponad 20 lat dostarcza mocowania z charakterystyczną rybką na polski rynek, położona jest w malowniczej okolicy północnego Szwarcwaldu – Waldachtal-Tumlingen. W odległości około 70 km od Stuttgartu znajduje się centrala rozwoju fischer innovative solutions, a także pozostałych sfer działalności Grupy – fischer

consulting, która wspiera przedsiębiorstwa w zakresie udoskonalania procesów, fischer automotive systems z projektami zapewniającymi wygodę i porządek w samochodzie, a także linii inteligentnych klocków konstrukcyjnych dla dzieci – fischertechnik.

Odbywające się w połowie czerwca spotkanie umożliwiło poznanie tajników funkcjonowania firmy. W programie wizyty polskiej delegacji przewidziano wizytę w fabryce, którą połączono z testami wytrzymałościowymi i możliwością przetestowania nowoczesnych zamocowań (kołków DUO-Power, DUO-Tec zaprawy iniekcyjnej FIS VL) pod okiem ekspertów Akademii fischer. – W Grupie fischer chętnie wymieniamy się doświadczeniem. Dlatego w centrali w Waldachtal co najmniej dwa razy w roku pojawiają się przedstawiciele mediów z całego świata. To doskonała okazja do wymiany spostrzeżeń, ale i bliższego poznania się. Wcześniej byli to dziennikarze m.in. z Brazylii i Portugalii, a tym razem z takiego zaproszenia mogła skorzystać Polska – tłumaczy Monika Jagiełło menadżer ds. komunikacji marketingowej i PR w fischer Polska. Zaproszeni goście odwiedzili również fabrykę fischer w Denzlingen, gdzie na co dzień inżynierowie pracują nad rozwojem produktów z dziedziny zamocowań chemicznych.

Nie obyło się bez panelów dyskusyjnych i rozmów z prezesem Grupy fischer, profesorem Klausem Fischerem, oraz trzykrotnym mistrzem olimpijskim w jeździectwie sportowym, Michaelem Jungiem, którego z przedsiębiorstwem fischer łączy bliskie partnerstwo oraz wspólnie wyznawane wartości. – Od blisko 6 lat jest ambasadorem marki, a nas niezmiennie cieszy każdy jego sukces. Jung jako sportowiec uosabia dokładnie te cechy, które są bliskie naszemu przedsiębiorstwu – działa innowacyjnie, świetnie radzi sobie z przeszkodami, a wszystko to popiera wiarygodnością – dodaje Monika Jagiełło. Prezentację multimedialną na temat polskiego oddziału firmy fischer przedstawił prezes fischer Polska – Artur Hoffman. Wspólnie spędzony czas uświetniły dania z regionu Szwarzwaldu, które w restauracji Traube Tonbach serwował uznany trzema gwiazdkami Michellin kucharz, oraz degustacja win i kolacja w winiarni Franz Keller Schwarzer Adler.

opr.HB

 

ZOBACZ TAKŻE
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
copyright 2025 portalnarzedzi.pl | wykonanie monikawolinska.eu