Dzień otwarty PROFIX
Dwie nowe linie produktowe przeznaczone do prac malarskich i wykończeniowych wprowadza do swojej oferty firma PROFIX, jeden z największych w Polsce dystrybutorów narzędzi ręcznych
i elektronarzędzi. Nową ofertę zaprezentowano 15 maja podczas dorocznego dnia otwartego PROFIX w Centrum Konferencyjnym MCC Mazurkas w Ożarowie Mazowieckim. W spotkaniu uczestniczyło 450 przedstawicieli głównych kooperantów firmy.
Uroczyste spotkanie dla dystrybutorów oraz partnerów handlowych spółki stworzyło doskonałą sposobność do zapoznania się z szeroką gamą narzędzi oraz nowości produktowych znajdujących się w asortymencie przedsiębiorstwa. Nie zabrakło również okazji do rozmów z ekspertami firmy o planowanych
Majowe premiery
PROFIX proponuje dwie nowe grupy towarowe w obrębie marki Proline. – Jedna to narzędzia i akcesoria do kompleksowej obsługi działu malarskiego, a druga to piany i silikony, które będą dostępne również pod marką Proline, dodajmy w bardzo konkurencyjnej cenie. Mamy więc absolutne nowości w gamie naszych produktów. Rozszerzenie asortymentu pokazuje, że jesteśmy firmą mającą kompleksową ofertę dla rynku budowlanego – poinformował Krzysztof Sobieraj, prezes zarządu Spółki PROFIX. – Nowe artykuły malarskie marki Proline to oferta przeznaczona głównie dla firm wykończeniowych, jak też dla klientów indywidualnych.
Na starcie PROFIX przygotował 75 produktów, które tworzą podstawowe wyposażenie firm malarskich. – Oferujemy pędzle, wałki, taśmy, kuwety, kratki, wałki gąbkowe i materiałowe, ponadto folie, wiadra i inne wyposażenie niezbędne do prowadzenia prac malarskich. Oczywiście, naszą ofertę będziemy stale powiększać, o kolejne propozycje. Ich wspólnym mianownikiem będzie bardzo dobra jakość materiałów i samego wykonania oraz co nie mniej ważne konkurencyjne ceny. Wszystkie produkty, o których mowa są już dostępne w naszym magazynie. Wszystkich zainteresowanych zachęcam do kontaktu z opiekunami handlowymi Profix. Sezon na remonty mieszkań nieuchronnie nadchodzi – powiedział Konrad Antoniak, menedżer produktu w firmie PROFIX, odpowiedzialny za wprowadzanie nowego asortymentu.
PROFIX, który w ubiegłym roku obchodził 20-lecie działalności, jest znanym na polskim rynku dystrybutorem narzędzi i elektronarzędzi. Warszawska firma wielką wagę przykłada do rozwoju i promocji marek własnych: Tryton (elektronarzędzia), wspomnianej wcześniej linii Proline czy szerokiej obecnie oferty odzieży roboczej Lahti Pro. Firma stara się na bieżąco wzbogacać asortyment w każdej grupie produktów. Rozszerza też sieć dystrybucji. Ciągła dbałość o jakość produktów powoduje, że sprawdza się dotychczasowa praktyka prowadzenia serwisu centralnego. Jak się okazuje, wzrost sprzedaży nie powoduje zwiększenia liczby napraw. Przy odnotowanym przez PROFIX zwiększeniu sprzedaży liczba reklamacji utrzymuje się na poziomie z poprzedniego roku, co de facto oznacza zmniejszenie awaryjności oferowanych produktów. – Dostrzegamy na rynku zwiększenie zaufania do naszych marek, co nam bardzo pomaga – stwierdza Mirosław Cichecki, wiceprezes PROFIX. – Otrzymaliśmy Nagrodę Laur Konsumenta dla marki Proline. Jest to bardzo prestiżowe i ważne dla nas wyróżnienie, bowiem dostaliśmy je od konsumentów głosujących na naszą markę i bardzo dobrze ją oceniających. To zaufanie użytkowników narzędzi Proline zobowiązuje i motywuje nas do jeszcze większego wysiłku przy selekcji i pracach wdrożeniowych nowych produktów. Chcemy, aby nasze narzędzia były dostępne w każdym sklepie w Polsce.
Bezpieczeństwo, moda i zdrowie na budowie
Jednym z ciekawszych projektów firmy PROFIX jest obecna od pięciu lat na rynku i ciągle rozwijana seria odzieży roboczej marki Lahti Pro. Seria Lahti Pro to nowoczesna linia ubrań roboczych i jednocześnie środków zabezpieczenia osobistego w środowisku pracy. Zaprojektowano ją z myślą o bezpieczeństwie, wygodzie i elegancji użytkowników. Właśnie ta ostatnia cecha, estetyka produktów i dbałość o szczegóły, wyróżnia odzież Lahti
– Lahti Pro stanowi najładniejszą stronę branży narzędziowo-odzieżowej – ocenia Krzysztof Sobieraj. – Rozwinięte wzornictwo, zaawansowane materiały, a także technologie powodują, że te produkty wyglądają bardzo elegancko i powiedziałbym, że prawdopodobnie około 30-40% z nich moglibyśmy umieścić w każdym centrum handlowym, w sklepach z odzieżą czy marketach sportowych. Jestem przekonany, że z powodzeniem mogłyby „powalczyć” ze znanymi markami odzieżowymi obecnymi od dawna na rynku. Oczywiście, należy tu podkreślić, że wszystkie produkty marki Lahti Pro są artykułami BHP, a więc posiadają stosowne certyfikaty i atesty, zaś ich głównym zadaniem jest zapewnienie bezpieczeństwa i ochrony podczas wykonywania pracy. Naszą filozofią jest więc nie tylko zapewnić poczucie bezpieczeństwa na budowie czy w zakładzie przemysłowym, ale też oferować komfort i dobry wygląd. Taka jest filozofia marki Lahti Pro – stwierdza Krzysztof Sobieraj.
Rozwój sektora odzieży ochronnej jest nieustający i charakteryzuje się ogromną dynamiką. Jak podkreśla kierownictwo firmy, jeszcze dwa lata temu w ofercie PROFIX-u było zaledwie pięć rodzajów obuwia. Teraz jest ponad 50, w tym ponad 30 oznaczonych marką Lahti Pro.
Krzysztof Sobieraj dostrzega też ogromne możliwości w dalszym rozwijaniu tego segmentu produktów w ofercie Profix: – Rozwój technologii, wprowadzanie i zastosowanie nowych funkcjonalności oraz wzornictwa daje nam szansę na silną odpowiedź na rozwijające się potrzeby rynku. Jednocześnie mamy, co ważne, duży wpływ na poprawę bezpieczeństwa i estetyki w środowisku pracy. Zatem warto z nami być i handlować. Dostarczamy bardzo dobre produkty oznaczone coraz bardziej rozpoznawalnymi markami w konkurencyjnych cenach – konkluduje KrzysztofSobieraj.