Szkolenia A&M Elektronarzędzia

We wrześniu A&M Elektronarzędzia zorganizowało szkolenia regionalne dla przedstawicieli firm partnerskich. W tym roku ich tematem były elektronarzędzia i osprzęt Milwaukee wprowadzone na rynek br.

Przypomnijmy, wiosną i jesienią A&M Elektronarzędzia organizuje cykle 4-5 szkoleń regionalnych dla swoich partnerów handlowych w różnych regionach kraju. Dzięki temu z nich może przybyć na spotkanie i jeszcze tego samego dnia wrócić do domu. Podczas jesiennej edycji szkoleń nowości z oferty elektronarzędziowej i osprzętowej marki Milwaukee poznali przedstawiciele ponad 100 firm.

 

Tegoroczne szkolenia poprowadzili: Jerzy Ejtel – dyrektor generalny A&M Elektronarzędzia, Alicja Glinkowska – manager ds. akcesoriów,

gość z Niemiec Nicolaus Kinne – trener, oraz Sławomir Nowacki – doradca techniczny. Spotkania rozpoczynały się krótką prezentacją dotyczącą rozwoju Grupy TTI i obecnej sytuacji firmy na rynku. W dalszej ich części zaprezentowano nowości wprowadzane na rynek w 2014 r. Pokazane zostały m.in narzędzia akumulatorowe, skonstruowane w oparciu o silniki bezszczotkowe oraz napędzane motorami 4-polowymi, jak też osprzęt: ukośnica M18 SMS 216, piła taśmowa M18 CBS125, piła szablasta M12 CHZ, 2-ostrzowe wiertła MS2 typu SDS-plus, markery itd.

 

Wszystkie nowe maszyny i osprzęt partnerzy handlowi mogli wypróbować podczas części praktycznej spotkania, które poprowadzili Alicja Glinkowska i Sławomir Nowacki i Nicolaus Kinne?. Spotkanie zakończył Jerzy Ejtel – dyrektor generalny A&M Elektronarzędzia, dziękując wszystkim za przybycie i wyrażając nadzieję, że wiedzę zdobyte w czasie szkolenia informacje o nowych narzędziach zostaną efektywnie wykorzystane podczas spotkań z klientami ostatecznymi.

ZOBACZ TAKŻE
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments

Nowe Centrum Dystrybucji Grodno S.A.

23 listopada w nowym centrum logistycznym firmy Grodno odbyło się spotkanie prasowe, podczas którego dziennikarze mieli okazję uzyskać wyczerpujące informacje na temat najważniejszej w tym roku inwestycji firmy. Po konferencji prasowej po nowym obiekcie oprowadził gości wiceprezes zarządu Jarosław Jurczak.

 

Nowe centrum logistyczne zlokalizowane jest w miejscowości Małopole, 20 km od Warszawy, bezpośrednio przy trasie S8. Na działce o powierzchni 3,5 ha znajdują się: magazyn wysokiego składu o powierzchni 30 tys. m3, plac kablowy liczący 3 tys. m2 oraz budynek administracyjno-biurowy o powierzchni 900 m2. Nowe centrum pozwoliło na scentralizowanie

funkcji logistycznych, które dotychczas realizowane były za pomocą trzech magazynów. Dzięki tej inwestycji firma spodziewa się oszczędności na poziomie ok. 15-20% dotychczasowych kosztów dystrybucji. – Przez tę inwestycję tworzyliśmy nowe możliwości rozwoju sieci sprzedaży spółki. Centrum poprawi także cykl operacyjny przedsiębiorstwa – powiedział Jarosław Jurczak, wiceprezes spółki. – Obiekt w pełni zabezpiecza potrzeby lokalowe GRODNO SA na najbliższe lata. Należąca do spółki działka pozwala na wielokrotne powiększenie posiadanej powierzchni magazynowej w przypadku rosnących potrzeb firmy.

W tej chwili w stałym obrocie magazynu znajduje się ok. 12 tys. pozycji. Do końca 2011 r. liczba ta, dzięki przesunięciom towarów między dotychczasowymi lokalizacjami, zwiększy się do ok. 13-14 tys. produktów. Nowy magazyn podzielony jest na pięć części: strefę składowania bębnów z kablami (120 bębnów), strefę składowania jednostek paletowych (ok. 2400 miejsc), strefę półkową w zabudowie trójpoziomowej (3000 półek o łącznej powierzchni 2250 m2), strefę cięcia kabli oraz strefę wydań i przyjęć. Dotychczasowy system magazynowy funkcjonował w oparciu o tradycyjną technologię, polegającą na zbiórce towaru na podstawie dokumentu papierowego. 1 stycznia 2012 r. zostanie wdrożony zaawansowany system WMS do zarządzania magazynem. Dokument tradycyjny będzie zastąpiony przez obieg dokumentów na terminalach radiowych, obsługiwanych bezprzewodowo w oparciu o kody kreskowe, etykiety logistyczne itp. Głównym celem implementacji WMS jest częściowa automatyzacja procesów logistycznych. System ten pozwala na administrowanie trasami i dystrybucją towarów. Dzięki bezpośredniej wysyłce z magazynu centralnego (cross-docking) przyczyni się do skrócenia łańcucha dostaw. – System zarządzania magazynem pozwala także na zwiększenie wydajności pracy – zaznaczył Jarosław Jurczak. – Przez analizę pracy magazynierów eliminuje tzw. pracę anonimową. Wysyłka towarów z magazynu centralnego w Małopolu odbywa się za pomocą transportu własnego, a także za pośrednictwem spedytorów zewnętrznych. Dostawy są realizowane do oddziałów firmy, jak i bezpośrednio do jej odbiorców.

Na szczególną uwagę zasługuje ekologiczny, ekonomiczny i kompleksowy system oświetlenia w Centrum Dystrybucji GRODNO, który powstał w oparciu o szereg innowacyjnych rozwiązań. Powierzchnia hali magazynowej oświetlana jest za pomocą systemu linii świetlnych TTX260. Działanie poszczególnych stref opraw uzależnione jest od ruchu osób pracujących na magazynie, a natężenie oświetlenia – od ilości światła dziennego przenikającego przez specjalną konstrukcję dachową. Pozwalają na to specjalne czujniki LRM. Pomieszczenia biurowe oświetlane są lampami T5 i za pomocą cyfrowego sterowania protokołem DALI. Daje on możliwość utrzymania określonego natężenia światła, niezależnie od pory dnia. Wyjątkiem jest sala konferencyjna, w której całe oświetlenie oparte jest na technologii LED, z możliwością zdalnego sterowania. Jednak największą uwagę zwraca iluminacja zewnętrznej części budynku. Zastosowano tu profesjonalną technologię LED Philips Kolor Kinetics i sterowanie DMX. Dzięki temu można w sposób dynamiczny i płynny sterować różnymi barwami. Zastosowane systemy oświetleniowe i źródła światła pozwalają nie tylko oszczędzać energię i koszty, ale również dbać o środowisko naturalne.


 

 

ZOBACZ TAKŻE
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
copyright 2024 portalnarzedzi.pl | wykonanie monikawolinska.eu