Konferencja partnerów handlowych Makita Polska

7 czerwca br. w kołobrzeskim hotelu AQUARIUS SPA odbyła się konferencja partnerów handlowych Makity. Na tegoroczne spotkanie japoński koncern zaprosił 250 przedstawicieli ponad 120 firm, które dystrybuują jego elektronarzędzia i osprzęt w Polsce.

Tradycyjnie konferencję otworzył Artur Królikowski, dyrektor handlowy Makita Sp. z o.o., witając partnerów handlowych i przedstawiając japońskich gości: Munetoshi Goto’a – dyrektora sprzedaży i członka zarządu korporacji Makita, Yasushi Fukaya’ę – dyrektora sprzedaży Makita Europa i członka zarządu korporacji Makita, Kiyoshi Kawamori’ego – dyrektora departamentu eksportu na Europę w Makita Japonia. Na konferencji nie zabrakło także Kenichi Ohara’y – dyrektora Generalnego Makita Polska i prezesa

zarządu Makita Sp. z o.o. Najpierw głos zabrał Munetoshi Goto: – Z wielkim honorem witam naszych polskich partnerów handlowych w okresie poprzedzającym 20-lecie Makity Polska. Mam też przyjemność zaanonsować, że wkrótce Makita będzie obchodziła jubileusz swojego 100-lecia. Dziękuję też wszystkim za mocne wsparcie dla naszego biznesu w Polsce. W 2013 r. Makita Polska ponownie zwiększyła swoje obroty, co ma też miejsce w br. Mam nadzieję, że nasza współpraca będzie się układała wzorowo i w efekcie da jeszcze lepsze wyniki biznesowe.

Munetoshi Goto, dyrektor sprzedaży i członek zarządu korporacji Makita, podczas swojego wystąpienia

 

Następnie Zbigniew Kogut, regionalny koordynator sprzedaży, zaprezentował nowe maszyny sieciowe, akumulatorowe i spalinowe. Najpierw omówił młoty kombi SDS-max HR4003C/HR4013C oraz kujące HR5202C/HR5212C i poinformował, że modele HR4013C i HR5212C wyposażono w system (AVT) efektywnie obniżający wibracje. Potem przyszła kolej na nowe mieszarki: UT1200, UT1400, UT1401 i UT1600 oraz małe szlifierki kątowe z nowym systemem tłumienia wibracji SJSII, wzmocnioną obudową przekładni, unowocześnionym silnikiem i hamulcem tarczy. Zbigniew Kogut omówił także odkurzacze CV3211MX1 i CV3211HX1 z filtrami klasy M i H oraz ukośnicę LS0815FL. – W br. wprowadzamy także do naszej oferty agregaty prądotwórcze – poinformował prelegent. – Są to cztery modele wysoce zaawansowane technicznie pozwalające na zasilanie urządzeń elektronicznych. Następnie przedstawił zasady nazewnictwa baterii i narzędzi akumulatorowych oraz zaanonsował wprowadzenie przez Makitę akumulatorów o pojemności 4,0 Ah i maszyn nimi zasilanych oraz nowych elektronarzędzi bezprzewodowych z silnikami bezszczotkowymi (BL): wiertarko-wkrętarek DHP480/DDF480 i wyrzynarek DJV142/DJV181/DJV182Z. Swoją prezentację Zbigniew Kogut zakończył omówieniem nowych spalinowych przecinarek: EK8100 (2-suwowej) i EK7651H (4-suwowej).

Goście specjalni konferencji (od lewej): Yasushi Fukaya – dyrektor sprzedaży Makita Europa i członek zarządu korporacji Makita, i Kiyoshi Kawamori – dyrektor departamentu eksportu na Europę w Makita Japonia

 

Nowy osprzęt do elektronarzędzi zaprezentował Sławomir Gronuś – regionalny koordynator sprzedaży. Przedstawił zestawy bitów i nasadek Impact GOLD,  jak też zestawy otwornic, dłut i wierteł SDS-plus klasy Economy, walizkowy zestaw akcesoriów Economy, adaptery do młotów SDS-max służące do usuwania pyłu i urobku podczas wiercenia i kucia, specjalistyczne tarcze do pilarek akumulatorowych, jak również skrobaki, noże i brzeszczoty do elektronarzędzi wielofunkcyjnych wykorzystujących oscylację osiową, piły taśmowe do przecinarki akumulatorowej DPB181 oraz mobilny stół do ukośnic.

Prelegenci (od lewej): Zbigniew Kogut, Sławomir Gronuś i Michał Mucha

 

Na koniec pierwszej części konferencji Michał Mucha, regionalny koordynator sprzedaży, omówił nowe elektronarzędzia marki Maktec: przecinarkę MT242, przecinarkę diamentową MT413, dmuchawę MT403, piłę szablastą MT450 oraz system ładowarek i akumulatorów.

 

W drugiej części konferencji przeprowadzono zajęcia praktyczne i pokazy działania maszyn. Odbyły się one na placu przed hotelem AQUARIUS SPA. Makita przygotowała w tym celu 5 stanowisk. Na pierwszym Paweł Zając, demonstrator elektronarzędzi i maszyn Makita, prezentował m.in. młoty HR4011C/HR4013C oraz aktywny system tłumienia drgań (HR4013C), który znacznie obniża wibracje. Na drugim Piotr Szyma, specjalista ds.

importu, pokazywał maszyny bezprzewodowe i różne warianty ich zasilania za pomocą akumulatorów. Stanisław Brzuśnian, szef Centralnego Serwisu Makity, na trzecim stanowisku demonstrował bity Impact GOLD oraz wiertarko-wkrętarki DHP480 i wkrętarki udarowe BTD136 z silnikami bezszczotkowymi.

 

Ważnym elementem tej prezentacji praktycznej był pokaz działania funkcji T optymalizującej montaż wkrętów samowiercących, w którą wyposażone są wkrętarki udarowe Makita BTD136. Jej działanie polega na zmniejszeniu momentu dokręcenia w ostatniej fazie wkręcania, dzięki czemu nie dochodzi do ukręcenia łba wkrętu samowiercącego. Na czwartym stanowisku Piotr Jagliński, demonstrator elektronarzędzi i maszyn Makita, pokazywał działanie przecinarek spalinowych EK7651H, EK8100 wyposażonych w tarcze diamentowe Makita Cosmos oraz omawiał szczegółowo budowę i parametry tych tarcz. Na ostatnim ze stanowisk Michał Mucha prezentował narzędzia ogrodowe zasilane akumulatorami 10,8 V oraz ich zestawy. Podczas zajęć praktycznych partnerzy handlowi Makity mieli też okazję sprawdzić, jak nowe maszyny i osprzęt sprawują się w pracy. Wieczorem natomiast odbył się uroczysty bankiet w hotelowej restauracji, który zakończył kołobrzeską konferencję Makity.

ZOBACZ TAKŻE
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments

Program lojalnościowy LŁ

Firma LŁ wprowadziła program lojalnościowy dla swoich partnerów handlowych. Zamierzeniem jego twórców jest uatrakcyjnienie i podniesienie na wyższy poziom ich współpracy z LŁ.

Program lojalnościowy jest skierowany do wszystkich dystrybutorów lokalnych i regionalnych zaopatrujących się w LŁ. Celem jego jest zdynamizowanie sprzedaży, a także rozszerzenie w punktach handlowych asortymentu produktów oferowanych przez LŁ. – Może przystąpić do niego każda współpracująca z nami firma – informuje Łukasz Mroczkowski, menedżer projektu z LŁ. – Warunkiem uczestnictwa jest rejestracja na stronie internetowej www.megaprogram.pl oraz wyznaczenie osoby odpowiedzialnej za kontakt z nami w kwestiach jego dotyczących programu.

Istotą programu jest gratyfikacja jego uczestników

zgodna z liczbą uzyskanych punktów za dokonane zakupy. Informacje o ich liczbie uczestnik znajdzie na swoim koncie założonym na wspomnianej stronie internetowej programu. Będą one na bieżąco aktualizowane, tj. zgodnie z dokonywanymi zakupami.

Lojalnościowy program LŁ oferuje bogatą paletę nagród: od długopisu po vouchery wakacyjne. – Dzięki temu każdy, kto weźmie w nim udział, znajdzie coś atrakcyjnego dla siebie – mówi Łukasz Mroczkowski. – Naszym celem nie jest sztuczne zwiększanie sprzedaży i wymuszanie na dystrybutorach zakupów premiowanych, na które faktycznie nie ma popytu. Program ma nam pomagać w codziennej pracy z partnerami handlowymi. Jego niewątpliwą zaletą jest duży wybór nagród, dzięki czemu korzystać z niego mogą nie tylko właściciele firm partnerskich, ale także ich pracownicy czy nawet klienci, których np. można nagrodzić użytecznymi gadżetami i przez to zyskać ich sympatię.

Program LŁ ma ramy czasowe i będzie trwać około roku. – Po zakończeniu dokonamy analizy jego przebiegu i efektywności – konkluduje Łukasz Mroczkowski, menedżer projektu MegaPartner LŁ. – Moim zdaniem, pozwoli to nam udoskonalić współpracę z naszymi dystrybutorami i zwiększyć atrakcyjność rynkową LŁ.

ZOBACZ TAKŻE
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
copyright 2024 portalnarzedzi.pl | wykonanie monikawolinska.eu