Wiosenne szkolenia A&M Elektronarzędzia

Wiosną br. firma A&M Elektronarzędzia zorganizowała w Boszkowie i dwukrotnie w Zdunach serię regionalnych spotkań dla przedstawicieli firm partnerskich. Wiosenne i jesienne cykle szkoleniowe A&M Elektronarzędzia stały się już tradycją.

 

 

Każdej wiosny i jesieni A&M Elektronarzędzia organizuje cykle szkoleń regionalnych dla przedstawicieli swoich partnerów handlowych. Aby każdy z nich mógł przybyć na spotkanie i jeszcze tego samego dnia wrócić do domu, prowadzone są one w różnych regionach kraju. Podczas wiosennej edycji szkoleń nowości z oferty Milwaukee poznali przedstawiciele ponad 60 firm.

Tegoroczne szkolenia poprowadzili: Jerzy Ejtel – dyrektor generalny A&M Elektronarzędzia,

Alicja Glinkowska – manager ds. akcesoriów, oraz Sławomir Nowacki – doradca techniczny. Spotkania rozpoczynały się krótką prezentacją dotyczącą rozwoju Grupy TTI i obecnej sytuacji firmy na rynku: – Dzięki kontynuacji strategii znaczących inwestycji w badania, rozwój oraz w nowe produkty w ciągu ostatnich 4 lat TTI utrzymuje w Europie w dalszym ciągu dwucyfrowy wzrost sprzedaży. W ciągu ostatnich 4 lat marka Milwaukee wprowadziła ponad 400 nowych produktów. Inwestujemy nie tylko w nowe produkty, możemy się pochwalić również zupełnie nowym centrum szkoleniowym w naszej niemieckiej centrali. Ten rok jest ponownie okresem powiększania udziałów rynkowych marki Milwaukee w Polsce. W szczególności narzędzia akumulatorowe charakteryzują się największą dynamiką wzrostu sprzedaży, bo aż 3-krotną. Cały czas jesteśmy najszybciej rosnącą firmą produkującą elektronarzędzia na świecie – podkreślił Jerzy Ejtel. W dalszej części spotkań zaprezentowano nowości wprowadzane na rynek w 2014 r. Pokazane zostały m.in narzędzia aku FUEL rodziny M18 oraz M12, skonstruowane w oparciu o silniki bezszczotkowe.

 

– Ten rok to kolejnych 14 nowych maszyn w klasie 18 V oraz 9 nowych elektronarzędzi klasy 12 V. Każde urządzenie aku FUEL zawiera 3 kluczowe elementy: bezszczotkowy silnik POWERSTATE™, baterie RED LITHIUM-ION™ i sterowanie REDLINK PLUS System Intelligence™ – poinformował Jerzy Ejtel. – Elektronarzędzia z tą technologią przekraczają oczekiwania użytkowników: mają kompaktowe rozmiary, do dwóch razy większą moc i dłuższy czas pracy i do dziesięciu razy wyższą żywotność w porównaniu z konkurencyjnymi urządzeniami. Bezszczotkowy silnik POWERSTATE™ jest bardzo energooszczędny dzięki wyeliminowaniu strat energii na komutatorze. Zastosowano w nim najwyższej jakości przemysłowe neomagnesy ferrytowe oraz zoptymalizowano konstrukcję pod kątem efektywności chłodzenia oraz sterowalności parametrami momentu i obrotów. Warto też wspomnieć, że akumulatory RED LITHIUM-ION™ działają bez zaniku mocy w ekstremalnych warunkach atmosferycznych: od -18°C do 50°C. Elektronika REDLINK PLUS™ zapewnia naszym elektronarzędziom ochronę antyprzeciążeniową i wyłącza je w wypadku dużego obciążenia w ciągu 0,5 s, jak też ma zaawansowane cyfrowe funkcje zwiększania wydajności w zależności od zastosowań.

Wszystkie maszyny goście mogli obejrzeć podczas części praktycznej spotkania, które poprowadził Sławomir Nowacki przy wsparciu przedstawicieli handlowych. Każdy z uczestników mógł też wypróbować prezentowane urządzenia w czasie pracy. Spotkanie zakończył Jerzy Ejtel, dyrektor generalny A&M Elektronarzędzia, dziękując wszystkim za przybycie i wyrażając nadzieję, że wiedzę zdobytą w czasie szkolenia będą mieli okazję wykorzystywać często podczas pracy ze swoimi klientami.

 

ZOBACZ TAKŻE
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments

YATO wspiera polską myśl techniczną

Architekt Jacek Synakiewicz od kilku lat pracuje nad konstrukcją czystego ekologicznie silnika dwusuwowego w układzie X4 o pojemności 500 cm3 o unikalnej konstrukcji oraz motocykla z jego wykorzystaniem. Od tego roku jego prace zaczęła wspierać marka YATO.

 

 

JJ2S X4 500 to idea motocykla szosowego z ekologicznym, dynamicznym silnikiem, dzięki któremu można czerpać ogromną przyjemność z jazdy. – Motocykl ten to próba połączenia wielu wydawałoby się na pierwszy rzut oka sprzecznych inspiracji, między innymi prostoty i “prawdziwości” konstrukcji z lat 20. XX w. (zwłaszcza sportowych), wyrafinowania „anglików” z ich najlepszego okresu, najnowszej technologii

i designu oraz jeszcze czegoś ponadto, wynikającego z czasu i miejsca powstawania tej maszyny – wyjaśnia konstruktor silnika i motocykla Jacek Synakiewicz.
Opatentowany silnik JJ2S jest pierwszym w historii silnikiem dwusuwowym, który podczas pracy nie spala oleju. Taki rezultat konstruktor uzyskał poprzez proste odseparowanie przestrzeni wymiany ładunku od układu smarowania. Silnik ten, jednak w czterocylindrowym układzie krzyżowym, wykorzystujący hipocykloidalny układ korbowy został użyty jako centralny element nośny w nowatorskiej konstrukcji szosowego motocykla.
Wykorzystując najnowsze oprogramowanie CAD – CREO udostępnione przez firmę Econocap, potencjał w postaci najnowocześniejszych maszyn CNC firmy GG Tech, zaangażowanie inż. Wojciecha Garusa, wsparcie firmy Moto Wydech i Motor Tech powstał pokazany na zdjęciach studialny egzemplarz tego motocykla i elementy pierwszego działającego prototypu silnika JJ2S – WG – 125 cm3.
Marka YATO zdecydowała się pomóc konstruktorowi, m.in. poprzez udostępnienie mu narzędzi niezbędnych do pracy. Adam Godula – kierownik marketingu TOYA S.A. podkreśla, że niezwykle istotne jest, aby biznes wspierał podobne inicjatywy: – Bardzo cenimy ludzi z pasją, którzy mają innowacyjne pomysły i nie boją się wprowadzać swoich idei w życie. Takim człowiekiem jest właśnie Jacek Synakiewicz. Poza tym to bardzo dobra idea, dlatego chętnie ją wspieramy. Więcej informacji na temat motocykla i silnika można znaleźć na internetowych stronach: www.jjsdesign.pl iwww.ggtech.com.pl

ZOBACZ TAKŻE
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
copyright 2024 portalnarzedzi.pl | wykonanie monikawolinska.eu