STANLEY Konsumenckim Liderem Jakości 2013

Stanley został wybrany przez konsumentów najlepszą marką pod względem jakości w kategorii „Narzędzia ręczne” i zajął pierwsze miejsce w konkursie Konsumencki Lider Jakości 2013 w tej kategorii.

 

 

Marka Stanley otrzymała Złote Godło Konsumenckiego Lidera Jakości 2013 w kategorii „Narzędzia ręczne”. Głosowało na nią 39% konsumentów biorących udział w ogólnopolskim badaniu. Docenili oni narzędzia ręczne Stanley za wysoką jakość, precyzję wykonania, szeroki asortyment, dobrą dostępność, wytrzymałość oraz długą gwarancję. W tym roku jest to już trzecie, po Złotym Laurze Konsumenta oraz Laurze Konsumenta Grand Prix, wyróżnienie potwierdzające doskonałą jakość narzędzi Stanley.

Dzisiaj, bardziej niż kiedykolwiek, Stanley wciąż jest liderem w dziedzinie innowacji narzędzi ręcznych i elektronarzędzi. Firma posiada w ofercie kilkadziesiąt tysięcy produktów, a marka Stanley kojarzy się z najbardziej innowacyjnymi i użytecznymi narzędziami. Są one projektowane z uwzględnieniem wiedzy o potrzebach i oczekiwaniach użytkowników, jak też wyników ekstremalnych testów sprawdzających ich faktyczną wartość praktyczną.

Konfrontowanie nowatorskich koncepcji z oczekiwaniami użytkowników odbywa się na całym świecie, również w Polsce. To właśnie dzięki takim spotkaniom zrealizowanym w naszym kraju marka Stanley wprowadziła do oferty noże XTHT0-10502 z podwójnymi ostrzami (trapezowym i hakowym) oraz dłuto Stanley FMHT0-16067 z dodatkową, boczną krawędzią tnącą. Kolejne nowości opracowane dzięki poznaniu potrzeb polskich konsumentów powstaną już niebawem, gdyż w czerwcu 2013 r. odbyła się kolejna seria konsultacji rynkowych.

Przypomnijmy, Konsumencki Lider Jakości 2013 to ogólnopolski program konsumencki, prowadzony przez Redakcję Strefy Gospodarki, dodatku do Dziennika Gazety Prawnej. Jego celem jest wyłonienie najlepszych, w opinii konsumentów, marek i firm dostępnych oraz funkcjonujących na polskim rynku.

 

 

 

ZOBACZ TAKŻE
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments

Praktiker planuje otwarcia małych sklepów na Węgrzech

Dyrektor zarządzający sieci Praktiker Karl-Heinz Keth w wywiadzie dla jednego z budapesztańskich dzienników zapowiedział, że spółka planuje wprowadzić na rynek węgierski sieć małych marketów DIY o powierzchni od 1000 do 1500 m kw.

 

Sklepy zostały zaprojektowane, aby wypełnić w najbliższym czasie lukę na rynku i uzupełnić ofertę klasycznych marketów, które zazwyczaj osiągają rozmiary od 5 do 10 tys. m kw. powierzchni. – Od 2008 r. corocznie notujemy spadek sprzedaży w porównaniu z rokiem poprzednim. Chcemy zatrzymać tę tendencję i w 2012 r osiągnąć podobny poziom obrotów jak w roku 2011. Te

optymistyczne założenia przyjęliśmy, gdyż ustabilizowała się liczba naszych klientów i pracowników. Odnotowaliśmy również wzrost sprzedaży własnych marek z 6 do 8 proc. W niedługim okresie czasu mamy zamiar podwyższyc ten wynik do 15-20 proc – dodał Keth.

ZOBACZ TAKŻE
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
copyright 2024 portalnarzedzi.pl | wykonanie monikawolinska.eu