Claudia Maurer nowym dyrektorem spoga+gafa
Koelnmesse poinformowało, że Claudia Maurer obejmie stanowisko dyrektora spoga+gafa z dniem 1 listopada 2024 roku, zastępując na tej pozycji Stefana Lohrberga.
Ponad 15 lat doświadczenia w zarządzaniu projektami wystawienniczymi
47-letnia Claudia Maurer posiada ponad 15-letnie doświadczenie na stanowiskach kierowniczych w globalnych targach i zarządzaniu projektami. Jest ekspertem w dziedzinie wystaw, konferencji i wydarzeń korporacyjnych oraz posiada tytuł Certified Exhibition Management Professional. Maurer rozpoczęła swoją karierę zawodową w GE Healthcare, a następnie kontynuowała ją we Frankfurckim Centrum Wystawienniczym. Podczas 15-letniego pobytu w
USA zdobyła odpowiednie doświadczenie w zarządzaniu projektami zarówno po stronie organizatorów targów, jak i na poziomie agencji oraz partnerów, w tym jako konsultant komunikacji marketingowej dla rynku farmaceutyczno-kosmetycznym w Ecolab, wiodącym globalnym dostawcy technologii i usług w sekcjach Woda, Higiena i Energia. Na tym stanowisku była odpowiedzialna za ponad 75 wydarzeń rocznie, w których uczestniczyła firma.
Spoga+gafa – nowe wyzwanie zawodowe
– Cieszymy się, że możemy powitać Claudię Maurer jako doświadczonego eksperta w naszym zespole. Dzięki swojemu bogatemu doświadczeniu na międzynarodowych rynkach w organizacji targów, wydarzeń i prowadzeniu komunikacji marketingowej wnosi cenne perspektywy i wiedzę. Pomoże nam to w dalszym pomyślnym rozwoju targów spoga+gafa – powiedział Sebastian Rosito, wiceprezes ds. zarządzania targami spoga+gafa w Koelnmesse.
– Z niecierpliwością czekam na to nowe, ekscytujące wyzwanie, które pozwoli mi owocnie wykorzystać moje wieloletnie doświadczenia w zarządzaniu targami i projektami. Wspólnie z zespołem będę dalej umacniać pozycję spoga+gafa jako największych targów ogrodniczych i grillowych na świecie oraz wyznaczać nowe impulsy dla wystawców i odwiedzających – stwierdziła Claudia Maurer.
Opr. HB (mat.Koelnmesse)