Malezyjski Mr. DIY ochoczo spogląda na Polskę
Malezyjski detalista Mr. DIY, który specjalizuje się w handlu produktami dla majsterkowiczów, poważnie rozważa ekspansję w Polsce.
Plany te ujawnił Leo Gan, wiceprezes Mr. DIY nadzorujący rozwój biznesu, sprzedaż detaliczną i operacje magazynowe, w poście, który zamieścił na swoim koncie Linkedin. Po odbyciu swojej podróży służbowej po Europie, uznał Polskę za „bardzo dynamiczny, konkurencyjny i jednocześnie obiecujący rynek”, na którym, jak ma nadzieję, rozkwitną wkrótce sklepy Mr. DIY. Skądinąd wiadomo, że malezyjski Mr. DIY, po sukcesie w Turcji, gdzie ma ponad 60 sklepów, chce zaistnieć w Europie. Potwierdza to doniesienie Dilara Neyişçi Çağlı, dyrektora operacyjnego i członka zarządu Mr. DIY
Turkey, że malezyjska firma rozpoczęła badanie rynków Europy Wschodniej. W branży DIY oczekuje się, że europejski debiut Mr. DIY odbędzie się w Grecji, w której malezyjska firma ma spółkę zależną z siedzibą w Atenach.
HB