Asia-Pacific Sourcing 2023 od 28 lutego
Targi Asia-Pacific Sourcing zapowiadają obiecujący restart, gdyż prawie sześć tygodni przed ich otwarciem cała powierzchnia wystawiennicza została zarezerwowana.
Połączone targi
W dniach od 28 lutego do 2 marca największa platforma sourcingowa poza Azją ponownie połączy w Kolonii producentów i firmy handlowe z Dalekiego Wschodu z kupcami z Europy i Ameryki Północnej. W hali 7 Targów Kolońskich (Koelnmesse) wszystko będzie się kręcić wokół narzędzi i produktów z branży ogrodowej, rekreacyjnej i wyposażenia dla domów. Nowością jest segment produktów motoryzacyjnych i sanitarnych. Kompleksowe portfolio targów Asia-Pacific Sourcing uzupełnią odbywające się w tym samym czasie Międzynarodowe Targi Promocji i Importu Detalicznego (IAW). Po
trzyletniej przerwie spowodowanej pandemią, wszystko wskazuje więc na udany start targów Asia-Pacific Sourcing (APS).
– Wysoki popyt potwierdza, że po burzliwych ostatnich dwóch latach poszukiwanie nowych dostawców i klientów jest ważniejsze niż kiedykolwiek, a także iż potrzeba skoncentrowanej, profesjonalnej wystawy jest nadal silna – powiedział Matthias Becker, dyrektor targów Asia-Pacific Sourcing (APS). – Jako największa platforma sourcingowa poza Azją targi Asia-Pacific Sourcing po raz kolejny połączą europejski popyt z azjatycką podażą, oferując wyjątkową możliwość wznowienia utraconych działań biznesowych z Azją i wzmocnienia istniejących kontaktów.
W czasach niedoborów dostaw, braku zasobów i dynamicznych cen temat sourcingu odgrywa dla firm decydującą rolę. APS oferuje decydentom z Europy platformę do nawiązywania i utrzymywania relacji z dostawcami z Azji i jest miejscem spotkań dla wielostronnego biznesu importowego oraz eksportowego. W kontekście poszukiwania nowych produktów i trendów w segmentach dom, ogród i wypoczynek APS okazuje się więc łatwo dostępną dla Europejczyków biznesową platformą z najbogatszą ofertą rynków azjatyckich.
Rozszerzone spektrum oferty o produkty motoryzacyjne i sanitarne
Dostawcy z segmentów motoryzacyjnego i sanitarnego po raz pierwszy wystawią swoje narzędzia i produkty na tegorocznych targach APS. Dzięki włączeniu dwóch nowych segmentów APS istotnie poszerza swoje szerokie portfolio produktowe. Obejmuje ono narzędzia i akcesoria, technikę łączenia i mocowania, materiały przemysłowe, urządzenia produkcyjne, zamki i okucia oraz materiały budowlane i do majsterkowania. Z kolei meble ogrodowe, sprzęt ogrodowy, grille, artykuły kempingowe, artykuły sportowe i gry, a także artykuły rekreacyjne, prezentowe i sezonowe, akcesoria do mieszkania, dekoracje stołu, artykuły gospodarstwa domowego, wyposażenie kuchni oraz małe i duże AGD można będzie znaleźć w segmentach ogród, dom i wypoczynek.
Darmowe bilety i oficjalna aplikacja Asia-Pacific Sourcing
Bilety na targi APS dostępne są bezpłatnie w Ticket Shopie. Lista wystawców znajduje się na stronie internetowej. Odwiedzający targi mogą również pobrać oficjalną aplikację Asia-Pacific Sourcing, aby efektywnie zaplanować swoją wizytę na targach i skorzystać z różnych korzyści przed, w trakcie i po wydarzeniu. Bezpłatna aplikacja APS zawiera takie funkcjonalności, jak wyszukiwanie wystawców, lista produktów, program wydarzeń i interaktywny plan hali, a także praktyczne informacje dotyczące organizacji podróży i zakwaterowania.
Targi IAW
Uzupełnieniem portfolio produktów APS będą Międzynarodowe Targi Promocji i Importu Detalu (Targi IAW) odbywające się w tym samym czasie w halach 6. i 9. Zwiedzający mogą zainspirować się różnorodnością ich produktów, wśród których są artykuły promocyjne, sezonowe, towary wolumenowe itd. Do zwiedzania targów IAW konieczny jest osobny bilet, który można nabyć bezpłatnie w Ticket Shopie.
opr. HB (mat.Koelnmesse)