Zmiany w kierownictwie Grupy PSB Handel S.A.
14 listopada 2022 r. odbyło się Nadzwyczajne Walne Zgromadzenie Akcjonariuszy Grupy PSB Handel S.A. w Kielcach. Podczas którego odbyła się prezentacja strategii Spółki oraz wybory uzupełniające do Zarządu i podział funkcji w Zarządzie.
Zmiany w Zarządzie i Radzie Nadzorczej Grupy PSB Handel
Podczas walnego zgromadzenia akcjonariusze Grupy PSB Handel zaakceptowali opracowaną strategię spółki na lata 2023-2025. W wyborach uzupełniających do zarządu wybrali Annę Kaminską, a funkcję dyrektora zarządu powierzyli Piotrowi Kozinie, który dotychczas pełnił funkcję członka zarządu wraz z Jackiem Kowalem. Anna Kaminska pracuje w Grupie PSB od 20 lat, zajmowała stanowisko
dyrektora ds. wsparcia sprzedaży. Akcjonariusze wybrali też Łukasza Tunkiewicza z firmy Marbud z Goleniowa na nowego członka Rady Nadzorczej. W skład Rady Nadzorczej Grupy PSB obecnie wchodzą: Sylwester Bogusz – przewodnicząc (PSB MRÓWKA Lubartów i PSB MRÓWKA Łęczna), Dariusz Żułtak – wiceprzewodniczący (ŻUŁTAK Nowy Dwór Mazowiecki), Paweł Bezak – członek (OMEGA Świebodzin), Roman Borucki – członek (SOLBET), Piotr Choszcz – członek (BAT Sierakowice), Bogdan Pazgan – członek (PAGAZ Krzeszów) i Łukasz Tunkiewicz – członek (MARBUD Goleniów).
Grupa PSB Handel w 2021 roku
Grupa PSB Handel S.A. z siedzibą w Wełczu koło Buska-Zdroju, działa na rynku od ponad 24 lat, jest największą i najszybciej rozwijającą się siecią hurtowni materiałów budowlanych oraz marketów dom i ogród w Polsce. Obecnie Grupa PSB Handel zrzesza 411 małych i średnich, rodzinnych firmy z terenu całej Polski, które prowadzą handel w 293 składach budowlanych, w 355 marketach PSB Mrówka oraz w 73 placówkach handlowych PSB Profi. W punktach tych pracuje ok. 14 tysięcy osób.
Łączne przychody parterów PSB ze sprzedaży materiałów budowlanych oraz do domu i ogrodu, w 2021 r. osiągnęły historyczny pułap 9 mld zł i były o ponad 18% wyższe niż przed rokiem. Zaś przychody Grupy PSB Handel S.A. (centrali) wyniosły 3,8 mld zł i były wyższe o 18% niż przed rokiem. Udział w krajowym rynku dystrybucji materiałów budowlanych szacowny jest na ok. 15%. W 2021 roku znajomość marki Grupy PSB deklarowało ok. 57% Polaków, sieci sklepów PSB Mrówka 72%, a placówek PSB Profi 39%.
Marzena Mysior-Syczuk, główny koordynator ds. public relations Grupa PSB HandelS.A.