TEST BRZESZCZOTU DO PIŁ SZABLASTYCH HITACHI RPD33B

Hitachi_brzeszcz_RPD33B-13-vid

  Testowane brzeszczoty Hitachi RPD33B mają zęby węglikowe o agresywnej geometrii i progresywnej podziałce (6-8 TPI). Dlatego cięcie nimi przebiega bardzo efektywnie. Ich korpus ze stali HCS ma zwiększoną grubość (1,25 mm) i wysokość (25 mm). Efektem tego jest redukcja wibracji oraz zwiększona stabilność i dokładność cięcia oraz wytrzymałość na ekstremalne obciążenia. Brzeszczoty Hitachi RPD33B […]



WIDEOTEST PIŁY TARCZOWEJ EGA PREMIUM DRAUMET

Tarcz_EGA_Premium-400vid

  W profesjonalnych piłach EGA Premium DRAUMET serii 4800 zastosowano uzębienie naprzemianległe (WZ) i 4-stronnie szlifowane. Wykonano je z wysokiej jakości węglików spiekanych YG8. Tarcze mają uniwersalne zastosowanie, czyli przeznaczone są do cięcia drewna miękkiego i twardego wzdłuż oraz poprzek słojów, a także materiałów drewnopochodnych: sklejek, płyt wiórowych czy MDF.        

WIDEOTEST BRZESZCZOTU DO PIŁ SZABLASTYCH HITACHI RPD43B

Brzeszcz_Hitachi_RPD43B-4vid

Część roboczą testowanego brzeszczotu Hitachi RPD43B stanowią zęby węglikowe o agresywnej geometrii i progresywnej podziałce (6-8 TPI), co zapewnia dużą efektywność cięcia. Korpus narzędzia, wykonany ze stali HCS, charakteryzuje się zwiększoną grubością (1,25) i wysokością szerokością (25 mm). Daje to dużą stabilność i dokładność cięcia dzięki zmniejszonym wibracjom, jak też odporność na największe obciążenia.  

WIDEOTEST BRZESZCZOTU DO PIŁ SZABLASTYCH HITACHI RCM50B

Hitachi_RCM50B-1000

Brzeszczot do pił szablastych Hitachi RCM50B przeznaczony jest do cięcia elementów ze stali nierdzewnej i konstrukcyjnej. Jest bimetaliczny, co oznacza, że jego korpus wykonano ze stali narzędziowej (HCS), a ostrze (wieniec zębów) ze stali szybkotnącej (HSS). Przy tym na zęby zastosowano specjalny gatunek stali HSS, który pozwala ciąć twarde stale kwasoodporne i znacznie zwiększa ich […]

EKSTREMALNY WIDEOTEST TARCZY DIAMENTOWEJ ADIAM VIPER DRUGIEJ GENERACJI

Adiam_Viper-4-vid

Tarcze diamentowe Adiam Viper drugiej generacji to tarcze o klasycznej budowie segmentowej. Jednakże nie zastosowano w nich segmentów gładkich, lecz bocznie nacinane (ryflowane), czyli tzw. turbosegmenty. Mają one w porównaniu z odpowiadającymi segmentami gładkimi zmniejszone opory cięcia (tarcie). Na segmenty Viperów użyto specjalnie dobranego spoiwa metalowego i wyselekcjonowanych ziaren diamentu technicznego. W efekcie w połączeniu […]