EGA – 25 LAT NA RYNKU

_Ega_Foto_

EGA to jeden z czołowych producentów i dostawców narzędzi oraz elektronarzędzi w Polsce. Z sukcesem rozwija działalność i sieć dystrybucyjną w Europie i na świecie. O historii firmy, sukcesach, planach rozwoju opowiadają jej właściciele Ewa i Adam Gudalewscy.   Co zadecydowało, że EGA 25 lat temu zaczęła sprzedawać narzędzia? Ewa Gudalewska: Teraz można byłoby powiedzieć, […]



TRADYCYJNA NIEMIECKA JAKOŚĆ ZA KORZYSTNĄ CENĘ

Dimax02-ok

O Grupie Dimax opowiadają nam pracownicy spółki Dimax International Poland: Tatiana Smoliy – projekt manager, Beata Furmaniuk – specjalista ds. sprzedaży oraz logistyki, Kamila Siwiec – asystentka specjalisty ds. sprzedaży oraz logistyki, Sebastian Michalewicz – key account manager, Leszek Buszko – key account manager, i Marcin Rogalski – specjalista ds. serwisu. Redakcja: Skąd się wziął […]

GRUPA BERNER – DOSTAWCA Z SEGMENTU PREMIUM

Berner-Centrala-firmy-2

W przyszłym roku Grupa Berner obchodzić będzie jubileusz 60-lecia. O jej osiągnięciach na świecie i działalności w Polsce opowiedział nam Andrzej Wasiak, prezes zarządu Berner Polska.   W 1957 r., kiedy Albert Berner otwierał swoją działalność, przedmiotem jego zainteresowania były elementy złączne i mocujące. – Narzędzia w ofercie pojawiły się w sposób naturalny jako uzupełnienie […]

UNIOR – NARZĘDZIA Z RENOMĄ

Unior-1

Znany na wszystkich kontynentach znak firmowy UNIOR chroniony jest w ponad 80 krajach. Asortyment firmy liczy 5500 pozycji, a zaufaniem obdarzyli ją tacy partnerzy, jak VW, BMW, VOLVO czy AUDI. O firmie opowiada nam Krzysztof Hałatienko, generalny przedstawiciel UNIOR na Polskę. Znamy swoją wartość – Poprzez kucie matrycowe i obróbkę metalu wytwarzamy części do mechanizmów […]

Kirchhoff – globalny partner branży motoryzacyjnej

_MG_8277

Nieczęsto piszemy na naszych łamach o przemysłowym zastosowaniu osprzętu do narzędzi. Duże fabryki zazwyczaj kojarzą nam się z dedykowanymi rozwiązaniami albo marginalnym zastosowaniem standardowego osprzętu. Kiedy zatem dowiedzieliśmy się o strategicznej współpracy polskiej fabryki firmy Kirchhoff z dostawcą renomowanych niemieckich wierteł i gwintowników Exact, postanowiliśmy się przyjrzeć tym zagadnieniom bliżej. Niejako przy okazji mieliśmy okazję […]

To miała być mała firma …

Autor: Redakcja Rozmowa z Bogdanem Panhirszem, dyrektorem zarządu Grupy PSB S.A., i Mirosławem Lubarskim, członkiem zarządu Grupy PSB S.A. Redakcja: Skąd wziął się pomysł na grupę PSB?Bogdan Panhirsz: Pierwotnie miała to być struktura wsparcia partnerów Nidy Gips, gdzie obaj z Mirkiem wówczas pracowaliśmy. Potem, nie widząc możliwości rozwoju spółki z większościowym udziałem państwowej firmy, zdecydowaliśmy […]

PROLINE w czołówce marek narzędziowych w Polsce

Autor: Redakcja Rozmawiamy z Joanną Woźniak, dyrektorem marketingu w firmie PROFIX Gazeta Narzędziowa: Marka PROLINE jedną z trzech najpopularniejszych marek narzędzi ręcznych w Polsce – do takich wniosków można dojść analizując wyniki tegorocznego ogólnopolskiego, niezależnego plebiscytu Laur Konsumenta. Jaką wartość ma dla was wynik tego popularnego w Polsce sondażu?Joanna Woźniak: To że nasza pozycja w […]

EXACT – przewaga innowacji

Autor: opr. LP (mat. Exact) W czerwcu 2014 r. rozpoczęła działalność firma EXACT Group Sp. z o.o. reprezentująca na polskim rynku EXACT GmbH & Co.KG, niemieckiego producenta narzędzi precyzyjnych. O jej planach informuje Marcin Skop, prezes zarządu spółki. EXACT GmbH & Co.KG z siedzibą w Niemczech w Remscheid od ponad 50 lat projektuje i produkuje […]

Budujemy na zaufaniu

Autor: Redakcja Rozmowa z Markiem Zającem, prezesem zarządu STALCO Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością S.K.A. Redakcja: Jaka biznesowa idea legła u podstaw powstania STALCO?Marek Zając: Od niemalże 20 lat jako równolegle prowadzony biznes posiadamy z bratem firmę wykonawczą w branży budowlanej, w której zatrudniamy ponad 100 osób. Dzięki tej działalności poznaliśmy branżę od podszewki, co podsunęło […]

Silne wsparcie dla dystrybutorów

Autor: redakcja Rozmowa z Jackiem Rybką, dyrektorem handlowym w Festool Czechy i Słowacja, i Michałem Walczakiem, dyrektorem handlowym w Festool Polska. Redakcja: Ile trwało przekazywanie menedżerskiej pałeczki w Festool Polska?Jacek Rybka: W spółce Festool Polska przepracowałem niecałe 24 lata, pełniąc funkcję szefa sprzedaży, a po jej usamodzielnieniu – prezesa zarządu. Przez ostatnie 3,5 roku zarządzałem […]