Pozytywny odbiór nowej edycji Targów Narzędziowych

Przystępna prezentacja rozwiązań technicznych, kompetentni przedstawiciele 25 renomowanych producentów i informacyjny coaching sprzedażowy – to oferta specjalistycznych Targów Narzędziowych zorganizowanych w Dolsku dla członków sieci firm handlowych zrzeszonych w E/D/E i należących do Grupy FORMATplus. W tej nowatorskiej platformie komunikacji uczestniczyło 160 przedstawicieli zrzeszonych firm. Na targach miała też miejsce premiera katalogu elektronarzędzi i narzędzi pneumatycznych, który został stworzony i opublikowany specjalnie dla polskich firm handlowych.

W Dolsku położonym między Wrocławiem i Poznaniem w ciągu dwóch dni 160 handlowców zdobyło informacje o kluczowych produktach renomowanych producentów. W centrum uwagi znalazły się elektronarzędzia,

a ofertę targów uzupełniał asortyment narzędzi ręcznych i precyzyjnych oraz wyposażenia zakładów usługowych i produkcyjnych. Organizatorami targów byli związek handlowo-marketingowy E/D/E z siedzibą w Wuppertalu w Niemczech oraz jego spółka-córka EDE International.

 

Marcin Ochelski w imieniu EDE International powitał wszystkich gości na Targach Narzędziowych w Dolsku

 

Okazją do zorganizowania pierwszych Targów Narzędziowych w Polsce, a zarazem premiery tych targów w Europie, było równoczesne ukazanie się 88-stronicowego katalogu elektronarzędzi i narzędzi pneumatycznych. Wydrukowano 20.000 egzemplarzy i wysłano je 17 firmom handlowym uczestniczącym w targach. Publikacja katalogu produktów wielu producentów to drugi etap koncepcji sprzedaży E/D/E na Polskę. Znany jest już stworzony specjalnie na rynek polski katalog narzędzi precyzyjnych i ręcznych FORMATplus, który również obejmuje artykuły wielu producentów. Jeszcze w tym roku ukaże się trzecie wydanie katalogu narzędzi FORMATplus Polska.

 

Targi Narzędziowe to nie tylko specjalistyczna impreza zorganizowana ekskluzywnie dla członków sieci FORMATplus. Podczas niej handlowcy zostali również szczegółowo przeszkoleni w zakresie posługiwania się katalogiem i otrzymali pomocne wskazówki sprzedażowe od doświadczonego trenera sprzedaży. Ponadto podczas dwóch wieczornych spotkań mieli oni możliwość podzielenia się spostrzeżeniami i wymiany doświadczeń z przedstawicielami branży przemysłowej.

– Podobnie jak katalog obejmujący artykuły wielu producentów format Targów Narzędziowych jest nowością w Polsce – wyjaśnia Marcin Ochelski, przedstawiciel odpowiedzialny za rynek polski w EDE International. – Takie aktywne działania na rynku są charakterystyczne dla E/D/E i spotykają się z uznaniem firm handlowych. Warto tu wspomnieć, że przemysł wspiera zaangażowanie tej grupy powiązanych przedsiębiorstw – wśród 25 wystawców w Dolsku znaleźli się znaczący producenci elektronarzędzi, tacy jak Bosch, DEWALT, FEIN czy Metabo, jak również eksperci w dziedzinie narzędzi – firmy GEDORE, KNIPEX i STABILA oraz inni producenci markowych produktów.
Do sieci FORMATplus należy obecnie 18 członków z całej Polski. Oprócz wsparcia sprzedaży, m.in. poprzez katalogi i markę handlową (FORMAT), czerpią korzyści ze wspólnego zaopatrzenia i logistyki oraz specjalistycznych branżowych usług finansowych oferowanych przez ukierunkowany na rynek międzynarodowy związek handlowo-marketingowy E/D/E. Warto tu dodać, że dzięki profesjonalnym katalogom i krótkiemu, 48-godzinnemu czasowi dostawy polscy członkowie E/D/E w ciągu ostatnich lat w znacznym stopniu zwiększyli swoją konkurencyjność na rynku.

 

– Już od samego początku w roku 2007 nasza grupa obrała drogę dynamicznego rozwoju, co oznacza, że będziemy w dalszym ciągu się rozwijać i powiększać portfel dostawców – powiedział w Dolsku Oliver Bönsch, dyrektor Obszaru III E/D/E (sprzęt budowlany, wyposażenie zakładów, elektronarzędzia/narzędzia pneumatyczne, spawalnictwo, import). Podobnie jak współpracownicy Oliver Bönsch był bardzo zadowolony z dobrego odzewu, z jakim spotkały się Targi Narzędziowe już podczas swojej polskiej premiery. Po tak znacznym sukcesie tego wydarzenia podjęto decyzję o organizacji imprezy za dwa lata. – Będziemy dalej wspierać firmy handlowe należące do sieci E/D/E, wykorzystując do tego już w najbliszym czasie na polskim rynku nowe aktywności marketingowe – zapowiedział Marcin Ochelski.

ZOBACZ TAKŻE
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments