NEO – DOŁĄCZ DO DRUŻYNY PROFESJONALISTÓW

Marka NEO na przełomie czerwca i lipca rozpoczyna kolejną szeroko zakrojoną kampanię reklamową. Tematem przewodnim będzie promocja konsumencka, a głównym kanałem komunikacji będą spoty w telewizji oraz reklamach w Internecie.

 
Emisja reklam telewizyjnych, w stacjach dopasowanych do grupy docelowej, rozpocznie się 27 czerwca, a zakończy 10 lipca 2016 roku. W sumie zaplanowano wyemitowanie około 2000 spotów. Prognozowany zasięg tej części kampanii to ok. 3 milionów odbiorców w całej Polsce.
TV

W

reklamie zostaną pokazani fachowcy, którzy używają narzędzi NEO podczas swojej codziennej pracy. Spoty będą kończyły plansze w 2 wariantach. Na jednej znajdą się informacje  o biorących udział w kampanii sklepach partnerskich. Druga plansza będzie zachęcała do udziału w akcji konsumenckiej, która jest najważniejszym elementem kampanii. W ramach promocji sprzedażowej, marka NEO postanowiła nagrodzić klientów. Wystarczy kupić zestaw kluczy z listy produktów biorących udział w promocji  i zarejestrować swój paragon na stronie neo-tools.com, dołączając jego skan i swoje dane do wysyłki. W ciągu 4 tygodni, właściciel poprawnie zgłoszonego paragonu otrzyma atrakcyjne nagrody. Szczegóły i regulamin promocji będzie dostępny na stronie neo-tools.com

Zaplanowane zostały także działania online. Na portalach o profilu męskim oraz w mediach społecznościowych pojawią się banery reklamowe, informujące o szczegółach kampanii oraz akcji konsumenckiej. Dzięki marce NEO początek wakacji to szansa na zakup profesjonalnych zestawów z 25 letnią gwarancją w bardzo dobrych cenach.

ZOBACZ TAKŻE
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments