HITACHI ZMIENIA SIĘ W HIKOKI

Hitachi, obecna na rynku od 70 lat marka elektronarzędzi, od jesieni zmienia nazwę na HiKOKI. Narzędzia oznaczone nowym logo będą dostępne w sklepach od 1 października 2018 roku. Zmiana wpisuje się w strategię międzynarodowego wzrostu firmy, której celem jest zapewnienie rozwoju w blisko 100 krajach na świecie.

Przez 70 lat dostarczaliśmy nagradzane przez swoją innowacyjność i niezawodność elektronarzędzi oraz akcesoria i w końcu nadszedł czas, aby skoncentrować się na rozwoju prawdziwej globalnej spółki, pozostającej w zgodzie z japońską tradycją. Ponadto zaangażowaliśmy się w pełni w przyspieszenie rozwoju, dzięki współpracy z jednym z największych funduszy prywatnego kapitału na świecie – firmą

KKR (Kohlberg Kravis Roberts) – mówi Osami Maehara, prezes holdingu Hitachi Koki.
Celem firmy jest zdobycie pozycji globalnego lidera w produkcji elektronarzędzi oraz urządzeń wykorzystywanych w nauce. Zgodnie z przyjętą strategią Hitachi Koki chce osiągnąć poziom sprzedaży w wysokości 2,7 miliarda dolarów do roku obrotowego 2020. Zmiana marki jest pierwszym krokiem, aby osiągnąć zamierzony cel.
Wierzymy, że możemy przenieść naszą działalność na wyższy poziom rozwoju dzięki wsparciu wszystkich naszych pracowników i partnerów na całym świecie. Liczymy, że w niedalekiej przyszłości zbudujemy naszą markę, która przekroczy oczekiwania wymagających klientów na całym świecie – dodaje prezes Osami Maehara.
Przeprowadzany proces rebrandingu rozpoczął się od zmiany nazwy spółki Hitachi Koki Co., Ltd. na Koki Holdings Co. W związku z tym konieczne okazało się powołanie spółki zależnej o nazwie Koki Holdings Europe GmbH, z siedzibą w Niemczech, która odpowiada za wdrożenie strategii na rynku europejskim. Zapowiadane przekształcenie pociągnie za sobą modyfikację nazwy marki elektronarzędzi znanych obecnie pod nazwą HITACHI lub Hitachi Koki. Transformacja nie obejmie następujących marek: Metabo, SANKYO, Tanaka, CARAT, HIT-MIN i himac.

dual-logo2345
Wiosną 2017 roku Kohlberg Kravis Roberts zakupił wszystkie udziały w naszej firmie od poprzedniej spółki-matki Hitachi Ltd. Ten krok oznacza rozpoczęcie nowej ery, która daje nam wiele możliwości. Jesteśmy na to przygotowani – mówi Yasushi Fukui, dyrektor zarządzający Koki Holdings Europe GmbH.
Przedstawiciel japońskiego producenta podkreśla, że firma będzie wykorzystywać swoje wieloletnie doświadczenie w projektowaniu i produkcji elektronarzędzi dla profesjonalnych użytkowników. – HiKOKI to przede wszystkim jakość, wydajność i innowacyjność, jakiej profesjonaliści oczekują od naszej firmy. Narzędzia marki HiKOKI są wykorzystywane codziennie do zaawansowanych prac i ułatwiają życie ekipom budowlanym na całym świecie – dodaje dyrektor Yasushi Fukui.
Firmy budowlane i wykonawcze zawsze stanowiły dla nas kluczową grupę docelową – zaznacza Mateusz Kaczmarski, marketing manager Hitachi Power Tools Polska Sp. z o.o. – Dla tych użytkowników opracowaliśmy nasze młoty obrotowe i wyburzeniowe. Wspomniane grupy zawodowe korzystają z najbardziej niezawodnych i najlepszych marek w branży – mówi Mateusz Kaczmarski.
Marka HiKOKI została stworzona w oparciu o trzy podstawowe zasady, które przewodzą spółce: innowacyjność technologiczna zwiększająca wydajność, niezawodność urządzeń produkowanych przez 70 lat działalności spółki oraz nowy potencjał rozwoju na rynku. Dzięki nowemu partnerstwu holding Hitachi Koki chce usprawnić swoje działania, a także przyspieszyć wzrost organiczny i umocnić pozycję rynkową dzięki późniejszym inwestycjom na rynku globalnym jako światowy lider w produkcji.

opr. HB

 

 

ZOBACZ TAKŻE

Dodaj komentarz

Bądź pierwszy!

avatar

wpDiscuz