HIKOKI ZASTĄPI MARKĘ HITACHI. KONFERENCJA PARTNERÓW HANDLOWYCH HITACHI POWER TOOLS POLSKA

27 października w hotelu Double Tree by Hilton w Warszawie odbyła się konferencja najlepszych partnerów handlowych Hitachi Power Tools Polska. Głównym newsem konferencji była informacja o zmianie marki elektronarzędzi HITACHI na HiKOKI i nazwy firmy z Hitachi Koki Co., Ltd. na Koki Holdings Co., Ltd.

Hitachi_kof_2017-5

Tegoroczna konferencja wieńczyła 20-lecie działalności Hitachi Power Tools Polska na naszym rynku. Otworzył ją główny moderator spotkania, Mateusz Kaczmarski, na co dzień kierownik marketingu w Hitachi Power Tools Polska. Jako pierwszy przemówił w języku

polskim Tetsushi Morinaga, prezes zarządu Hitachi Power Tools Polska. Podziękował wszystkim partnerom handlowym za przybycie oraz udział w konferencji i dotychczasową wieloletnią owocną współpracę. Zaprosił do jej kontynowania i życzył powodzenia w życiu osobistym oraz przedsięwzięciach biznesowych. Następnie o osiągnięciach Hitachi na polskim rynku elektronarzędziowym w okresie 20 lat jej istnienia opowiedział Wojciech Jagielski, dyrektor handlowy Hitachi Power Tools Polska. – Od samych początków działalności na polskim rynku staramy się budować naszą wiarygodność – tak aby partnerzy mogli z nami bezpiecznie wiązać swoją przyszłość. Chcemy z nimi, pomimo dużych zawirowań na rynku, w dalszym ciągu osiągać sukcesy i wspólnie oraz stabilnie rozwijać biznes. Dziękuję więc wszystkim partnerom za 20 lat owocnej współpracy. W ostatnich dwóch latach Hitachi wprowadziło 65 nowych produktów w technologii akumulatorowej. Większość z nich odniosła olbrzymie sukcesy rynkowe. Dzięki nim m.in. rośniemy znacznie szybciej niż rynek. Obecnie dysponujemy najbardziej zaawansowanymi technologiami, m.in. silnikami bezszczotkowymi, które mogą być zasilane akumulatorowo i przewodowo, oferujemy 3-letnią, bezwględną gwarancję na ogniwa Li-Ion Dzięki zaawansowanym technologiom i urządzeniom wysokiej jakości w wielu segmentach rynku elektronarzędzi zajmujemy czołowe miejsce, m.in. w mieszarkach, piłach łańcuchowych, w młotach kujących, wiercąco-kujących, szlifierkach kątowych czy taśmowych. Nasze atuty to profesjonalna sieć sprzedaży w Polsce, 2500 patentów, w tym obejmujących technologię silników bezszczotkowych, i znaczna przewaga technologiczna nad konkurencją, 70 lat doświadczeń w konstruowaniu maszyn przemysłowych, silny partner kapitałowy KKR nastawiony na rozwój technologiczny i podbój rynku, a do tego przełomowa technologia MultiVOLT gwarantująca elektronarzędziom akumulatorowym moc odpowiadającą 1000-watowym maszynom przewodowym, unikatowa 3-letnia gwarancja na akumulatory, gwarantowane 1500 cykli ich ładowania oraz 3-letnia opcjonalna gwarancja na maszyny – konkludował Wojciech Jagielski.

Tetsushi Morinaga, prezes zarządu Hitachi Power Tools Polska

Następnie o nowych technologiach akumulatorowych i elektronarzędziach opowiedział Aki Yahagi z Europejskiej centrali Hitachi. Przedstawił nową platformę akumulatorów MultiVOLT, która rozszerza zastosowania narzędzi bezprzewodowych. Oferuje ona dwa napięcia zasilania: 18 i 36 V. To zaś pozwala stosować akumulatory MultiVOLT zamiennie do elektronarzędzi klas 18 i 36 V. W przyszłym roku w ślad za systemem MultiVOLT pojawią się w ofercie Hitachi maszyny 36-woltowe oferujące dużą moc, tj. rzędu 1000 W. Będą to szlifierki kątowe, młotowiertarki, ukośnice, wiertarko-wkrętarki, pilarki tarczowe, itd. Będziemy omawiali je szczegółowo w kolejnych wydania „Gazety Narzędziowej” i na portalnarzedzi.pl.

Wojciech Jagielski, dyrektor handlowy Hitachi Power Tools Polska

Prezentację nowych technologii uzupełnił Mateusz Kaczmarski informacjami o kalendarzu wprowadzania ich na polski rynek. Zapowiedział też uruchomienie w Polsce w grudniu lub styczniu 2018 roku sklepu internetowego Hitachi oraz omówił strategie współpracy z dystrybutorami specjalistycznymi. – Staramy się do każdego swojego partnera z handlu specjalistycznego podchodzić indywidualnie, bo uważamy, że jego sukces jest naszym sukcesem – konkludował Mateusz Kaczmarski.
Kulminacyjnym momentem konferencji było wystąpienie Tetsushi Morinaga. Prezes najpierw opowiedział o osiągnięciach elektronarzędziowej marki Hitachi w czasie 70 lat jej istnienia i korzyściach wejścia koncernu Hitachi KOKI w

struktury amerykańskiego funduszu kapitałowego KKR. Następnie poinformował o zmianie marki i nazwy firmy będących tego konsekwencją, mówiąc: – Mam zaszczyt zakomunikować, że z dniem 1 czerwca 2018 roku nastąpi zmiana nazwy spółki Hitachi Koki Co., Ltd. na Koki Holdings Co., Ltd. Równocześnie marki elektronarzędzi HITACHI oraz Hitachi Koki zostaną zastąpione przez HiKOKI (wymawiane „hai-koh-key”). Na rynku nowa marka HiKOKI pojawi się w dniu 1 października 2018 roku. Poza samą nazwą, nie nastąpią żadne zmiany w produktach, czyli wytwarzanych elektronarzędziach. Chciałbym tu podkreślić, że ich design, konstrukcja i wysoka jakość wykonania nie ulegną żadnym zmianom. Nie zostanie też zmieniona ich dystrybucja oraz obsługa posprzedażna, ani zasady współpracy z partnerami handlowymi. Nowa nazwa spółki i marka HiKOKI wpisują się w naszą ambitną strategię międzynarodowego wzrostu, której celem jest zapewnienie trwałego, globalnego rozwoju Hitachi Koki w blisko 100 krajach na świecie. Marka HiKOKI została stworzona w oparciu o trzy podstawowe zasady, którymi kieruje się spółka, takie jak: innowacyjność technologiczna zwiększająca wydajność, niezawodność urządzeń produkowanych od 70 lat oraz nowy potencjał rozwoju na rynku dzięki współpracy partnerskiej z KKR.
Konferencję zakończył uroczysty bankiet, na którym pamiątkowymi statuetkami nagrodzono najlepszych dealerów Hitachi Power Tools Polska. Wieczór uświetnił spektakl muzyczno-taneczno-artystyczny Broadway Exclusive, część bakietową zaś – zespół muzyczny Drugi Tydzień.

Mateusz Kaczmarski, kierownik marketingu w Hitachi Power Tools Polska

Hitachi_kof_2017-4
pins

 

 

ZOBACZ TAKŻE
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments