Dealerzy najlepiej oceniają Volvo

W 5. niezależnym badaniu satysfakcji dealerów samochodów Volvo Auto Polska zajęło pierwsze miejsce. Tym samym Volvo powtórzyło sukces z roku ubiegłego i po raz 3 zostało liderem raportu w jego 5-letniej historii. 

 

 

Tegoroczne badanie przeprowadzono w okresie wrzesień – listopad 2011. Wzięli w nim udział właściciele i dyrektorzy zarządzający stacjami dealerskim z całej Polski. W sumie przebadano przedstawicieli 26 marek motoryzacyjnych. W badaniu nie uwzględniono marek, które posiadają w Polsce mniej niż 10 dealerów. Dealerzy poddali ocenie następujące płaszczyzny współpracy z importerem: oferowany produkt, prowadzoną politykę sprzedażową i realia pracy na polskim rynku. Każda z

kategorii została szczegółowo oceniona w pięciostopniowej skali.

Volvo w klasyfikacji generalnej uzyskało 4,2 punktu, co jest wzrostem w porównaniu do roku ubiegłego i najwyższym wynikiem w historii badania. W rankingach cząstkowych dealerzy Volvo docenili pomoc ze strony importera, jakość systemu dystrybucji samochodów oraz managerów pracujących w siedzibie Volvo Auto. Dzięki temu Volvo nie tylko utrzymało pierwsze miejsce w ogólnym zestawieniu, ale również umocniło swoją przewagę nad konkurencją. – Trzecie nasze zwycięstwo w 5-letniej historii badania napawa nas dumą, ale również zachęca do pracy w przyszłym roku. Jesteśmy wdzięczni dealerom za codzienną pracę i wytrwałość we wzmacnianiu wizerunku marki Volvo w Polsce – powiedział Arkadiusz Nowiński, prezes Volvo Auto Polska.

Badanie zostało przygotowane przez firmę doradczą DCG Dealer Consulting we współpracy z magazynem „Dealer”. Opiekę merytoryczną nad całością raportu objęła firma doradcza Ernst & Young.

ZOBACZ TAKŻE
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments