BSS – czyli profesjonaliści profesjonalistom

Użytkownik profesjonalny jest wymagającym klientem. Oczekuje pełnej dostępności całej oferty systemowej w jednym miejscu: od elektronarzędzi i narzędzi pomiarowych po osprzęt. Zaś od sprzedawcy wymaga, by służył mu fachowym doradztwem w wyborze odpowiedniego produktu. Dla takich klientów stworzono koncepcję sklepów Bosch Specjalista Systemowy.

 

 

Dynamiczna sytuacja na rynku budowlanym jest dla wszystkich jego uczestników wyjątkowym wyzwaniem, któremu użytkownicy profesjonalni muszą sprostać. W takich warunkach rosną wymagania inwestorów, którzy od ekip budowlanych oczekują wysokich kompetencji, szybkiego tempa prac, niezawodności i pełnego zaangażowania. Oczywistym jest, że tego samego użytkownicy profesjonalni oczekują od swoich

narzędzi pracy: elektronarzędzi, narzędzi pomiarowych i osprzętu.

Naturalnym wsparciem dla najbardziej wymagających użytkowników są salony specjalistyczne Bosch zrzeszone w klubie BSS (Bosch Specjalista Systemowy). Firma Bosch ściśle z nimi współpracuje, aby – oprócz dostępu do wysokiej jakości produktów  – zapewnić użytkownikom profesjonalnym pomoc silnego partnera handlowego.

 

Pełna oferta systemowa

Sklepy zrzeszone w klubie Bosch Specjalista Systemowy zapewniają dostęp do pełnej oferty systemowej Bosch. Oferują nie tylko najszerszy asortyment produktów Bosch – od elektronarzędzi przez narzędzia pomiarowe po osprzęt systemowy, ale także walizki systemowe L-BOXX ułatwiające przechowywanie oraz transport elektronarzędzi i osprzętu Bosch oraz profesjonalną odzież roboczą Bosch (spodnie, koszule i bluzy, obuwie ochronne i kurtki). Zgodnie z koncepcją BSS produkty są dostępne w przysklepowym magazynie. Dzięki temu użytkownicy mają możliwość zrobienia zakupu od ręki i i mogą niezwłocznie kontynuować pracę.

Np. profesjonalny budowlaniec drogowy, odwiedzając sklep zrzeszony w klubie BSS, nie będzie miał problemu ze znalezieniem młota udarowo-obrotowego Bosch GBH 8-45 DV Professional z doborem prawidłowego osprzętu Bosch (np. dłuta RTec Sharp, szpicaka RTec Speed czy wierteł Speed X), odpowiedniego niwelatora optycznego do prac w terenie (np. Bosch GRL 400 H Professional) lub wiatro- i wodoodpornej kurtki roboczej zapewniającej komfortowe warunki pracy nawet w niesprzyjających warunkach pogodowych – a do tego wszystko to kupi podczas jednej wizyty w salonie BSS.

Dodatkowo wszystkie nowości produktowe z założenia trafiają w pierwszej kolejności do specjalistycznych salonów BSS. Zatem gdy użytkownik znajdzie informację o nowym produkcie w prasie fachowej lub w internecie, swoje kroki powinien skierować w pierwszej kolejności do sklepu zrzeszonego w klubie BSS.

Ze względu na swój wyjątkowy charakter partnerzy handlowi zrzeszeni w klubie Bosch Specjalista Systemowy blisko współpracują z centralnym serwisem elektronarzędzi Bosch. Dlatego najlepiej powierzyć im zamówienie części zamiennych lub eksploatacyjnych, a także – w razie potrzeby – za ich pośrednictwem skorzystać z usług serwisu.

 

Fachowe i kompleksowe doradztwo

Kluczowym elementem koncepcji Bosch Specjalista Systemowy jest inwestowanie w podnoszenie kompetencji sprzedawców. W ramach programu regularnych szkoleń sprzedawcy dokładnie poznają ofertę produktową Bosch ze szczególnym uwzględnieniem innowacyjnych rozwiązań. System szkoleń składa się z kilku etapów, obejmuje tematykę z zakresu obróbki drewna, metalu i betonu, a kończy się weryfikacją zdobytej wiedzy. Szkolenia dla sprzedawców z salonów BSS przeprowadzane są w nowoczesnym centrum szkoleniowym znajdującym się w biurze handlowym Bosch Elektronarzędzia w Warszawie.

Elementem koncepcji BSS są także mobilni handlowcy, którzy zawsze są do dyspozycji użytkowników profesjonalnych. Wyposażeni w samochód i narzędzia pokazowe w razie potrzeby mogą zrealizować dla klienta test eletronarzędzi i osprzętu w prawdziwych warunkach użytkowania, np. na placu budowy.

– Profesjonalny użytkownik oczekuje równie profesjonalnego doradztwa w punkcie sprzedaży, jak i bezpośrednio na placu budowy. Dlatego co roku realizujemy cykl intensywnych szkoleń teoretycznych i praktycznych dla sprzedawców oraz handlowców pracujących w salonach BSS – mówi Janusz Drobnik, kierownik sprzedaży w kanale handlu specjalistycznego w dziale Bosch Elektronarzędzia. – W tym roku planujemy przeszkolić aż 300 pracowników BSS.

/>

 

Łatwe i szybkie zakupy

Najlepsze rezultaty, które osiąga się używając elektronarzędzi z osprzętem tej samej marki, to nie jedyna zaleta systemowych rozwiązań Bosch. U partnerów handlowych zrzeszonych w klubie Bosch Specjalista Systemowy cała oferta produktowa Bosch jest dostępna w jednym miejscu dzięki ekspozycji w wydzielonej części sklepu. Nowoczesna koncepcja ekspozycji produktów zdecydowanie ułatwia znalezienie szukanego produktu, co jest szczególnie ważne, gdy np. trzeba wybrać odpowiedni osprzęt spośród ponad tysiąca pozycji asortymentowych. Pełna oferta produktowa Bosch – od elektronarzędzi przez narzędzia pomiarowe po osprzęt systemowy, a w wybranych sklepach także odzież roboczą – wyeksponowana jest w przejrzysty sposób na specjalnych regałach dostępnych wyłącznie dla sklepów BSS.

 

Najwyższa jakośćobsługi – teraz także online!

W tej chwili w klubie BSS zrzeszone są 132 sklepy zlokalizowane na terenie całego kraju, co zapewnia łatwy do nich dostęp dla większości użytkowników. Jednak mieszkający lub pracujący z dala od salonu BSS wcale nie są na straconej pozycji. Firmy handlowe zrzeszone w klubie BSS systematycznie rozwijają sprzedaż przez internet. Wspiera ich w tym aktywnie firma Bosch, która opracowała rozwiązanie będące de facto w pełni funkcjonalnym sklepem internetowym, gotowym do wbudowania we własną witrynę partnera handlowego.

– Dodatkowo, cały proces zakupowy został maksymalnie uproszczony. Wystarczy, że na naszej stronie internetowej www.bosch-professional.pl użytkownik kliknie na przycisk „Kup online” pod opisem danego produktu, poda pierwszą cyfrę swojego kodu pocztowego, wybierze najbliższego partnera handlowego, u którego chce złożyć zamówienie i… już po chwili ląduje w jego sklepie internetowym, gdzie może natychmiast sfinalizować zamówienie – dodaje Piotr Podgórski, kierownik marketingu w kanale handlu specjalistycznego w dziale Bosch Elektronarzędzia.

Sklep internetowy jest intuicyjny w obsłudze dla każdego użytkownika, a dodatkowo system podpowie najlepszy osprzęt do zamawianego elektronarzędzia. Ponadto osoba dokonująca zakupu może być pewna, że kupuje oryginalny produkt, że zostanie profesjonalnie obsłużona i będzie miała zagwarantowaną obsługę serwisową zgodnie z najwyższymi standardami jakości Bosch.