BONUSY MARKI PREMIUM. OFERTA SERWISOWA FESTOOL.

To, że marka premium musi zachwycać produktami najwyższej jakości, jest oczywiste. Czym jednak byłaby bez atrakcyjnego serwisu oraz usług dodatkowych i posprzedażowych? Odpowiedzialność Festool nie kończy się na oferowaniu narzędzi najwyższej jakości. Firma przygotowała pakiet usług Service all-inclusive*, dzięki któremu klienci mogą się skoncentrować na pracy. Dba o tych, którzy jej zaufali, również po upływie czasu gwarancji, wprowadzając nowe rozwiązania i udoskonalając narzędzia.

Odpowiedzialność firmy nie kończy się na doskonałych produktach – mówi Jerzy Januszewski, kierownik serwisu Festool Polska. – Wszystkie narzędzia spełniają najwyższe standardy i każdego dnia ten poziom utrzymujemy również w serwisie będącym częścią naszego pakietu produktowego – podkreśla.

Chcemy zapewnić klientom doskonałe usługi przez cały okres użytkowania naszych narzędzi. Między innymi dlatego już w 1999 r. wprowadziliśmy trzyletnią gwarancję, co było wtedy novum w naszej branży, a od kwietnia 2013 r. realizujemy wyjątkowy pakiet gwarancyjny Service all-nclusive, który nie ma konkurencji na rynku narzędziowym – dodaje.

 

Gwarantowane usługi od Festool

Service all-inclusive to pakiet czterech usług, oferowanych przez 36 miesięcy od daty zakupu. W tym czasie wszelkie naprawy, łącznie z częściami eksploatacyjnymi, są bezpłatne. Dodatkowo przez trzy lata urządzenie jest objęte ubezpieczeniem na wypadek kradzieży. Ponadto Festool zobowiązuje się zapewniać dostępność części zamiennych co najmniej przez 10 lat od czasu zakończenia produkcji. Kolejna zaleta Service all-inclusive to 15-dniowa gwarancja zadowolenia lub zwrot pieniędzy – testowanie bez ryzyka. – Testowanie oznacza dla nas prawdziwe korzystanie z urządzenia w codziennej pracy –podkreśla Jerzy Januszewski. Jeżeli kupujący nie jest zadowolony z produktu, może go po prostu zwrócić. – Service all-inclusive to parasol bezpieczeństwa, który wraz z narzędziem przekazujemy w ręce naszych klientów – mówi Paulina Wróbel, specjalista ds. marketingu. Zaznacza, że klient nie musi dokupować oddzielnie tych usług – są zawarte w cenie narzędzia. – Jedynym wymogiem, aby móc z nich korzystać, jest zakup u autoryzowanego dystrybutora i zarejestrowanie urządzenia w ciągu 30 dni od daty zakupu na stronie internetowej – mówi Paulina Wróbel.

To prawdziwa przewaga nad konkurencją – podkreśla Jerzy Januszewski. – Nam nie wystarcza zapewnianie napraw na wysokim poziomie. Jako producent klasy premium jesteśmy zobowiązani do oferowania wartości dodanej poprzez usługi ułatwiające klientom pracę. Osiągamy to poprzez Service all-inclusive, dzięki któremu użytkownicy mogą się skoncentrować na zadaniach zawodowych, a także poprzez szybką i bezproblemową realizację napraw – kontynuuje Jerzy Januszewski.

J. Januszewski
Bardzo często zwracają się do mnie klienci, którym skradziono wszystkie albo prawie wszystkie narzędzia, bywa że warte kilkadziesiąt tysięcy złotych. Nie mogą realizować zleceń, a więc są pozbawieni środków do życia. Dla wielu z nich jest to prawdziwa tragedia, ale dzięki usłudze Service all-inclusive w ciągu kilku dni otrzymują od nas nowe narzędzia. Za każde z nich płacą jedynie 400 zł brutto. Radość i zadowolenie tych ludzi są nieocenione – mówi Paulina Wróbel. I dodaje: – Niejednokrotnie do końca nie wierzą w prawdziwość naszego parasola bezpieczeństwa, a on naprawdę działa.

 

Festool_Service_all_inclusive_02

 

Serwis centralny: bezpośrednia naprawa w Festool

Niezawodny serwis naprawczy zawsze będzie odgrywał w Festool bardzo ważną rolę.

Projektując elektronarzędzia, staramy się, by były niezawodne. Mimo to awarie się zdarzają. Wysyłając uszkodzony sprzęt do naprawy w Festool, możemy mieć pewność, że trafi w najlepsze ręce – mówi Jerzy Januszewski. I dodaje: – W serwisie centralnym Festool pracują doświadczeni i kompetentni specjaliści. To my zaprojektowaliśmy i wyprodukowaliśmy to urządzenie – wiemy więc najlepiej, jak sobie poradzić z usterką. Jeśli naprawy dokona Festool, będzie to usługa najwyższej jakości. Klient ma pewność, że narzędzie jest ponownie doskonale przygotowane do pracy.

 

Festool_Service_all_inclusive_03

Dlaczego warto skorzystać z serwisu centralnego? Oto przegląd korzyści:
kontrola ogólnego stanu narzędzia,
naprawa na najwyższym poziomie oraz testy naprawionych narzędzi w warunkach rzeczywistych,
oryginalne części zamienne i wykwalifikowany personel,
urządzenia naprawcze i kontrolne zaprojektowane dla Festool,
kontrola bezpieczeństwa elektrycznego potwierdzona certyfikatem.

 

Festool_Service_all_inclusive_01

 

Nawet najlepszej jakości urządzenie potrzebuje od czasu do czasu naprawy, a my zachowujemy najwyższe standardy serwisowe – mówi Januszewski. – Rozumiemy naszych klientów i wiemy, jak ważny jest dla nich czas oraz sprawne narzędzie, szczególnie podczas realizacji ważnego zlecenia. Nikt wtedy nie może sobie pozwolić na przestoje. By maksymalnie skrócić czas naprawy, wprowadziliśmy możliwość jej zlecenia online poprzez osobiste konto myFestool. Narzędzie ze wskazanego miejsca, np. z placu budowy czy warsztatu, odbiera kurier. Gdy jest ponowie gotowe do pracy, dostarczamy je pod wskazany adres – wyjaśnia. Dużym ułatwieniem przy zleceniu naprawy online jest również to, że Festool na bieżąco informuje klienta o aktualnym statusie naprawy przez SMS lub e-mail. Festool zapewnia, że wszystkie naprawione urządzenia opuszczają serwis w nienagannym stanie technicznym i są bezpieczne (więcej informacji na temat serwisu Festool można znaleźć na stronie: www.festool.pl/serwis).

PW (Festool)
* Service all-inclusive dotyczy wszystkich urządzeń zakupionych od 2 kwietnia 2013 r. i zarejestrowanych w ciągu 30 dni od daty zakupu. Więcej informacji oraz warunki usług można znaleźć na stronie www.festool.pl/serwis
ZOBACZ TAKŻE
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments