BEST WEEKEND Z PÓŁNOCNĄ GRUPĄ NARZĘDZIOWĄ

W tym roku Północna Grupa Narzędziowa (PGN) zaprosiła swoich partnerów handlowych na BEST Weekend do warszawskiego hotelu Boss. W konferencji wzięli udział przedstawiciele ponad 70 firm, które swój biznes rozwijają razem z PGN-em.

 

Konferencję „BEST Weekend” otworzył Bronisław Chwała, prezes zarządu PGN-u. Najpierw podziękował zebranym partnerom handlowym za dotychczasową owocną współpracę i udział w spotkaniu. – Codziennie staramy się udoskonalać swoją pracę, aby móc coraz lepiej obsługiwać klientów – powiedział Bronisław Chwała. – Temu też służą podejmowane przez nas w każdym dniu pracy wybory i na tym skupiamy całą naszą energię.

 

O PGN opowiedziała Anna Jankowska, wiceprezes zarządu ostródzkiej firmy: – Jesteśmy

firmą stabilną i rzetelną, z 30-letnim doświadczeniem i jednocześnie aktywnie kreującą swoją przyszłość. Działamy na terenie całego kraju. Mamy 60 tys. produktów w ofercie, z czego 36 tys. jest dostępnych od ręki. W ostatnim czasie skupiliśmy się na usprawnieniu procesów logistycznych, kluczowym obszarze dla firm dystrybucyjnych. Wynajęliśmy w ostródzkiej Arenie nowo wybudowaną halę o powierzchni 2000 m kw., w której utworzyliśmy nowoczesny, zautomatyzowany magazyn. Każdego dnia wchodzi do niego kilkadziesiąt palet i tyleż go opuszcza. Co tydzień wysyłamy produkty do co najmniej 800 sklepów. W sumie miesięcznie nasz magazyn hurtowy nadaje ponad 3500 przesyłek kurierskich, drugie tyle rozwozimy własnym transportem. Mamy w naszym kraju pozycję czołowego dystrybutora ponad 50 najlepszych profesjonalnych marek. Do tego jesteśmy w dobrej i stabilnej kondycji finansowej. Naszym największym kapitałem jest zgrany i doświadczony zespół liczący ponad 100 osób, z którym razem kreujemy rynek narzędziowy w Polsce.

Nasza praca i kondycja zostały szeroko docenione – przyznano nam certyfikaty „Złotego Płatnika”, wiarygodności finansowej, „Rzetelnej Firmy”. Jesteśmy w gronie Gazeli Biznesu i członkiem Business Centre Club. Udział PGN-u w rozwoju rodzimego biznesu docenili ministrowie skarbu i gospodarki, a prezes PGN Bronisław Chwała został odznaczony za wkład w rozwój polskiej gospodarki. Jesteśmy firmą rodzinną, tak jak spory odsetek podmiotów w Polsce i większość naszych partnerów handlowych, i dzięki temu możemy w pełni korzystać z doświadczeń starszego pokolenia oraz efektywnie kształtować przyszłość. Dzisiaj Północna Grupa Narzędziowa to siła, rzetelność, doświadczenie, nowoczesność i partnerstwo – konkludowała Anna Jankowska.

_MG_9949

Bronisław Chwała otworzył konferencję

_MG_9980

Katarzyna Chwała omówiła wartości marki Best

_MG_9969

Anna Jankowska przybliżyła osiągnięcia PGN-u

Następnie o marce Best należącej do PGN-u opowiedzieli Katarzyna Chwała, wiceprezes zarządu PGN, i Jacek Pereszczako, dyrektor handlowy. – Wartości, które wciela marka Best, to Bezpieczeństwo, Efektywność, Satysfakcja i Trwałość – powiedziała Katarzyna Chwała. – Tymi wartościami kierujemy się, dobierając produkty, które oznaczamy jej logo. Dokładnie ofertę marki Best omówił Jacek Pereszczako: – Obecnie pod marką Best sprzedajemy 216 produktów w ramach czterech grup: Best Tools, Best Air, Best Welding i Best Garden. Są to odkurzacze wielofunkcyjne, kompresory olejowe, pilarki do drewna, szlifierki stołowe przecinarki, agregaty prądotwórcze, drut spawalniczy, drabiny, poziomnice, łaty, kątownice, stoły warsztatowe, osprzęt, urządzenia i akcesoria ogrodowe, wózki transportowe. Sprzedaż produktów Best stale rośnie i obecnie są one piątą marką w naszym asortymencie pod względem wielkości obrotów. Dystrybuuje je już 600 sklepów w Polsce.

_MG_9984

Ofertę marki Best zaprezentował Jacek Pereszczako

Podczas konferencji uhonorowano 40 najlepszych dystrybutorów produktów Best, nadając im tytuł autoryzowanego dystrybutora tej marki. Następnie swoje nowe produkty zaprezentowały marki, których PGN jest czołowym dystrybutorem w kraju. Najpierw Bosch przedstawił swoje nowe młotowiertarki, wiertarko-wkrętarki,

oscylacyjne urządzenia wielofunkcyjne z systemem StarLock oraz urządzenia laserowe. Omówił je obszernie Adam Grzybowski, doradca techniczny w Bosch Elektronarzędzia.

_MG_9992

Mateusz Kaczmarski zaprezentował nowości Hitachi

Potem Mateusz Kaczmarski, kierownik marketingu Hitachi Power Tools Polska, zapoznał partnerów handlowych PGN-u z koncernem Hitachi i jego ofertą elektronarzędzi. Opowiedział m.in. o nowych elektronarzędziach bezprzewodowych i przewodowych z silnikami bezszczotkowymi: wiertarko-wkrętarkach 18 V, w tym spełniających normę pyło- wodoszczelności IP56, pilarkach 18 V, młotowiertarkach 36 V, młotach kombi i wyburzeniowych SDS-max oraz gamie kluczy udarowych o zróżnicowanych momentach siły.

_MG_0013

Przemysław Dudziak przedstawił nowości Makity

Część teoretyczną konferencji zakończyła prezentacja nowych urządzeń Makity. Przeprowadzili ją Przemysław Dudziak, regionalny dyrektor sprzedaży i dyrektor marketingu w Makita Sp. z o.o., i Paweł Zając, doradca techniczny. Najpierw pokazali odkurzacze hybrydowe o zasilaniu sieciowym i akumulatorowym, ergonomiczny odkurzacz plecakowy oraz robot sprzątający. Potem omówili nowe wiertarko-wkrętarki, wkrętarki udarowe o rozbudowanych funkcjach, klucz udarowy 18 V generujący moment 1000 Nm oraz mocne urządzenia 36 V zasilane z dwóch akumulatorów 18 V.

_MG_9991

Adam Grzybowski opowiedział o nowościach Boscha

W części praktycznej konferencji partnerzy handlowi PGN-u sprawdzali, co potrafią nowe produkty marek Best, Bosch, Hitachi i Makita. Próby i pokazy praktyczne odbywały się na stanowiskach prezentacyjno-testowych specjalnie przygotowanych na placu przed hotelem Boss. Pokazane produkty spotkały się z dużym zainteresowaniem. Dlatego, jak przewidujemy, wkrótce znajdą się półkach sklepów, które zaopatruje PGN.
BEST Weekend z Północną Grupą Narzędziową zakończył uroczysty bankiet w teatrze Sabat Małgorzaty Potockiej, którego integralną częścią był spektakl „The Best of Sabat”.

pins

_MG_0089 _MG_0073 _MG_0068 _MG_0067 _MG_0065 _MG_0063 _MG_0055 _MG_0050 _MG_0040

ZOBACZ TAKŻE
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments